Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdybanie: może to kwestia tego że chodzi o pogodę, czyli coś co samochód musi wczytać i jak przy odpaleniu nie ma jeszcze w pełni uruchomionego przesyłu danych to samochód odłącza dodatkowy ekran, zamiast poczekać na komplet danych.
  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
U mnie od kilku dni zdaża się, że podczas jazdy wyłącza się samoczynnie cały ekran, po czym wciśnięcie idrive'a powoduje jego odpalenie, ale już np. z inną stacją radiową.
Opublikowano
Miałem problem ze Spotify, teraz uaktualniłem oprogramowanie, była dłuuuuga lista poprawek, jak rozmawiałem w serwisie - więc pewnie trzeba przy najbliższej wymianie oleju zrobić update i się wyprostuje sytuacja
Opublikowano
Gdybanie: może to kwestia tego że chodzi o pogodę, czyli coś co samochód musi wczytać i jak przy odpaleniu nie ma jeszcze w pełni uruchomionego przesyłu danych to samochód odłącza dodatkowy ekran, zamiast poczekać na komplet danych.

 


Mam caly czas ustawiona pogode na ekranie dodatkowym ale tylko czasani odlacza ekaran i wyswietla komunikat ze usluga jest nieodstepna. Czasami moge jechac 20 min i caly czas mam czarne okienko, a czasami od razu odlacza i pokazuje kompas. Takze system szaleje.


Jesli chodzi o wady to czy podczas skladania lusterek zewnetrznych slyszycie trzask jakby byl piasek pomiedzy obudowa lustera a drzwiami ( tam gdzie jest pkt obrotu)? W serwisie powiedzili widac tam slady ze piasek wytarl juz rowki i ze nie uznaja tego na reklamacji!!@ Co prawda zapytalem bedac przejazdem ale niebawem jade na serwis oleju i chce by to wymieniono. Rozumiem ze nalezy mi sie wymiana w takim przypadku? Jak sadzicie? Odnosze wrazenie ze serwis strasznie sie vroni i nie chce nic wymieniac na gwarancji. Pomimo ze cos ewidentnie jest popsute badz nie przystoi marce premium

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zrobiłem moją G30 540 i dopiero lekko ponad 4000 km , auto jak dla mnie super i najlepsze z tych którymi dotychczas jeździłem ale jeśli miał bym szukać jakiś wad to na ten moment widzę takie mankamenty których nie facto nie nazwał był wadami wpływającymi na ogólne moje bardzo dobre odczucia co do całkokształu samochodu:


- ambient air - wg. mnie nie warto dopłacać za ten zbędny bajer - zapachów nie czuje ani ja ani inne osoby

- chwilowy i średni pomiar zużycia paliwa - skala jest tylko do 20 l a realne spalania ( co najmniej chwilowe ) mogą być większe

- mała wielkość schowka środkowego przy dźwigni zmiany biegów

- kamera parkowania na tylnej klapie nie jest chowana i automatycznie wysuwana w okrągłym emblemacie BMW, umiejscowienie kamerki jest takie że często się brudzi i obraz jest zaburzony ( VW ma dobry patent- kamerka w znaczku VW, w Mercedesie też chyba widziałem taki patent )

- wykastrowany wydech - dźwięk mógł by być lepszy ( założyłem przed odbiorem wydech z mperformance u dealera ale po kilku dniach okazało się że czujnik ciśnienia spalin daje błąd i wydech m został zdemontowany a zamontowany został oryginalny - podobno to wina oprogramowania silnika z uwagi na normy emisji spalin )

Opublikowano

Zgodzę się zdecydowanie co do jednego - dźwięk wydechu jest całkowicie bezpłciowy, trzeba czekać na nowy Power&Sound.

Ja dodałbym jeszcze dwie, bardzo drobne wady:

- głośność radia FM znacząco różni się od głośności z bluetooth streaming audio, przynajmniej w przypadku Iphona. Przełączając się ze źródłem na radio można zostać nieźle ogłuszonym

- odtwarzanie muzyki nie kończy się po zgaszeniu silnika i otwarciu drzwi tylko po jakimś czasie lub po zaryglowaniu samochodu, co dla mnie namiętnie słuchającego audiobooków jest pewnym problemem, bo część tekstu mnie omija.

Opublikowano

- odtwarzanie muzyki nie kończy się po zgaszeniu silnika i otwarciu drzwi tylko po jakimś czasie lub po zaryglowaniu samochodu, co dla mnie namiętnie słuchającego audiobooków jest pewnym problemem, bo część tekstu mnie omija.

To jest ustawialne w opcjach. Możesz zmienić tak, żeby audio wyłączało się w momencie otwarcia drzwi.

Opublikowano
Jedziesz do ASO i mowisz co cie boli. Ot cala filozofia zgloszenia. Przyjnuja na serwis i sprawdzające

 

czasem słyszysz że TTTM "Ten Typ Tak MA" :wink:

wtedy upierasz się żeby dokładnie sprawdzili to co zgłaszasz :roll:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano

- ambient air - wg. mnie nie warto dopłacać za ten zbędny bajer - zapachów nie czuje ani ja ani inne osoby

Intensywność zapachu można regulować lub całkowicie wyłączyć.

Zapach czuć bardzo dobrze tylko się do niego przyzwyczjamy i nie zwracamy na to uwagi - wystarczy zmienić na inny.

Opublikowano
Ja przy ustawieniu na największą intensywność również prawie go nie czułem. Dla mnie zbędny bajer a wkłady za jakieś kosmiczne pieniądze. Merc z flakonikiem lepiej to rozwiązał.....
Opublikowano
Ja tam swoj zapaszek czuje jak trzeba:) i przy tym jest jonizator powietrza co jest dosc zdrowe, wiec chyba zelzy od nuty zapachowej oraz od wechu?;)
Opublikowano
Wystarczy spojżeć do instrukcji jest długa lista rzeczy od których zależy intensywność zapachu. U mnie, ja bardzo dobrze czuje każdy „strzał” zapachu, natomiast pasażerowie nie bardzo.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja miałem taki przypadek. Było to przed zdiagnozowaniem ubytku płynu w serwisie. U mnie zmienili korek na nowy i póki co już długo płyn jest na niezmienionym poziomie.
Opublikowano

Jestem z tych co z VW przychodzą do BMW, prawie zamówiłem 530i ale po przeczytaniu tego wątku zacząłem się wahać. Domyślam się że większość poruszonych wad dotyczy pojedynczych egzemplarzy, a z tymi na stałe związanymi z marka jak chociaż by brak androidauto, czy regulacji wysokości pasów zdążyłem się już pogodzić. Niepokoi mnie tylko kwestia związana z podatnością g30 na podmuchy wiatru. Boje się że wychowany na fwd mogę się rozczarować autem rwd przy wyższych prędkościach - z tego co zrozumiałem xdrive dołącza przednią oś.

Generalnie po jeździe testowej nową trójka g20 stwierdziłem ze to auto nie dla mnie i nie daje efektu wow po przesiadce z passata. Za to w piątce się od razu zakochałem, za genialne zawieszenie i prowadzenie. Do tego wyciszenie podwozia rewelacja. Przy nim audi a6 c8 to katastrofa.


Dziwią mnie wiec negatywne wypowiedzi kierowców którzy przesiedli sie z VAG do BMW. Na wszelki wypadek pójdę się przejechać superbem i arteonem nim zamówię BMW. Poza tym pamiętam forum VW i wypowiedzi użytkowników którzy żałował ze nie kupili daci bo passat był tak katastrofalny :) w praktyce okazał się mega poprawnym i fajnym samochodem.

Opublikowano

Hej John.

Ja nie jestem zadowolony z wyciszenia w G30 - oczekiwałem więcej, nie wiem, może jak dojdą podwójne szyby w opcji to będzie super

Poważnie A6 tak odstaje od G30?

Co do podatności - mam 40+ kilometrów i ANI RAZU tego nie zauważyłem - nie potrafię więc stwierdzić, w czym jest problem.

Co do Superba -= wiesz, tutaj niektórzy są w "znaczku" ślepo zakochani - ja uważam, że Superb Sportline jest świetnym autem i wcale nie gorzej wyciszonym - no ale nie ma po pierwsze, wielu przydatnych elementów wyposażenia, jakie ma 5ka, a po drugie - cena 200+ za Skodę tej marki to lekka przesada - a auto tej wielkości bez kamer, HUD, Night Vision czy innych elementów nie daje takiej frajdy z jazdy

Opublikowano

john315


Powiem tak. Posiadam G30 w dieslu natomiast ojciec jeżdżąc Superbem II chodzi kolo Arteona. Troche sie nauczylem o niezadowolonownych kierowcach Arteonach jeśli chodzi o hamulce. Tam jest wysyp zgłoszeń tych usterek do ASO. Ja z Bawarki jestem zadowolony, co do wyciszenia pełna zgoda w mojej ocenie jest petarda. 170 km/h rzeczywiście jest cicho co np w SII jest zgoła inne. Odnośnie podantności na wiatr to faktycznie buja moim autem na autostradach przy wyższych prędkościach. Może nie mam tak wyposażone fury jednakże jest w niej wszystko co chciałem i tyle ile za nią zapłaciłem musiałbym dać za Arteona więc dla mnie moja decyzja mogłabyć tylko jedno. Ponadto brałem auto w leasingu i dostałem promocjony leasing, który dał mi ratę niższą o 100 zł niz na Arteona, który był tanszy chyba o 5 tyś. Gdyby mnie na BMW nie było stać to wziąłbym Superba III w L&K na 19 za 186 tyś bo i taką kwotę już wynegocjowałem dla ojca. Dla mnie "5" nowa to jest petarda i tyle :)

Opublikowano
Dziwią mnie wiec negatywne wypowiedzi kierowców którzy przesiedli sie z VAG do BMW. Na wszelki wypadek pójdę się przejechać superbem i arteonem nim zamówię BMW. Poza tym pamiętam forum VW i wypowiedzi użytkowników którzy żałował ze nie kupili daci bo passat był tak katastrofalny :) w praktyce okazał się mega poprawnym i fajnym samochodem.

Mogę się wypowiedzieć w kwestii tych aut które wspomniałeś, Superba miałem przez 2 lata, fajne auto ale też ma wady (jak każde teraz produkowane auta, czy to premium, czy wyższa średnia) zawieszenie skrzypi i stuka DCC, DSG muł straszny na starcie, wykończenie też gorsze w stosunku do starszych modeli superba, głośno w środku mimo podwójnych szyb. Arteona mam teraz, zrobione 40tyś km, zawieszenie wali jak by miało z 200tyś, brak możliwości zamówienia DCC, głośno w środku i głośny silnik tdi 190km, wykończenie na poziomie superba. Mam g30 525d RWD sport zawias, już 30tyś km i auto jak nowe, prowadzi się super, precyzyjniej niż wymienione wyżej (arteon, superb 4x4) ale są minusy, wykończenie wnętrza w porównaniu do np: e60 o wiele gorsze (ale niestety inne marki też tak mają Merc, Audi) ale wyciszenie i dźwięk silnika (tdi/diesel BMW) przyjemniejsze. Zero problemów z podmuchem wiatru. Przy silnych wiatrach te 3 auta prowadzą się tak samo tzn, jak mocno dmuchnie w bok to czuć, że wieje, ale mojej BMW nie spycha na barierki :wink: Ogólnie jestem zadowolony z BMW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomimo kilku wad bawarki i tego ze zarowno superb, arteon i passat to fajne auta to daleko im do przyjemnosci z jazdy oraz jakosci prowadzenia w zakretach. 5 pomimo iz wielka krowa potrafi dac frajde z jazdy na waskiej kretej drodze oraz zauracza neutralnoscia prowadzenia w zakretach powodujac ze kazdy zakret chce sie przejechac szybciej, czego o wspomnianych samochodach powiedziec nie mozna. Wyciszenie tez jest OK, zdarzalo mi sie rozmawiac przez telefon przy 250km/h i moze nie bylo idealnei bo musialem poglosnic zestaw glosnomiwacy na maxa to jednak wciaz sie dalo. Z kolei jak dzwonia do mnie koledzy jezdzacy w skodach, passatach to jak jada 150 to mowia ze sie rozmawiac nie da i oddzwonia jak zwolnia.
Opublikowano
Ojciec dość długo walczył z niestabilnością E60 przy dużej prędkości.

Mial Run Flaty, Active steering.

Przyczyna:

Dopiero chyba 3 warsztat prawidłowo ustawił zbieznosc.

Gosciu który ustawia, powiedzal, że z uwagi na specyfikę napędu kluczowe jest ustawienie tylnej osi.

Dodał też, że tolerancje w BMW są dużo mniejsze niż w innych markach.

 

To może być przyczyna.


Kiedyś serwis wymieniał z tyłu jakieś łączniki, ustawił zbieżność i się zaczęło.

Pojechaliśmy nad morze i tył chciał zobaczyć, co robi przód.


Awantura w serwisie, sprawdzili, jest ok.


Powrót do domu-lata.


Pojechałem na wsi do nie ASO. Tył wyszedł na czerwono. Rozregulowany. Diagnosta zapytał, czy w ASO ustawiali z pełnym zbiornikiem paliwa? Wyszło, że było niewiele. Może 15-20 l zamiast 80 l


Ustawił i jak ręką odjął!


ASO było załamane, jak się dowiedzieli, gdzie popełnili błąd.


Dyletanci.


Dotyczyło land rovera D IV.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.