Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz włączoną daną opcję w iDrive np. ciśnienie kół to przytrzymując jeden przycisk wciśnięty dłużej od nr 1 do nr 7 zapiszesz dostęp do danej opcji. Tak samo, telefony, stacje radiowe, miejsca docelowe możesz zapisać. W ten sposób tworzysz wygodny skrót do danych opcji itp.


Co do dodatkowej regulacji temp to w G11 zrobili fajną opcję:

widać obok ręki taki dotykowy element niebiesko czerwony dla kierowcy i pasażera


rs-deep-dive-bmw-740e-thumbnail-2.jpg

  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeśli siódmy klawisz ustawisz na zmianę profilu kierowcy to zyskasz 12 skrótów. Oczywiście resztę ustawień warto mieć takie same na obu profilach.

A propos funkcji które nie każdy zna:

- jak wiadomo idrive nie rozumie po polsku więc przycisk na kierownicy sterowania głosowego jest nieaktywny, ale przytrzymując go dłużej włączy się sterowanie głosowe telefonu i można powiedzieć "Zadzwoń do Dżesika"

- aktywny tempomat wyłączy się gdy radar zalepi się śniegiem lub brudem, wtedy można go przełączyć w tryb zwykłego tempomatu przytrzymując przycisk tempomatu na kierownicy

- tego nie polecam ale jeśli ktoś chce jechać dłużej na "utrzymaniu pasa" bez dotykania kierownicy to niech... poszuka na youtube ;)

Opublikowano
Szkoda, że zmienili w G30 sposób działania dźwigni od kierunków. Kiedyś zawsze dźwignia powracała do pozycji 0 a teraz zostaje jak w większości samochodów. Jeżdżąc zastępczym 216i zatęskniłem za tym rozwiązaniem. Nawet w takim wozidełku jak seria active tourer ma to rozwiązanie. Dźwięk "łamania" kierunku w G30 jest po prostu wstydliwy i nie przystający na limuzynę szczególnie, że było lepiej.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tez tego nie rozumiem, nawet w F30 zmienili to pod koniec produkcji. Na szczęście mam jeszcze te przyjemne kierunki.
Opublikowano

Tez wolałem rozwiązanie z efek. Ale podobno BMW zmieniło to na życzenie klientów.

Widocznie jesteśmy w mniejszości.:)

Opublikowano

Ja tam wolę klasyczne rozwiązania, czyli w tym przypadku brak powrotu do 0, ale szanuję że komuś może się podobać rozwiązanie z f-ki. Problem można by było rozwiązać przez stosowną opcję w konfiguratorze - każdy mógłby wybrać jaki rodzaj mechanizmu dźwigni kierunkowskazów woli.


Monogramus, dzięki za cenne wskazówki.

Opublikowano

Aż nie wierzę, że tak można narzekać... nam to zawsze ciężko dogodzić... Jak wchodzę na zagraniczne fora różnych marek (mniejsza o to) to jest zupełnie inny klimat - pytania, miłe odpowiedzi, a oprócz narzekania są pochwały, pozytywne zaskoczenia itp. A u nas na każdym forum 95% to narzekania i biadolenia. Przecież jakbym to poczytał przed zakupem G30, to pewnie poszedłbym do Merca, i pewnie po zakupie to samo dowiedziałbym się na ich forum, jaki to badziew ta E klasa :duh:


Też widzę sporo regresów, które w większości wyłapaliście, ale na pewno nie z wszystkimi się zgodzę, np. dostęp komfortowy jest tak samo dobry jak w F10, asystenci plus jak dla mnie OK - przecież to wspomagacz i bajer, a nie autonomiczna jazda, fotele komforty jak dla mnie są OK - w 2 dni teraz zrobiłem 1300km i byłem zaskoczony pozytywnie właśnie fotelami, mam zawias Adaptive i na ironię widzę większą różnicę pomiędzy Sport a Comfort niż w F10, gdzie też miałem EDC, no z HUD'em to faktycznie trochę im nie pykło z tą ramką, ale się przyzwyczaiłem, lusterka faktycznie nie są w 100% ściemniające i to wkurza - zgoda, HiFi też jest gorszy - zgoda, oszczędności widać w schowkach - zgoda - no ale żeby tak płakać... Jest też przecież dużo plusów :nienie:


A kierunkowskaz to zmienili z powodu narzekania na ten co był w F10 - i jak dla mnie dobrze zrobili. Jak ktoś jeździ kilkoma autami, to przez chwilę musiał się przestawiać.


Dzięki za kilka podpowiedzi ze skrótami nawiewu czy rozjaśnianiem HUD'a w dzień - przyda się.

Opublikowano

Zgadzam się z poprzednikiem. Są wady, ale każde auto takie ma. Kolega kupił Panamerę i tak samo to tu to tam coś mu nie odpowiadało, o serwisie nie wspomnę...

Lepiej skupiać się na pozytywnych rzeczach, wystarczająco mamy w życiu problemów, żeby jeszcze na auto aż tak mocno narzekać... Swoją drogą na niezłe auto.


Natomiast podpowiedź ze skrótami - rewelacja! Zrobiłem już 16k km i nie wiedziałem, że da się tak to poustawiać :) Dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odnosnie wad doloze oliwy do ognia I dodam bardzo slaby wynik 530d touring w tescie losia.



Wlasciciel profilu zamiescil filmy z testu wielu innych samochodow i o dziwo nawet x3 g01 wychodzi lepiej. Jest tez test 520d w ktorym wypada on bardzo dobrze a najlepszy wynik jaki widzialem zrobilo Audi A5, ale nie ogladale, aut soortowych type Porsche lub Ferrari.

Opublikowano (edytowane)
Aż nie wierzę, że tak można narzekać... nam to zawsze ciężko dogodzić... Jak wchodzę na zagraniczne fora różnych marek (mniejsza o to) to jest zupełnie inny klimat - pytania, miłe odpowiedzi, a oprócz narzekania są pochwały, pozytywne zaskoczenia itp. A u nas na każdym forum 95% to narzekania i biadolenia. Przecież jakbym to poczytał przed zakupem G30, to pewnie poszedłbym do Merca, i pewnie po zakupie to samo dowiedziałbym się na ich forum, jaki to badziew ta E klasa :duh:


Też widzę sporo regresów, które w większości wyłapaliście, ale na pewno nie z wszystkimi się zgodzę, np. dostęp komfortowy jest tak samo dobry jak w F10, asystenci plus jak dla mnie OK - przecież to wspomagacz i bajer, a nie autonomiczna jazda, fotele komforty jak dla mnie są OK - w 2 dni teraz zrobiłem 1300km i byłem zaskoczony pozytywnie właśnie fotelami, mam zawias Adaptive i na ironię widzę większą różnicę pomiędzy Sport a Comfort niż w F10, gdzie też miałem EDC, no z HUD'em to faktycznie trochę im nie pykło z tą ramką, ale się przyzwyczaiłem, lusterka faktycznie nie są w 100% ściemniające i to wkurza - zgoda, HiFi też jest gorszy - zgoda, oszczędności widać w schowkach - zgoda - no ale żeby tak płakać... Jest też przecież dużo plusów :nienie:


A kierunkowskaz to zmienili z powodu narzekania na ten co był w F10 - i jak dla mnie dobrze zrobili. Jak ktoś jeździ kilkoma autami, to przez chwilę musiał się przestawiać.


Dzięki za kilka podpowiedzi ze skrótami nawiewu czy rozjaśnianiem HUD'a w dzień - przyda się.

 



Wątek ma tytuł wszystkie wady g30. Gdyby miał tytuł wszystkie zalety, to na pewno byłoby ich więcej.

Przecież jesteśmy tu dlatego, że plusów jest więcej niż wad. A to, że je punktujemy może być istotne dla potencjalnych użytkowników.

Dla mnie wygoda fotela jest najważniejsza w samochodzie. Mam 186cm wzrostu i z kręgosłupem. Łącznie F-kami na sportach przejechałem 350k km (były 2) i były jak szyte pode mnie. Myślałem, że jak zrobię upgrade do komfortów w G to może być tylko lepiej. A tu klops. Coś jest nie tak. Dzisiaj wsiadłem pierwszy raz od tygodnia, przejechałem 50km i boli mnie w prawym biodrze. Noga nie ma poparcia, zakres regulacji kąta siedziska jest zbyt mały. Siedzisko jest też zdecydowanie za krótkie. Mam wrażenie, że przy wysuniętym na maksa podparciu ud jest tak samo długie jak w sportach F-ki przy wsuniętym. Podparcie mam dopiero jak cofnę fotel mocno do tyłu, ale wtedy syn kopie w fotel.

Nie wiem, jak mogłem tego nie wyłapać…

Skóry do stępów to jeden z lepszych patentów BMW.

Próbowałem dziś wyregulować HUD za pomocą pokrętła przy kierownicy. Nie działa to w dzień. Czy muszę gdzieś przestawić to w menu?

Mam jeszcze jedno pytanie na temat HUD. My można w menu ustawić gdzieś, żeby kolor prędkości nie zmieniał się na czerwony po przekroczeniu dozwolonej?

Edytowane przez p0sitiv
Opublikowano

A to nie wiecie, że my lubimy narzekać?...


Temat każdy widzi jaki jest, prawda?


A tak na poważnie. Gdyby nowy samochód nie miał usterek i to dosyć poważnych to bym nie narzekał. Przypomne, że to nie Panda za 45k.


Idac tokiem myślenia innych to jeśli teraz użytkownicy będą narzekać na kierunki i w następnej generacji powrócą do tych poprzednich a osoby lubiące obecne rozwiązanie nie będą zadowolone to też będzie że przecież narzekają. Wiadomo, że każdemu nie dogodzisz. Każdy ma prawo do swojej opinii.

Na zachodzie się tylko cieszą? No i dobrze. Nie oznacza to, że tak jest lepiej. Znacznie lepiej czytać minusy przed wyborem auta niż plusy. Każdy sobie może zweryfikować. Powiem tak. Kupując sobie fun car np M5 to mogę zapomnieć o tych rzeczach. Jednak od codziennego auta oczekuję troche innych rzeczy.

Opublikowano

Pięć lat temu przymierzałem się do zakupu F11 i zajrzałem na forum wątek o awaryjności i mnie przygielo. To auto to była jedna wielka porażka! Lista błędów i złych rozwiązań zajmowała kilkanaście stron. To już nie była prawdziwa Bemka w porównaniu do E60! Szczęśliwie moja chęć posiadania była mocniejsza i stałem się na 5 lat zadowolonym użytkownikiem F11. 95% procent zastrzeżeń z forum nie zauważyłem albo ich nie było. Pewnie szczęśliwy egzemplarz. :)

Teraz jestem w momencie przesiadki na G31. I czytam że dopiero teraz to jest dramat. Wszystko, albo naprawdę duża część dobrych rozwiązań z F10/11 została spieprzona. I po co to robili barany w końcu F10/11 to było świetne auto!

Jak bym pogrzebal w pamięci albo historii forum to chyba nawet powtarzają się niektórzy koledzy :)

Dodam, że jestem po kilku jazdach G30/31 i jakoś fajnie to wszystko wygląda. Trochę się o siebie martwię.

Jest takie hasło które oddaje naszą polską mentalność: Polacy! Zawsze k..wa coś! :-)

Opublikowano
Ale o awaryjności tu nie piszemy. Dla mnie ten temat nie istnieje, bo każde auto biorę z rozszerzonym BRI. I powiem Ci, że korzystałem zarówno w przypadku f10 jak i f11.
Opublikowano
Pięć lat temu przymierzałem się do zakupu F11 i zajrzałem na forum wątek o awaryjności i mnie przygielo. To auto to była jedna wielka porażka! Lista błędów i złych rozwiązań zajmowała kilkanaście stron. To już nie była prawdziwa Bemka w porównaniu do E60! Szczęśliwie moja chęć posiadania była mocniejsza i stałem się na 5 lat zadowolonym użytkownikiem F11. 95% procent zastrzeżeń z forum nie zauważyłem albo ich nie było. Pewnie szczęśliwy egzemplarz. :)

Teraz jestem w momencie przesiadki na G31. I czytam że dopiero teraz to jest dramat. Wszystko, albo naprawdę duża część dobrych rozwiązań z F10/11 została spieprzona. I po co to robili barany w końcu F10/11 to było świetne auto!

Jak bym pogrzebal w pamięci albo historii forum to chyba nawet powtarzają się niektórzy koledzy :)

Dodam, że jestem po kilku jazdach G30/31 i jakoś fajnie to wszystko wygląda. Trochę się o siebie martwię.

Jest takie hasło które oddaje naszą polską mentalność: Polacy! Zawsze k..wa coś! :-)

 

O to właśnie mi chodziło, co wyraził mój przedmówca.

Bardzo dobrze, że punktujemy wady - z pewnością BMW ma dział, który to czyta, a i potencjalni nabywcy czegoś się dowiedzą. Tylko chodzi o to, że my to piszemy w takim stylu, że to czy tamto auto to totalna porażka - jak można wydać tyle czy tyle i nie ma tego lub tego a tamto czy siamto nie działa tak jak bym chciał! Zwyczajnie wyolbrzymiamy, przesadzamy... i o to mi chodziło.

Nie moja wina, że ktoś ma wzrost prawie 190cm i mu nie wygodnie - od tego są jazdy próbne itp. Ja mam 180cm i jest mi w sam raz. Nie mam masażów ani wentylacji - więc nie mam na co narzekać :twisted: A sportowe fotele są dla mnie trochę za wąskie (takie mam odczucia) - pomimo, że nie jestem specjalnie gruby :)


Temat owszem - jest o wadach, ale jakoś mało tych tematów o zaletach i superlatywach... no ale taki jest internet - piszemy jak jesteśmy niezadowoleni, rzadziej, jak nas coś cieszy... a że my Polacy jesteśmy prawie zawsze niezadowoleni - to mamy właśnie tak!


Sorry, że tak bronię G30 - ma wady, sam o nich pisałem w wielu wątkach, rozumiem też autora tego wątku - chciał się wyżalić, ale nie przesadzajmy i cieszmy się tymi zabawkami, nie zabierajmy sobie radości z posiadania świetnego samochodu!

Opublikowano

Do tych co narzekają, że niektórzy tu narzekają. To tak jakby pójść do szpitala i powiedzieć, że wszyscy tu chorują. Zwykle na forum piszę się o problemach a zwłaszcza w takich wątkach.


Byłem tu jednym z pierwszych użytkowników f10, wcześniej nie miałem potrzeby szukania pomocy z moimi bmw. Trafiła mi się f10 że ściąganiem w prawo, główna wada f10. BMW usunęło po 3 latach. I tak, narzekalem, że f10 za miękkie po e60, G30 jest idealne pod tym względem.


Komforty są za krótkie, mają zły kąt siedziska i cieńszą gąbkę po bokach, dziś porownywalem.

Surround View jest też krytykowany na Bimmerpost, niektórzy robią retrofit do pdc, ponieważ sam kodzie to też spróbuję do jednej tylnej kamery + pdc.


Dziś zmieniłem audio na Bavsound i już się lubimy bardziej :D

Głośniki wyjęte z drzwi są gorsze niż base z f20 :shock:

Opublikowano

"Ponoć BMW czyta takie rzeczy..."


Czyta :) nie jestem tylko pewny czy po polsku. I zajmuje się milionem tak małych tematów których 95 % klientów i tak nigdy nie dostrzeże ;)


Odebrałam swoje G30 tydzień temu i jest wielkie zdziwienie. Samochód jest 3x lepiej wyciszony niż kilka egzemplarzy którymi jeździłem wcześniej. Nawet ja nie znam powodu takiego stanu rzeczy. Następstwem tego jest to że nie słyszę wydechu, a ASD jakby nie było. Samochód zbiera się znacznie lepiej niż 228i, ale co 4 łapy to 4 łapy.


Co do komfortów, to mi pasują. Tym autem i tak nie da się iść po serpentynach jak 2ką...


HUD nie brałem bo się łapałem w nocy na tym że patrzę tylko na niego.


Zegary cyfrowe dla mnie ok, tylko czemu u diabła nie da się na nich wyświetlić wszystkich informacji na raz...


Adaptacyjne zawieszenie było dla mnie za miękkie więc od razu wziąłem M Sport. I znacznie bardziej mi pasuje ono w G30 niż w G01. Rzekł bym, że w 5tce jest idealne.


Asystenty

Sprawdzą się świetnie w mieście i na autostradzie, ale w górach potrafią zaskoczyć. A znam samochody które w tych momentach by tego nie zrobiły. Nie wyobrażam sobie jednak już jazdy bez nich.

Opublikowano
Może takie trochę głupie pytanie ale jest coś takiego dla Diesla ? Żeby z wydechu było trochę bardziej słuchać jakby była tam 3,0 benzyna a nie 3,0 klekot ?
Opublikowano
A ja odkryłem kolejny plus w stosunku do poprzedniego modelu - skrzynia w trybie sport wbija ostatni 8 bieg! Ostatnio przeleciałem baną na sporcie z Poznania do Warszawy i aż nie wierzyłem, że to poprawili. Wreszcie! :cool2:
Opublikowano
Z tego co wyczytałem ASD nie ma w 520i, 530i, 540i.

 

Dzięki za info, tak to właśnie wygląda. W trasie będzie przyjemniej.

 

Może takie trochę głupie pytanie ale jest coś takiego dla Diesla ? Żeby z wydechu było trochę bardziej słuchać jakby była tam 3,0 benzyna a nie 3,0 klekot ?

 

Nie tyle z wydechu co z głośników w samochodzie i o ile dobrze pamiętam to jest to dźwięk V8.

Opublikowano
Może takie trochę głupie pytanie ale jest coś takiego dla Diesla ? Żeby z wydechu było trochę bardziej słuchać jakby była tam 3,0 benzyna a nie 3,0 klekot ?

 

Podobno nad tym pracują. Z drugiej strony powinni już mieć wydech M performance do diesli, bo w x5 g05 jest taka opcja.

Jeździłem m50d z tym wydechem, bulgocze prawie jak v8.:)


A i jeśli się nie mylę, to do 520d jest wydech M performace.

Opublikowano

Po dlużej jezdzie podczas opadów lampy zaczynają mi parować. Wczoraj wróciłem z trasy i chciałem z grubsza go umyć póki cały syf nie zaszechł. Zobaczcie co się stało z lampami. Mam nadzieje to na gwarancji wymienia na nowe ...


http://i67.tinypic.com/23kp403.jpg

http://i67.tinypic.com/2h39cwo.jpg

http://i66.tinypic.com/oktlhk.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.