Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jadac okolo 180km/h a1 w kierunku lodzi mniej wiecej na wysokosci Torunia jak sa te ekrany przeciw wiatrom to w pewnym momencie wiatr mnie doslownie wypchnal na polowe drugiego pasa i musialem sie nieco napocic aby auto wyprostowac. Dobrze ze nic nie jechalo na drugim pasie bo moglo by byc nieciekawie. Byly to ze 2 moze 3 momenty a pozniej auto juz jechalo bardzo stabilnie takze podejrzewam ze zachowanie to wynika ze specyficznych warunkow byc moze spowodowanych konczeniem sie lub rozpoczynaniem ekranow. Takze koledzy radze uwazac zeby nie skonczylo sie to zle.

 

Potweirdzam miałem to samo na tej samej trasie w 4 GC, jak o tym napisałem na forum w Październiku to inni stwierdzili że majacze a serii 4 to się nie może przytrafiać bo jest szeroka i niska.

Jest to skandaliczne zaniebdbanie które zagraża bezpieczeństwu pasażerów i żadne bzdurne systemy tu nie pomogą. No więc drogie BMW ma problem o który bym go nigdy nie posądzał i trzeba o tym mówić na głos.

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale przecież nie dotyczy to tylko BMW ale każdej marki. Im wyższy samochód tym problem większy. Takie same zachowania miałem w Audi, GLE, etc. W Chorwacji przerzuciło mnie kiedyś cały pas jezdni po wyjeździe z tunelu.


To nic innego niż fizyka.

Opublikowano

Wszystko zależy od tego, przy jakiej prędkości to następuje :wink: ? Pamiętajmy, że nie są to auta na tor, a producent zakłada, że poruszają się z dozwoloną prędkością...

W domyśle - do sądu tylko w DE :D

Opublikowano
Jadac okolo 180km/h a1 w kierunku lodzi mniej wiecej na wysokosci Torunia jak sa te ekrany przeciw wiatrom to w pewnym momencie wiatr mnie doslownie wypchnal na polowe drugiego pasa i musialem sie nieco napocic aby auto wyprostowac. Dobrze ze nic nie jechalo na drugim pasie bo moglo by byc nieciekawie. Byly to ze 2 moze 3 momenty a pozniej auto juz jechalo bardzo stabilnie takze podejrzewam ze zachowanie to wynika ze specyficznych warunkow byc moze spowodowanych konczeniem sie lub rozpoczynaniem ekranow. Takze koledzy radze uwazac zeby nie skonczylo sie to zle.

 

Potweirdzam miałem to samo na tej samej trasie w 4 GC, jak o tym napisałem na forum w Październiku to inni stwierdzili że majacze a serii 4 to się nie może przytrafiać bo jest szeroka i niska.

Jest to skandaliczne zaniebdbanie które zagraża bezpieczeństwu pasażerów i żadne bzdurne systemy tu nie pomogą. No więc drogie BMW ma problem o który bym go nigdy nie posądzał i trzeba o tym mówić na głos.

 

Moja F15 z zawieszeniem M Professional niestety jest podatna na boczne podmuchy przy większych prędkościach. Ale X6 E72 z utwardzonym zawieszeniem prowadzi się jak po sznurku :). To samo dotyczy ostrych łuków ( takie są pod Norymbergą ), tam zdecydowanie wygrywa X6 :(. Zobaczymy co będzie potrafiło G5 z M Professional,

Opublikowano
Czy ktoś na forum wie czemu tak długo czego się na produkcje X5 3.0d z laserami ? Ja mam odbiór dopiero na czerwiec :cry:
Opublikowano
Znając życie brak dostatecznej ilości laserów na stanie w fabryce, a z racji popularności modelu pewnie brak możliwości uzupełnienia stoku w terminie - co jakiś czas pojawiają się ograniczenia w produkcji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja przy zamawianiu miałem info ze pierwszenstwo beda miały wersje 50D jesli chodzi o lasery a potem nawet wycofali mozliwosc zamawiania 30D z laserami z cennika w ogole.
Opublikowano
Ja wczoraj podpisywałem umowę, produkcja 19 luty, odbiór 23.03. Nie dało sie zamówić laserów do 3.0d. Odpuściłem temat, bo nie moge tyle czekać na auto. Zanim siedliśmy do konfiguracji, sprzedawca odradzał zakup laserów z racji tego, że nie da sie ich odpalić z ręki, a świecą tylko w określonych warunkach pogodowych. Uparłem się, bo fajnie wyglądają, ale sytuacja rozwiązala sie sama :)
Opublikowano

Podpisałem umowę 15 grudnia. Zrezygnowałem z laserów żeby nie czekać jeszcze dłużej...

Odbiór auta: 20 maja... Czy tylko ja mam tak długi okres oczekiwania?

Opublikowano

U mnie zamówienie koniec października a odbiór koniec grudnia.


Zaczyna trochę nowych X5 jeździć - widać, ze model został dobrze przyjęty :cool2: .

Opublikowano
Ja produkcja 15 kwiecień dopiero z laserami. Przejechałem się jeszcze raz z pneumatyka i się przekonałem do tej pneumatyki i skrętnych kół . Dla mnie trochę za miękko ale ustawie w trybie sport i będzie git .zamówiłem pneumatyke , skrętna oś i koła 22 całe .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja produkcja 15 kwiecień dopiero z laserami. Przejechałem się jeszcze raz z pneumatyka i się przekonałem do tej pneumatyki i skrętnych kół . Dla mnie trochę za miękko ale ustawie w trybie sport i będzie git .zamówiłem pneumatyke , skrętna oś i koła 22 całe .

 


Dobrze zrobiłes! Pneumatyka oferuje komfort jazdy o 2 klasy wyzszy niz adaptacyjne zawieszenie. Koła 22' wygladaja kozacko jednak sam poszedłem na kompromis pozostajac przy 21'. Mniej niz 100mm gumy na 22' przy tej masie jakos mnie odstraszyło.

Opublikowano (edytowane)


... Przejechałem się jeszcze raz z pneumatyką i się przekonałem do tej pneumatyki i skrętnych kół .


Dla mnie trochę za miękko ... .

 

 


W jakich okolicznościach negatywnie oceniłeś "miękkość" pneumatyki ?

Edytowane przez Darekdd
Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś przetestował działanie osi skrętnej w codziennym użytkowaniu w rożnych okolicznościach ?


Piszę to w kontekście wypowiedzi jednego z forumowiczów który stwierdził, że przyczyniła się ona przy większych


prędkościach do utraty stabilności prowadzenia.


Kolejnym materiałem był test słowackiego dziennikarza jak i naszego Marka Wieruszewskiego.




Edytowane przez Darekdd
Opublikowano
Czy ktoś przetestował działanie osi skrętnej w codziennym użytkowaniu ?


Piszę to w kontekście wypowiedzi jednego z forumowiczów który stwierdził, że przyczyniła się ona przy większych prędkościach do utraty stabilności prowadzenia.

Kolejnym materiałem był test słowackiego dziennikarza jak i naszego Marka Wieruszewskiego.




 

Ja odbyłem pierwsza jazdę m50d z zawieszeniem m-reformację i faktycznie jakoś tak dziwnie było z skrętna osia...dziwne uczucie. Później przejechałem się z zawieszeniem pneumatycznym i tych odczuć dziwnych nie czułem ...wiec finalnie zamówiłem oś skrętna .

Opublikowano (edytowane)


Ja odbyłem pierwsza jazdę m50d z zawieszeniem m-reformację ... .

 

Jakie miałeś na myśli ?

Edytowane przez Darekdd
Opublikowano

Czy pneumatyka występuje nierozłącznie z osią skrętną ?


Pytam gdyż doradcy handlowi udzielają sprzecznych odpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wg mnie pneumatyka nie musi być połączona z osią skrętną.

Natomiast po przejechaniu ponad 4kkm potwierdzam bardzo dużą podatność na wiatr (bez skrętnej osi)!!! Trochę dmuchało i przy prędkościach ponad 170km/h był poważny problem z utrzymaniem samochodu na swoim pasie ruchu :shock:

Moje poprzednie F15 nie reagowało aż tak drastycznie na wiatr :duh:

Opublikowano
Czy pneumatyka występuje nierozłącznie z osią skrętną ?


Pytam gdyż doradcy handlowi udzielają sprzecznych odpowiedzi.

 

w 50d tak.

Opublikowano
No długi cos ten termin. Ja podpisałem 10 grudnia i odbior w marcu ( bede miał lasery).

 

w 30d czy 50d?

Opublikowano


Wg mnie pneumatyka nie musi być połączona z osią skrętną .... .

 

 


Która opcja w konfiguratorze dodaje lub odejmuję samą oś skrętną ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.