Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przechodziłem przez takie coś ale nie w BMW, niestety parowanie lamp nie podlegało gwarancji. Tłumaczono, że to normalne zjawisko (wiele osób zgłaszało ten problem), jeżeli reflektor odparuje sam i nie będą się robić duże krople, nie będzie śladów od środka to TTTM (ten typ tak ma) ale może ASO BMW podejdzie do tego inaczej.
  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W najblizszy poniedziałek mam wizyte w ASO. Bede nalegał na wymiane. W jakiej marcie miałes taki przypadek i ASO stwierdziło ze TTTM? To była także marka Premium?
Opublikowano
Nie była to marka premium (Skoda Superb) wiele osób narzekało i zgłaszało to do ASO, ale takie były odpowiedzi. Ale oczywiście, zgłosić warto, mam nadzieję, że BMW inaczej podchodzi do klienta. Sam mam kilka, nieprawidłowości do zgłoszenia w swojej 525d ale czekam, bo mam 2500km do przeglądu i wtedy im wszystko zgłoszę. Zobaczę jak marka premium do tego podejdzie. Życzę bezspornego załatwienia sprawy.
Opublikowano

W Superb'ie wymieniali jak przyjechałeś z takimi zaparowanymi do serwisu.

Ten typ tak nie ma to nie powinno być problemu z reklamacją.

Opublikowano

Mi w F11 też parowały (może nie aż tak), ale potem para znikała i nie było śladu.

Nigdy tego nie zgłaszałem.

Opublikowano
Przedstawiałem i zdjęcia i film zaparkowanych reflektorów i nic to nie dało, do serwisu miałem 120km więc nie mogłem tak odrazu wstąpić. Mówiąc o tym problemie parowania i superba na forum też powstał temat i na wiele osób zgłaszających jednej wymienili w Niemczech lampy z tego co wiem. Fakt po jakimś czasie u mnie to zanikło
  • Moderatorzy
Opublikowano
Kiedyś w F20 wymienili mi reflektor. Z tym ze parował tak ze był aż cały biały w środku. Okazało się ze był uszkodzony mechanicznie.
Opublikowano
przechodziłem przez takie coś ale nie w BMW, niestety parowanie lamp nie podlegało gwarancji. Tłumaczono, że to normalne zjawisko (wiele osób zgłaszało ten problem), jeżeli reflektor odparuje sam i nie będą się robić duże krople, nie będzie śladów od środka to TTTM (ten typ tak ma) ale może ASO BMW podejdzie do tego inaczej.

Miałem i mam to samo. Tuż po wjeździe z salonu zaparowały mi oba. Wysuszyli je od wewnątrz oraz oświadczyli, że to normalne i wymienią jak będą się zbierać krople wody od wewnątrz.

Opublikowano

Mnie też zaparowały w G30 zaraz na poczatku ale zaraz odparowały. Podobnie bywało w F10, ale fakt jest, że nie przeszkadzało to w jeździe i lampa szybko odparuje. Nigdy nie zgłaszałem.

Tak naprawdę, to chyba normalne zjawisko, do tego często spotykane - pojawia się w różnych markach.

Opublikowano
U mnie teraz auto stoi pod chmurką cały czas. 3 dzień i jeszcze trochę pary jest w środku - tu jak łaczy się z błotnikiem. Nie to że chce narzekać ale ch...j mnie strzela powoli. Od dwóch dni podczas otwierania drzwi kierowcy skrzypią. Jakby koło lusterka, szyby i wykończenie wnętrza. Coś w środku się ociera i skrzypi jak stare drewniane schody !!! Jestem bardzo wyczulony na takie dźwięki i naprawdę się załamuje jakością. Jak czytam tu o waszych doświadczeniach że serwis wypnie d...pe i gó...no zrobi a ja będę się z tym męczył sam to coraz mniej mi się to podoba
Opublikowano

Ale dlaczego od razu mają się wypiąć? Trzeba zgłosić i zobaczyć, co się będzie działo... Nieraz takie duperelki od ręki można usunąć.

A że zaraz ktoś powie, że w takiej marce to nie przystoi... Kiedyś (lata 60-te, 70-te) Mercedes był jakościowo taki świetny, bo był bardzo drogi i solidny - ale nie miał jakichś specjalnych bajerów, które odstawałyby od reszty. Osławione W123 to był po prostu kawał solidnego auta, ale technicznie prostego (dość powiedzieć, że w chwili debiutu Poloneza nie miał w odróżnieniu od niego ani np. 5-tego biegu, ani regulowanej kolumny kierownicy). Co z tego zostało? Dziś świat jest zupełnie inny, liczy się co innego, zaś inżynierowie mają mniej do powiedzenia niż informatycy czy księgowi. Nie mówiąc już o relacji ceny klasy premium do przeciętnej siły nabywczej, co było już wspominane gdzieś na forum. Może gdyby te auta kosztowały dzisiaj (relatywnie) tyle, co wtedy, to też by nic w nich nie skrzypiało...

Opublikowano
Szyba mi skrzypiała przy odsywaniu, pojechalem do ASO w PL wymiana mechanizmu, do dzis spokoj. Za poł roku kilka innych mankenetów m. in. kolejna szyba skrzypi ( ASO w BE) posmarowali teflonem, na resztę usterek się wypieli. Dlatego teraz mam mieszane uczucia, tym bardziej że chłopaki piszą ze często ASO uznaje ze TTTM badz naprawiają ale bez rezultatów
Opublikowano

Kurczę, jacyś pechowi jesteście... W F10 kompletnie nic mi nie skrzypiało, psuło się czy mnie denerwowało... Tylko na początku chłodnicę klimy wymienili na gwarancji, bo były wadliwe.

W G30 na razie też nic mi nie skrzypi ani nie denerwuje - teraz nim zrobiłem w miesiąc 8000km, a auto ma 24000km, i jest OK. Raz zaparowane lampy zauważyłem po umyciu, ale zaraz to znikło. Zero problemów, irytacji - jest OK.


Jak jest temat o wadach - co mnie jeszcze irytuje? A no nie idzie dobrze przeczyścić panelu środkowego - tam gdzie klima i reszta przełączników - cały czas wszystko się włącza - po przetarciu wilgotną ścierką... Taka pierdoła...


I niby w instrukcji jest Sport+ ale nie da się go włączyć :(

Opublikowano

Ja też na plastiki nie narzekam, aczkolwiek dźwięki potrafią się pojawić jak nagrzany na słońcu samochód odpali się i klima mocno zaczyna dmuchać. To, wydaje mi się z opisów, że pojawia się w każdym G30. Potwierdzam, irytujące jak na tę klasę samochodu, ale pojawia się u mnie tak rzadko że szybko o tym zapominam, a przy tym nie jest to też jakoś przeszkadzająco głośne.


Przecieram panel klimatyzacji mikrofibrą złożoną na 2-3 razy i nic się nie włącza, a do tego idelanie się czyści.


W instrukcji w każdym rozdziale jest napisane że opisy są niezależne od konfiguracji samochodu. Nie ma też rozróżnienia na 520d, 530, czy 540, itp., a właśnie np w 540 jest sport+ (jeśli dobrze pamiętam).

Opublikowano

A u mnie zdarza się, że coś zaskrzypi pod deską rozdzielczą tak same z siebie.

Jadę niby równą drogą a tutaj ni stąd ni zowąd jednorazowy trzask. Mam nadzieję, że nie będzie to się nasilać z upływem kilometrów.


Ale zauważyłem coś innego, a może raczej znajomy, który zwrócił mi na to uwagę, a mnie zaczęło to od razu irytować.

Chodzi o głośno pracujący nadmuch. Nawet na pierwszym biegu pracuje bardzo głośno. W trasie tego nie słychać, ale w ruchu miejskim jest to bardzo natarczywe.

Czy też to odnotowaliście? Czy jest to temat to regulacji w ASO?

Opublikowano

Ooo czyli jednak nie jestem sam i nie mam wyjątkowo pechowego egzemplarza, z którym powinienem jechać do serwisu jak tu niektórzy pisali bo inni też mają trzaski tu i tam. Ja mam je codziennie i mam wrażenie, że w czasie niższych temperatur zewnętrznych bardziej je słychać.

Jeśli chodzi o nawiew to nie mam głośnego. Nawet na tych wyższych nie ma problemu.

Opublikowano

Co do nawiewu tez mam cicho.


Oddałem dzis moje g31 na serwis. Lampy akurat byly niezaparowane, drzwi skrzypialy (tapicerka) i stwierdzili od razu ze tak być nie może bo jak sie ja docisnie tapiecerke reka to nie skrzypi.

Szyba piszczała przy podnoszeniu ale serwis w BE pisknął teflonem, teraz raz piszczy a raz nie ale Pan pow ze rozbiorą i zerkną co jest nie halo. Jesli chce nowy mechanizm ( drzwi pasazera już wynieniono na gwarancji) to musze przyjechać jak bedzie piszczało.


Ostatecznie dam znać jak odbiore auto

Opublikowano
Co do nawiewu tez mam cicho.


Oddałem dzis moje g31 na serwis. Lampy akurat byly niezaparowane, drzwi skrzypialy (tapicerka) i stwierdzili od razu ze tak być nie może bo jak sie ja docisnie tapiecerke reka to nie skrzypi.

Szyba piszczała przy podnoszeniu ale serwis w BE pisknął teflonem, teraz raz piszczy a raz nie ale Pan pow ze rozbiorą i zerkną co jest nie halo. Jesli chce nowy mechanizm ( drzwi pasazera już wynieniono na gwarancji) to musze przyjechać jak bedzie piszczało.


Ostatecznie dam znać jak odbiore auto

 


oby efekt po naprawie był lepszy niż przed. i żeby ten efekt trwał długo..

niestety różnie z tym bywa przy tego typu naprawach :duh:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano

Auto po serwisie. Stwierdzono tylko skrzypienie drzwi podczas otwierania i zamykania. Winna okazała się listwa wykończeniowa ( te co sa srebrne badz czarne pomiedzy drzwiami a szyba ). Przykleili taśmę teflonowa i założyli listwę. Ponoć widoczne było otwarcia na lakierze i to już nie pierwszy przypadek.


Z resztą usterek muszę przyjechać jak coś będzie nie tak- jak na złość w trakcie serwisu było ok. Same zdjęcia i inf że usterka okresowa nie wystarczy.

Opublikowano
Stwierdzono tylko skrzypienie drzwi podczas otwierania i zamykania. Winna okazała się listwa wykończeniowa ( te co sa srebrne badz czarne pomiedzy drzwiami a szyba ). Przykleili taśmę teflonowa i założyli listwę. Ponoć widoczne było otwarcia na lakierze i to już nie pierwszy przypadek.

Przyglądam się i nie widzę, w którym miejscu listwa mogłaby się stykać z lakierem przy otwieraniu drzwi. Nic mi nie skrzypi, ale z ciekawości możesz sprecyzować? Natomiast zauważyłem co innego. Klamki po odciągnięciu kiwają się góra-dół jakby były na jakiś rzemyku przymocowane. Wiem że nie ma to żadnego praktycznego znaczenia, ale takie to mało "premium", nie spotkałem czegoś takiego nawet w taniznach.

Opublikowano

Aż dziwne jak przeczytałem cały temat , że w wadach nikt nie pisze o największej


- wyglądzie :lol:


Przecież ten "samochód" wizualnie z BMW ma jedynie nerki , brzydki nieproporcjonalny szczur , bez jakiejkolwiek agresji w sylwetce : pokraczny tył zadarty ku górze , płaska jak stół maska , lampy z "falbankami" z przodu jak i z tyłu , w swoich czasach tak brzydkiej piątki jeszcze w dziejach BMW nie było - licze na szybki lift i chociaż częściową poprawę sytuacji ... Ja osobiście nie zapłaciłbym za nią nową nawet 50 tysięcy i ciężko mi znaleźć brzydszy model w gamie nawet koreańskich i francuskich marek :mad2: . I nie - nie jestem konsumentem który uważa , że stare jest lepsze - pomimo zmiany stylu nowej 3er , rezygnacji z ringów i stylu a`la lexus - jestem w stanie dostrzec w tym samochodzie coś , jakiś jego charakter . W Charakterze tej brzydkiej piątki widze jedną wadę - brak jakichkolwiek zalet. Patrząc na mijających mnie na ulicy właścicieli g30 zastanawiam się tylko ,czy naprawdę się komuś podoba ? czy to kupno tylko ze względu na przyzwyczajenie do serii 5 .

Opublikowano

Mnie się podoba i to nawet bardzo. Na pewno bardziej niż aktualne i nijakie E klasa co wygląda jak C albo S... Ale wygląd to oczywiście sprawa gustu - na pewno G30 może się podobać, ale jak widać - nie musi.


Ja zauważyłem inny problem - nie wiem, jak u Was - dlatego ciekawy jestem - mianowicie jak leję paliwo do pełna, to zazwyczaj zanim pistolet wybije jak jest już full, to zazwyczaj coś wyleci i poleje się paliwo na wlew i na błotnik - co jest mega irytujące... Nie wiem, czy to tylko w 530d czy to w ogóle problem danego dystrybutora i jak dotąd miałem pecha, ale nigdy wcześniej nie miałem z tym problemów... ????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.