Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chcę zamontować światła do jazdy dziennej do mojej E84 2010 ze zwykłymi reflektorami H7. Jak najlepiej to zrobić? Czy montować w oryginalnych reflektorach ringi drl? Czy może w halogenach? A może inny sposób? Wszelkie rady mile widziane.
Opublikowano
W reflekotorach? Tam jest twardy silikon, aby się tam dostać do środka lampy i wstawić drl to nie lada wyczyn, no ale byli i tacy co montowalismy drl jako ringi z modułami itp itd, może prościej coś wstawić w halogeny? Napewno tańszy sposób...
Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Opublikowano

@bobwoj zawsze możesz uruchomić interfejsem dzienne w długich będzie prawie fabrycznie ale zobacz moje /raczej były bo auto sprzedane/ zmodyfikowane lampy przez hidretrofit.pl nie mniej gdybym miał to robić jeszcze raz to przy okazji dałbym zamontować soczewkę z xenonem

https://hidretrofit.pl/bmw-x1/

x1-4-1200x800.jpg


W każdym razie możesz w nie włożyć czy podkowy czy ringi okrągłe, zależy co chcesz

Opublikowano
Za dwie lampy 500 zl z tym że lampy sam wymontowałem i wysłałem kurierem
Opublikowano
Czy po tej operacji instalacja samochodowa pasowała? Nie było potrzeby ingerencji we wtyczki?
Opublikowano
Nic nie przerabiasz, wszystko pozostaje tak jak było fabrycznie, kodujesz tylko pozycyjne jako światła do jazdy dziennej, ale weź pod uwagę że nie każdy sterownik musi się dać tak zakodować, proponuje wpierw sprawdzić dostępne opcje twojego sterownika
Opublikowano
Czy w halogenach jest możliwość instalacji DRL i halogen w jednej lampie? Tak, aby po przekręceniu zapłonu samoczynnie włączyły się drl, a po włączeniu halogenów, włączały się halogeny?
Opublikowano

Jest ale pamiętaj, że będzie to się bardziej rzucać w oczy niż drl w reflektorach, a halogeny mają tylko homologację B i łatwo będziesz narażony na mandat, co prawda na nalepce homologacyjnej reflektora też nie masz homologacji RL00 ale w reflektorach w ringach czy długich wygląda to naturalnie /fabrycznie/ jak na BMW i nikt nie będzie się czepiał. Jak już chcesz tak - to lepiej zakoduj sobie długie na 30% jako DRL i po sprawie.


Sprawdź czy na reflektorze masz wytloczoną homologację RL00, w moim roczniku 2010 była więc wystarczyło odkleić nalepkę homologacyjną na której nie było i wszystko ładnie spełniało warunki techniczne

Opublikowano

Czy do wykręcenia lamp potrzeba zdejmować zderzak, czy nadkola?

Jak sprawdzić, czy w moim sterowniku jest możliwość zakodowania pozycyjnych jako DRL?

Opublikowano

Zderzak trzeba zdejmować a żeby go zdjąć to po kilka nitow w każdym nadkolu trzeba zerwać, klucz na elastycznej przedłużce musisz mieć bo do jednej śruby jest fatalny dostęp



Z reguły większość sterowników obsługuje tę funkcję , żeby się upewnić ktoś interfejsem ci to musi sprawdzić albo śpisz numery sterownika

Opublikowano (edytowane)
Na sterowniku, który znajduje się pod osłoną plastikowa u dołu lewego słupka A, tam gdzie "wajchą" otwierasz pokrywę maski, ten uchwyt od otwierania demontujesz i całą osłonę plastikową ktora się tam znajduje, pod nią jest sterownik Edytowane przez Anonymous
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czy zwykłe lampy halogenowe przedliftowe to w zasadzie to samo w wersji poliftowej? Z obrazka i na żywo patrząc tak wynika. Chodzi mi o to czy będą pasowały bez względu na rocznik i można śmiało dokupywać? Wydaje się, że na przestrzeni 2009-2015 nieważne czy lift czy przedlift te halogeny były dosłownie takie same. Inna sprawa ma się z ksenonami, ale to inna bajka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.