Skocz do zawartości

g31 540d xDrive m sport carbon black


p0sitiv

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


Na teraz na szybko zdjęcia na kołach zimowych.


Nd3ytFn.jpg


Rn3UiTy.jpg


8lmt8ri.jpg



Z ważniejszych opcji:

ConnectedDrive Plus Package

Pakiet First Class

Pakiet Business Class

Pakiet Innowacji

Pakiet Safety

Systemy Asystujące Kierowcę Plus

Zdalne Parkowanie z Pilota


Czego brakuje, a co miałem w F11 to:

dach szklany i ogrzewanie postojowe.


Ale 320km pod pedałem, więc jakoś się przemęczę.:)


Pozdrawiam

MM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi wlasnie pasuja. Auto super;) az zazdro ze wzoalem sedana:) Super wyglada w czystej czerni, a i kolka na zime dobrze na fotach wyglada:) no i carbon nie wyglada jak carbon na tych fotach :) Edytowane przez KubaTfb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Auto super, gratulacje, zwłaszcza silnika gratluję, bardzo dobry wybór :) napisz jak spalanie jak już pojeździsz trochę i ogólnie jak wrażenia.


Koła zimowe niestety są jakie są, nie ma też zbyt dużego wyboru. Jakie masz na lato? 19 czy 20 M-pak? Daj zdjęcia środka, jaką tapicerkę wybrałeś? Te fotele to komforty? Nie mogę dopatrzeć się na fotkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ samochód pochodzi z programu Premium Selection (rok prod. 2018, przebieg 8000 km) wybierałem z tego co było. Musiałem się więc pożegnać z dachem panoramicznym i ogrzewaniem postojowym, którego często używałem, gdyż garaż okupowany jest przez dwie babcie z Bawarii.:).

Ale i tak na konfiguratorze wyszło 470k.

Felgi Double Spoke 664 M - pewnie będę chciał zmienić na 20 cali.

Fotele Nappa kość słoniowa z masażem i wentylacją.

Podaję VIN do zdekodowania: BH99704

Więcej fotek wrzucę w sobotę (jak mi się uda.:). Silnik jak na razie super. Trasa po zakupie z W-Wy do Poznania przy prędkości przelotowej 150-160 (średnia 120 km/h) wyszło 8l. na komputerze.

Silnik fajnie mruczy, to jest to czego mi brakowało w F11 525d…


Pierwsze minusy też są:

HUD – w nocy świeci się wielki prostokąt, który skupia wzrok. Jeśli ściemnię go w menu i-idrive to nie jest widoczny w dzień i muszę go znów rozjaśniać.

Szybką opcją jest ściemnienie go za pomocą pokrętła, ale wtedy ściemnia się wszystko co podświetlone, a ja chcę tylko HUD-a przyciemnić.


Wewnętrzne lusterko wsteczne nie przyciemnia się na całej powierzchni. W skutek tego, często zdarza się, że światła pojazdu za mną trafiają miejsce które nie jest przyciemnione. Razi i irytuje.


Kieszenie w drzwiach – w stosunku do F10-11 ubyło flokowania. W poprzedniku wyfiokowany był cały schowek tutaj tylko od jedna storna, dno i druga strona to gołe tworzywo.

Ubyło siatek na drobiazgi, nie ma siatki na tunelu od strony pasażera oraz w bagażniku.


W F11 roleta i siatka stanowiły jeden element a ich montaż był łatwiejszy.


Tyle z wad – mam nadzieję, że silnik przysłoni je wszystkie.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolorystyka super, a silnik to marzenie. Napewno ma super elastyczność i tego mi trochę brakuje. Konfiguracja też super. Ale u mnie webasto było priorytetem, więc dlatego odpadły auta 530d z premium select bo ciężko było znaleźć z tą opcją. Jedyny dla mnie minus to kombi ;) ale wiadomo, takie wybrałeś bo kombi potrzebujesz

Szerokości i bezawaryjności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czarne nerki idealnie pasują, tworząc całego czarnego rodzinnego rozrabiakę z tym silnikiem.

Czarny kolor, jasna skóra, silnik, czego chcieć więcej? Gratulacje!

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna i bestia choć kombi i w xDrivie :wink: - ale rozumiem, każdy ma co innego w głowie.

Kolor i czarne nery :cool2:

Silnik jeszcze większy zbój niż mój - szczere gratulacje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje ! Pięknie się prezentuje w tej czerni :cool2: Możesz uchylić rąbka tajemnicy , jakie rabatowanie % w stosunku do konfiguratora osiągnęło auto z przebiegiem z programu Premium Selection ? Może być na PV . Pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mojej wiedzy i doświadczenia w zależności od zdolności negocjacyjnych i wielu innych czynników - jak się postarasz to rabat może oscylować - od nowego z konfiguratora - 30 - 35%.

Skoro od nowego można wytargać 16, a nawet 18%, to i tak jest to drugie tyle - ale mamy auto średnio półroczne z małym nalotem - jak to w życiu - coś za coś.

Każdy ma swoją matematykę - moja dawała mi wybór - albo nowa dobrze wyposażona 520d/525d - albo jeszcze lepiej wyposażona półroczna z BMW AG - 530d lub 540i... I każdy decyduje sam. Chyba sęk w tym, że nie każdy wie, że może iść na odpowiedni dział i przeanalizować ze sprzedawcą, co tam mają w Monachium do wzięcia po jakimś garniturku...


Wiadomo, lepiej jest wziąć nowe full wypas M5 - no... najlepiej być zawsze pięknym, młodym i bogatym :roll: - ale rzeczywistość jest często inna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

To całkiem ok cena.

W 2007 i 2010 też po tyle chodziły tzw ex-Ag, jak kupowałem E60 i E93. Choć za E60 11 miesięczne 25kkm dalem 65% ceny

Przy tej nagonce na diesla co cie skłonilo do wzięcia 540d?

No i dodatkowo diesel drozszy o 40gr./litr.

Zasieg? Osiągi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To całkiem ok cena.

W 2007 i 2010 też po tyle chodziły tzw ex-Ag, jak kupowałem E60 i E93. Choć za E60 11 miesięczne 25kkm dalem 65% ceny

Wg mojej wiedzy - są trzy rodzaje aut z prawdziwego Premium Selection z BMW AG:

1. Popracownicze - typowy EXAG - rzadko kiedy mają powyżej 20.000km nalotu, mają dobre wyposażenie

2. Auta po wypożyczalni, ale nie takiej typowej, tylko wewnętrznej BMW - są zazwyczaj na zimówkach, mają średnie wyposażenie, zauważyłem, że są one praktycznie takie same (ale to nie reguła na 100%). Przebiegi zazwyczaj około 25.000km

3. Auta z kontraktu po wypożyczalni typu Awis czy Hertz - przebiegi min. 25.000km zazwyczaj, słabe wyposażenie


Najlepsze są - wiadomo - popracownicze (takie mam teraz), choć (dowiedziałem się przed samą sprzedażą) poprzednie F10 miałem z ich wewnętrznej wypożyczalni (wer. nr2) ale nie miałem się do czego przyczepić - wszystko było idealne w samochodzie, zero śladów zużycia i zero problemów przez 4 lata.

Sprzedawca wie, jakie auto oferuje patrząc w system - warto pytać, skoro wiemy o co pytać.

Cały czas powtarzam, że mało kto wie, że może iść na dział Premium Selection i mogą mu tam znaleźć ciekawy egzemplarz - nie piszą tego na wejściu celowo - bo priorytetem są auta wystawione na placu, które trzeba spieniężyć.

 

Przy tej nagonce na diesla co cie skłonilo do wzięcia 540d?

No i dodatkowo diesel drozszy o 40gr./litr.

Zasieg? Osiągi?

 

Pomimo, że nie mnie pytasz :wink: to ja wtrącę się, bo też wybrałem diesla, choć w zbliżonej cenie miałbym 540i - tyle, że wybór jednak był skromniejszy, szczególnie bez xDriva, więc już to pokazuje, że owa nagonka w tej klasie ma się nijak do rzeczywistości. Diesel w dużych autach, a już szczególnie w SUVach jest podstawą, co innego w małych, miejskich autach, tutaj znika i znikać będzie.

Ponieważ minusów nie widzę, to w podobnej cenie mam auto z:

- zdecydowanie mniejszym spalaniem - w trasach tankuję po 1000 - 1100km - średnie spalanie potrafię mieć poniżej 7l bez wyrzeczeń

- moc - a raczej moment 620NM, który daje kopa po muśnięciu pedała gazu

- dźwięk 6 cylindrowca bardzo przyjemny, może nie aż tak aksamitny jak w benzynie, ale też fajny (oczywiście pomijamy wolne obroty :wink: )


Faktem jest, że ja sporo po trasach jeżdżę, czasem auto stoi tydzień w garażu i potem lecę gdzieś dalej - dlatego dla mnie diesel to optymalny wybór.

Więc dla mnie ta nagonka ma się nijak do mojego samochodu - jestem mega zadowolony i tyle. Ten diesel z DPFem, z AdBlue i co tam jeszcze jest - jest czystszy niż 540i - przynajmniej na razie, póki sprawny :)


Ale ciekawy jestem też, co napiszę kolega od 540d - co jego skłoniło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dam się zastraszyć przez lobby ekoterrorystów.:)

A na poważnie, rocznie przejeżdżam 40-45 tys. km, z czego spora część to Niemiecka autostrada.

Uważam, że nie ma lepszego połączenia osiągów/wydajności z rozsądnym apetytem na paliwo, jak nowoczesny silnik diesla.

Trudno mi się jest jeszcze wypowiadać na temat zużycia 540d, ale po przejechaniu 600km średnie spalanie to 8,5l. Pewnie w przypadku 540i byłoby 12l.

Niewiele jest samochodów, które rozpędzają się do 100 km/h poniżej 5s. z takim zużyciem paliwa.

Przy moich przebiegach mówimy o sporych oszczędnościach. Ponieważ mam gwarancję i nigdy nie trzymam samochodu po gwarancji, nie zakładam dodatkowych wydatków na naprawy.

A wracając jeszcze do nagonki na diesle. Skoro benzyna jest taka ekologiczna, to dlaczego Audi nie może sobie poradzić z normą WLTP właśnie w przypadku silników benzynowych. Żadnego dużego Audi (A6, A8, Q7, Q8) nie kupisz obecnie z silnikiem innym niż niesławny diesel…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To całkiem ok cena.

W 2007 i 2010 też po tyle chodziły tzw ex-Ag, jak kupowałem E60 i E93. Choć za E60 11 miesięczne 25kkm dalem 65% ceny

Wg mojej wiedzy - są trzy rodzaje aut z prawdziwego Premium Selection z BMW AG:

1. Popracownicze - typowy EXAG - rzadko kiedy mają powyżej 20.000km nalotu, mają dobre wyposażenie

2. Auta po wypożyczalni, ale nie takiej typowej, tylko wewnętrznej BMW - są zazwyczaj na zimówkach, mają średnie wyposażenie, zauważyłem, że są one praktycznie takie same (ale to nie reguła na 100%). Przebiegi zazwyczaj około 25.000km

3. Auta z kontraktu po wypożyczalni typu Awis czy Hertz - przebiegi min. 25.000km zazwyczaj, słabe wyposażenie


Mój jest po dyrektorze z BMW Polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W biznesowych limuzynach, takich jak piatka, sprzedawane sa w glownej mierze auta dlugodystansowe z silnikiem diesla.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mam opcje kupic EXAG ale jest bez pakietu serwisowego ; tylko pierwszy przeglad w cenie , normalne to ? przejmowac sie ? jaki to wyjdzie koszt

mowa o 530i xdrive ; na pocieszenie jest gwarancja 3 letnia + 2 premium selection ;

czy normalne ze daja jeden zapas kol - w tym wypadku zimowki ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet serwisowy w cenie, jest chyba tylko na polski rynek, w innych krajach jest odpłatny. I zazwyczaj jest tak, że dostaje się jeden komplet kół. W Niemczech jest tak, że jak jest okres zimowy auto wyjeżdża z zimowymi kołami z fabryki chyba. Takie mam info z doświadczenia bo też szukałem EXAG ale padło na auto do produkcji słabsze silnikowi ale wyposażenie takie jak chciałem i bez przebiegu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałem F11, które było z EXAG też to miałem pakiet serwisowy jak w PL (5l./200k km)

G31 jest z EXSA.:) Pierwszym właścicielem było BMW PL (samochód po dyrektorze) i w cenie dostałem kpl kół zimowych (widoczny na zdjęciach samochodu), pakiet serwisowy rozszeżony do 8l/160k km), oraz BRI 5l/200k km).

Musisz negocjować. Teraz będzie chyba łatwiej, po zmianie przepisów sprzedawcy będą musili się mocno gimnastykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.