Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w kazdym programie do geometrii sa podpowiedzi

czy ustawiac z obciazeniem czy bez

  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Poważnie A6 tak odstaje od G30?

W mojej ocenie tak. Nowe C8 nie ma polotu do bmw 5 czy e-klasy. Ale to długi temat i składa się na to wiele czynników.

 

Ja nie jestem zadowolony z wyciszenia w G30 - oczekiwałem więcej, nie wiem, może jak dojdą podwójne szyby w opcji to będzie super

Jeździłem 3 egzemplarzami G30 i jednym G20 z podwójnymi szybami - szum wiatru i odcięcie dźwięku od sąsiadujących pojazdów było zauważalnie lepsze w trójce niż w piątce. Ale tłumienie dźwięków z zawieszenia i drogi było zdecydowanie lepsze w G30. Być może jak po lifcie wyjdą podwójne szyby to będzie można je przełożyć.

 

Może nie mam tak wyposażone fury jednakże jest w niej wszystko co chciałem i tyle ile za nią zapłaciłem musiałbym dać za Arteona więc dla mnie moja decyzja mogłabyć tylko jedno.

Tu się całkowicie zgadzam, jak konfiguruje się w pełni wypasionego superba czy arteona to zbyt nie wiele dzieli do bmw by go nie kupić.

 

Pomimo kilku wad bawarki i tego ze zarowno superb, arteon i passat to fajne auta to daleko im do przyjemnosci z jazdy oraz jakosci prowadzenia w zakretach. 5 pomimo iz wielka krowa potrafi dac frajde z jazdy na waskiej kretej drodze oraz zauracza neutralnoscia prowadzenia w zakretach powodujac ze kazdy zakret chce sie przejechac szybciej, czego o wspomnianych samochodach powiedziec nie mozna.

I to chyba mnie najbardziej urzekło w tym samochodzie.

 

Z kolei jak dzwonia do mnie koledzy jezdzacy w skodach, passatach to jak jada 150 to mowia ze sie rozmawiac nie da i oddzwonia jak zwolnia.

Też prawda, trzeba zwolnic do około 140 żeby w miarę szło rozmawiać. Przy 180 nie jest to możliwe

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja dodał bym jeszcze jako wadę brak automatycznego odsuwania fotela kierowcy po zgaszeniu silnika a pozniej przy ponownym odpaleniu powrót do wcześniejszej pozycji. W poprzednim aucie niższej klasy miałem taki bajer który ułatwia wysiadanie, tym bardziej przydał by się w 5 gdzie pozycja kierowcy jest dość niska. Dopłaciłem do foteli komfortowych w których myślałem że będą już wszystkie udogodnienia i byłem pewien że będzie ta opcja także ale okazuje się że jej nie ma.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

W moim samochodzie pojawiła się taka usterka ,że podczas parkowania linie zielone i czerwone nałożone na obraz przedniej kamery nie pojawiają się automatycznie jak miałem do tej pory. Po przełączeniu biegu z wstecznego do przodu pokazuje obraz z przodu ale bez lini z torem jazdy , gdy idrivem ustawię na auto linie pojawią sie na obrazie z kamery do następnego wrzucenia wstecznego, a potem analogicznie ta samo. Może ktoś wie czy da się coś z tym zrobić samodzielnie?

Opublikowano
Ja dodał bym jeszcze jako wadę brak automatycznego odsuwania fotela kierowcy po zgaszeniu silnika a pozniej przy ponownym odpaleniu powrót do wcześniejszej pozycji. W poprzednim aucie niższej klasy miałem taki bajer który ułatwia wysiadanie, tym bardziej przydał by się w 5 gdzie pozycja kierowcy jest dość niska. Dopłaciłem do foteli komfortowych w których myślałem że będą już wszystkie udogodnienia i byłem pewien że będzie ta opcja także ale okazuje się że jej nie ma.

 

I bardzo dobrze, że nie ma tej funkcji - mam to w innym samochodzie i to jest największa jego wada, tym bardziej, że tam nie da się tego wyłączyć :mad2:

Już wolę dźwigającą się kierownicę, to znacznie lepiej niż jeżdżący fotel.

Opublikowano
Dla mnie auto jest generalnie petarda, prowadzenie i dynamika na najwyższym poziomie, auto przyklejone do drogi, wykończenie i komfort także bez zarzutów. Wady ( opisałem wcześniej ) są jak to w każdym praktycznie aucie ale w przypadku mojej Beaty są to generalnie drobnostki i nie zmieniają mojego bardzo dobrego całościowego odbioru samochodu. Moją 540i przejechałem prawie 13 000 km w trzy miesiące i z każdym kilometrem co raz bardziej lubię ten pojazd i za każdym razem z czystą przyjemnością wsiadam za kierownicę. Auta klasy premium wcześniej nie miałem ale przed BMW jeździłem łącznie kilka lat najwyższymi wersjami wyposażenia takich aut jak min. Mondeo 2.0 td 163km , Superb 2.0 td 190 km, Arteonem 2.0 td 245 km i uważam że moje poprzednie pojazdy w porównaniu do mojej Beaty praktycznie na każdej płaszczyźnie dzieli przepaść i teraz dopiero doświadczam prawdziwej motoryzacji i wiem już dlaczego hasłem Bayerische Motoren Werke jest "RADOŚĆ Z JAZDY " :D
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktoś już miał problem ze skrzynką VTG? Kolega ma 530ix i zapocone VTG a przebieg auta to tylko 19k km w 1.5 roku.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W prowadzeniu, komforcie jazdy, płynności zmiany biegów i spasowaniu wnętrza g30 jest sporo lepsza od f10. Ale jakość materiałów jest wg mnie trochę gorsza, niektóre elementy wydają się być trochę tandetne.
Opublikowano
siedząc w nowej G30 tez miałem wrażenie, że niektóre plastiki są takie tandeciarskie, tak jakby były z twardego plastiku lub zalane zbyt małą ilością plastiku (w środku puste)
Opublikowano

Audi a6 c8 ma taką paskudną facjatę, że nawet nie brałbym tego samochodu pod uwagę. Zresztą 20% spadek sprzedaży Audi w PL i 17% w europie o czymś świadczy.

A największą wadą audi jest sposób rozwijania mocy wszytkich silników po wprowadzeniu WLTP. Wciszaksz pedał gazu do podłogi i mija wieczność, zamim auto odjedzie.

Opublikowano
Pytanie kolegi SebastainM tyczyło się wad a nie designu. Siedziałem w A6, A7 i Q8 i każda dalej jest lepiej wykonana niż G30. Granica się bardzo zmniejszyła bo BMW się polepszyło a Audi obniżyło loty. Dalej jednak Audi jest odrobine przed BMW. Mówię tu o wersjach "cywilnych" a nie o M czy RS które są lepiej wykonane. Z tej trojki Audi jakie miałem okazje przetestować Q8 wypadło nad wyraz słabo. Już pisałem kiedyś o słupku "b" który cały latał i sie uginał. Myślę, że to było niedopatrzenie ze strony salonu bo wyglądało jakby ktoś przy nim grzebał.
Opublikowano

Dlatego pisałem też o mapie silnika. VAG nie może sobie poradzić z WLTP i tak piszą mapy silników, że samochody nie jadą od dołu.

Przed zakupem 540d myślałem o q7, testowałem 50tdi (286 km) i zwłoka przy dodaniu gazu była najekszym problemem tego saochodu.

Zarówno BMW jak i Mercedes nie mają tego problemu.

Kolejną wadą Audi jest to, że oprócz 3 litrowych diesli wszytkie pozostałe silniki nie mają już quattro na torsenie tylko haldexie (czyli przód z dołączanym tyłem) oraz S tronic zamiast Tiptronica (ZF 8 biegów jak w BMW).

Opublikowano

Jeździłem wcześniej Skoda RS w automacie i ... myślałem, że w A6 skrzynia lepiej chodzi, a jak piszecie o zwłoce to dobrze, że nie czekałem na nową A6.

Co do wyglądu, to moim zdaniem z przodu A6 nadal bije G30 - ale z boku i tyłu jest gorsze. Może nowa 5, za kilka lat, w końcu będzie miała świetny przód - i tak cieszę się, bo F10 wygląda bardzo topornie. Mój cóż - coś BMW nie może przodem ponoć Audi.

Ps

Z tym Haldexem to pojechali. No ale może za mało ludzi brało Quattro :)

Opublikowano
A ja powiem tylko jedno.. mialem przyjemnosc posmigac E220. Jazda, wykonanie 5 to podloga dla Mesia.. poprostu petarda
Opublikowano

Miałem kilka dni zastępcze G30 520d xDrive z M pakietem (w tym zawieszenie). Jeździ jak auto 2 klasy mniejsze: poręczne w mieście, lekkie w prowadzeniu. Cichsze niż F11 przy dużej prędkości (nieuwaga w czasie rozmowy tel i 180). Bardzo dobry samochód. Brakuje mu tchu na niemieckie autostrady jedynie. Poza tym w ciągu kilku dni trudno mi było znaleźć wady - relatywnie przystępnej konfiguracji.

F11 z adaptive drive i mocnym dieslem jest znacznie bardziej komfortowe zawieszeniowo, ale w mieście ... mniej spontaniczne. Czuć duuuuzo wiekszą masę (generacja, kombi, silnik, gadżety). Dopiero Sport+ powoduje ze auto staje się dzikie. W trasie oczywiście jedzie lekko i duży silnik jest miły, ale szum opon i powietrza jest głośniejszy. Za to spalanie to +2l do 520d.

Wniosek? Charakter auta mocno zmienia konfiguracja. Zawieszenie M daje efekt focusa. Zwykłe komfort. Aktywne stabilizatory maja chyba bardziej miękkie sprężyny i komfort jest jeszcze wyższy. Kosztem dynamiki na co dzień i nurkowania. Do tego skrętna oś, różne silniki - te auta mimo tej samej budy mogą być skrajnie różne i warto poświecić czas na konfigurację.

Opublikowano
A ja powiem tylko jedno.. mialem przyjemnosc posmigac E220. Jazda, wykonanie 5 to podloga dla Mesia.. poprostu petarda

Możesz rozwinąć? Czekam na dłuższe użyczenie. Wiem ze po 35d będzie bolało, szkoda ze 300d nie ma awd :(

Opublikowano
A ja powiem tylko jedno.. mialem przyjemnosc posmigac E220. Jazda, wykonanie 5 to podloga dla Mesia.. poprostu petarda

 

bardzo konstruktywna wypowiedź...

Opublikowano

Ja jeździłem 2 sztukami e220d. Jeden w tzw. bieda edition, drugi coupe 360 tys. z konfiguratora.

Nie widzę, wielkiej różnicy w wykończeniu wnętrz vs. g30. Listwy ozdobne, czy to plastikowe w podstawowej, czy to z jesionowym fornirem w coupe pod nasiskiem trzeszczą jak w g30.

Opublikowano

„5” 160 km/h tanczy po calym pasie (porównuje z 520x a nie z moja 518d - chociaz to jeden pieniadz na autobanie)

Mesiu przy 160? Przy 190-200 nie ma tego co w 5.

Oswietlenie ambient 64 kolory - 8 chyba ma 5.


Przyspieszanie, jazde itd porownuje w trasie bo w miescie nie zauwazy się roznicy.

Apetyt na paliwo rowniez wiekszy w 5 mimo, ze Mesiu wyglada jak czolg bo jezdzilem kombi 220d amg 19 felgi (5 na 18 sedan). Tak jak wysmiewalem Mesia tak mimo, ze kombi z kazdym km coraz bardziej mnie rozkochiwal. Na ulicy bardziej zwraca uwage, moze z uwagi na AMG i 19?


W srodku ilosc miejsca z tylu mysle, ze podobna ale z przodu to przepaść na korzysc Mesia. Kiedy BMW nauczy sie zeby schowac ten kokpit i schowek pasazera?


Reasumujac, zaluje ze mam leasing jeszcze 2.5 roku bo na pewno poszedlbym w e220d amg sedan. Teraz Duda ma uzywke za 205 tys a auto poezja.

Opublikowano
Oswietlenie ambient 64 kolory - 8 chyba ma 5.

 

W Mercedesie też tylko paski się zmieniają? Przyznam, że myślałem, że ambientowe oświetlenie dotyczy wszystkiego - a tutaj jak włączysz fielet i popatrzysz na bursztynowe/pomarańczowe kontrolki, to kontrast jest masakryczny :(

Opublikowano
Oswietlenie ambient 64 kolory - 8 chyba ma 5.

 

W Mercedesie też tylko paski się zmieniają? Przyznam, że myślałem, że ambientowe oświetlenie dotyczy wszystkiego - a tutaj jak włączysz fielet i popatrzysz na bursztynowe/pomarańczowe kontrolki, to kontrast jest masakryczny :(

 

Tak, ale jest znacznie wiecej tego niz w 5. Nie wiem czy ambient jest w 5 na nogach czy jest stale swiatlo? W Mesiu na pewno na nogach tez jest zmienne. Co jeszcze fajne to „dyskoteka” tj zmienne swiatla ambientowe (rozne opcje), moga byc jak w bmw oczywiscie stale te same kolor/y

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.