Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest opcja, ktoś to już na forum przerabiał i nawet działało. Racja, panel LCI jest duuużo ładniejszy :wink:
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Tak, można zmienić panel, wszystko będzie działać. Musisz tylko uważać żeby kupić taki z grzanymi stołkami jeśli masz takie w samochodzie oraz przypiłować trochę plastiku w otworze w jakim siedzi panel - nic poważnego, stary i nowy panel wszystko zakrywają.

Jedyną wadą jest to, że aktualizacja sterowników nie pójdzie wg fabrycznej procedury bo nie będzie się zgadzał nr części - wówczas trzeba będzie przełożyć stary.


W LCI uciążliwa jest zmiana kierunku nawiewu (dół/środek/góra) - trzeba przewijać jednym guzikiem dostępne konfiguracje i obserwować na wyświetlaczu jaką ustawiłeś. Dla mnie wymaga to za dużo uwagi. Bezpośredni dostęp w starym panelu jest szybszy.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie, w LCI zmiana ustawień kierunku nawiewu jest gorsz niż przed liftem, czy w X3 E83. Ot taka mała wpadka konstruktorów kosztem designu. Ale w innych samochodach (np Volvo XC60,90) to jest dopiero cykanie na ich centralnym ekranie, zresztą,, jak już w wielu nowoczesnych autach, gdzie guziki są zastępowane czymś innym celem celem "czystości" deski rozdzielczej.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Też taki panel kupiłem,jak również uchwyt na kubki po lifcie,czy ten uchwyt też się wymienia bezproblemowo?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Zrobione!

Oprócz panelu klimy, zmieniłem uchwyt na kubki na wersję F26 oraz kierownicę F26 M-pakiet - robi robotę!

Wszystkie elementy wpasowane idealnie.

Wnętrze zyskało trochę młodości :)


7f22d2c414b3775b219909aa10ae2ab4.jpg


cc753ceffc986ca82109c5733e7a30e1.jpg


347528c7ac299c9fc3cb76857970da31.jpg1c4e74010c38af28320c4626391d8b0c.jpg


Od razu idąc za ciosem fotele zostały wymienione na sportowe - jest różnica :)


64736ff0a8c827f8235ba1caf08339a3.jpg




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Świetny pomysł bardzo mi się podobają te zmiany. Narazie jestem w fazie poszukiwania x3 przed LCI bo brak funduszy, ale jak kupię to się odezwę do ciebie o pomoc co i jak.

A starą kierownicę udało ci się sprzedać?

Opublikowano
Witam wszystkich mam pytanko ma ktoś problem z kierunkiem nawiewu wymieniłem panel i mam problem z nawiewem raz działa jak powinien a po kolejnym odpaleniu samochodu nie mogę trafić w szybę nogi itp. kierunki się nie zgadzają a poza tym nawet przy włączonym przycisku na full szybe nie działa zamyka wszystko i trzeba szukać dalej żeby coś otworzyć. Ktoś miał problem z kodowaniem?? Prawdopodobnie stary przed ;iftem jest bardziej sprecyzowany elektronicznie co nowy po liftowy.
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam

Wymieniłem panel na polift (F15 i F26) i wszystko działa w nim elegancko (nawiewy, sterowanie itd) tylko najważniejsza rzecz nie działa - klimatyzacja nie chłodzi. Była zima, to nie maiłem jak sprawdzić, teraz ciepło to sprawdziłem i okazuje się, że jak się włączy przycisk A/C to dioda na zielono świeci, ale wali ciepłym, a nie zimnym i kompresor się nie załącza. Zmieniłem panel na ten ori i klima działa elegancko.

Może ktoś z szanownego grona miał taki przypadek - może trzeba to jakoś przekodować.

Proszę o podpowiedzi jak ktoś już taki temat przerabiał

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
W dniu 23.03.2023 o 22:43, vivv napisał(a):

Witam

Wymieniłem panel na polift (F15 i F26) i wszystko działa w nim elegancko (nawiewy, sterowanie itd) tylko najważniejsza rzecz nie działa - klimatyzacja nie chłodzi. Była zima, to nie maiłem jak sprawdzić, teraz ciepło to sprawdziłem i okazuje się, że jak się włączy przycisk A/C to dioda na zielono świeci, ale wali ciepłym, a nie zimnym i kompresor się nie załącza. Zmieniłem panel na ten ori i klima działa elegancko.

Może ktoś z szanownego grona miał taki przypadek - może trzeba to jakoś przekodować.

Proszę o podpowiedzi jak ktoś już taki temat przerabiał

Miałem kiedyś podobnie z E60 - panel LCI nie odpalał kompresora. Wystarczyło go zakodować pod mój silnik. 

Dobrze rozumiem, że upchnąłeś panel z F15 do F26 ? Pasuje miejscem? 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Wymieniłem panel na polift, wszystko działa ale w bimercode wyskakuje mi komunikat że jest błędne kodowanie. Jak to zakodować? Panel z 14r samochód z 13r

Edytowane przez MARCIN08
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 2.12.2023 o 18:35, MARCIN08 napisał(a):

Wymieniłem panel na polift, wszystko działa ale w bimercode wyskakuje mi komunikat że jest błędne kodowanie. Jak to zakodować? Panel z 14r samochód z 13r

Cześć, i jak rozwiązałeś problem?

Ja też wymieniłem panel w F25 2013 na panel F25 2014 i wszystko działa. Tzn. wszystkie funkcje i chłodzi. Chociaż nie wiem czy nie słabiej niż kiedyś. Jak to można sprawdzić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nic slabiej nie chodzi.

Ja mam wymieniony, Teoretycznie trzeba kodowac, chyba ze auto dawcy mialo dokladnie to samo wyposazenie. Panele sa kompatybilne od strony lacznosci z samochodem i funkcji. Ja od razu zakodowalem, w sumie nawet nie sprawdzalem czy wszystko chodzi jak trzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.