Skocz do zawartości

x5 g05 - warto wiedzieć przed zakupem


Sergio88

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

W BMW zawsze fotele komfortowe! Mozliwosc ich wyboru to własnie granica miedzy seria 5 i wyzej i seria 3 i nizej. W wielu testach okreslane sa mianem najlepszych foteli w motoryzacji.

Jesli chodzi o "lasery" to wziałem je, podobno wszyscy biora...

Wydaje mi sie ten dodatek mało przydatny bo naprawde musi byc pusta droga zeby to zaswieciło na te 530m ale bajer jest. Oczywiscie BMW zadbało zeby z zewnatrz z kilometra było widac czy te lasery masz czy nie i te niebieskie X w swiatłach oddzielaja lepszych od gorszych. Marketing jak zawsze mistrz.

Wolałem wiec byc po tej bardziej wypasionej stronie i nie żałowac potem wyboru mimo ze mam swiadomosc bycia troche "naciagnietym" na te dodatkowe prawie 7k ( wzgledem adaptacyjnych ledow).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Wszystko, szczególnie odczucia z jazdy są mocno indywidualną kwestią, aby można było rzetelnie porównać kwestię komfortu w zawieszeniu adaptacyjnym z m pakietu i pneumatycznego trzeba by się przejechać identycznymi konfiguracjami ( ten sam rozmiar opon, ta sama trasa, podobne warunki pogodowe ) - aby wydać ocenę, poza tym jeszcze jedna rzecz mi się nie zgadza w Twojej wypowiedzi, - jeździłeś zawieszeniem adaptacyjnym z m pakietu czy tym adaptacyjnym proffesional i pneumatyką ?? bo z tego co rozumiem tym drugim i pneumatyką, a te drugie również jest w pełni pneumatyczne + dodany jest dyferencjał itd - co w rezultacie ma skutkować tym że auto nie nurkuje w zakrętach i jest przez to bardziej stabilne, a z tego co mówisz wynika że te z m prof. jest mniej komfortowe po mimo tego że kosztuje 3-4 razy tyle i tego nie rozumiem. W moim przypadku nie wybieram między zawieszeniami w M50d - gdzie te zawieszenie występuje ale dziwi mnie że bardziej zaawansowane sportowe zawieszenie zrobiło na Tobie słabsze wrażenie niż zwykła pneumatyka. W moim przypadku zastanawiam się nad tym adaptacyjnym zwykłym z m-pakietu lub pneumatyką

 

Żaden ze mnie ekspert ale jak dobrze rozumiem co jest napisane w cenniku i jesli dobrze zrozumiałem sprzedawce z BMW to adaptacyjne zawieszenie M nie jest pneumatyczne. Na poczatku tez myslalem ze jest i ze wybierajac proff wybieram najbardziej uniwersalna wersje ze stabilizacja przechyłow. Jesli nie jest tak jak pisze to moj mały amatorski test bedzie kompromitacja z mojej strony.

Niech ktos madrzejszy potwierdzi wiec techniczne aspekty tych opcji zawieszenia. Czytałes opis w cenniku M proff?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BMW zawsze fotele komfortowe! Mozliwosc ich wyboru to własnie granica miedzy seria 5 i wyzej i seria 3 i nizej. W wielu testach okreslane sa mianem najlepszych foteli w motoryzacji.

Jesli chodzi o "lasery" to wziałem je, podobno wszyscy biora...

Wydaje mi sie ten dodatek mało przydatny bo naprawde musi byc pusta droga zeby to zaswieciło na te 530m ale bajer jest. Oczywiscie BMW zadbało zeby z zewnatrz z kilometra było widac czy te lasery masz czy nie i te niebieskie X w swiatłach oddzielaja lepszych od gorszych. Marketing jak zawsze mistrz.

Wolałem wiec byc po tej bardziej wypasionej stronie i nie żałowac potem wyboru mimo ze mam swiadomosc bycia troche "naciagnietym" na te dodatkowe prawie 7k ( wzgledem adaptacyjnych ledow).

 

kamiloo98 nie wziął laserów tylko ledy więc nie wszyscy biorą lasery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Piszac "wszyscy biora lasery" cytowałem słowa sprzedawcow z ktorymi testowałem samochody. Tak jak pisałem zdaje sobie sprawe ze ich praktyczne zastosowanie czeste nie bedzie. Jednak ich wyglad i swiadomosc mozliwosci oswietlenia drogi 2x dalej niz w przypadku ledow zrobiło na mnie wrazenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Piszac "wszyscy biora lasery" cytowałem słowa sprzedawcow z ktorymi testowałem samochody. Tak jak pisałem zdaje sobie sprawe ze ich praktyczne zastosowanie czeste nie bedzie. Jednak ich wyglad i swiadomosc mozliwosci oswietlenia drogi 2x dalej niz w przypadku ledow zrobiło na mnie wrazenie.

Ja "zaoszczędzoną" kasę na laserach przeznaczyłem na Night Vision. Bo przecież to co najbardziej niebezpieczne w nocy na drodze to zwierzęta czy ludzie na poboczu. Zobaczymy czy mój wybór był słuszny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszac "wszyscy biora lasery" cytowałem słowa sprzedawcow z ktorymi testowałem samochody. Tak jak pisałem zdaje sobie sprawe ze ich praktyczne zastosowanie czeste nie bedzie. Jednak ich wyglad i swiadomosc mozliwosci oswietlenia drogi 2x dalej niz w przypadku ledow zrobiło na mnie wrazenie.

Jak dla mnie lasery w niczym nie poprawiają bezpieczeństwa-a to jest dla mnie najważniejsze w aucie typu SUV ich zadziałanie jest ograniczone naprawdę do minimum, ale rozumiem ludzi którzy je kupują dla bajeru i wcale im się nie dziwię bo to kwestia indywidualnych upodobań :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rowniez adaptacyjne LED - w moim przypadku z racji wczesnego zamowienia nie było możliwości wybrania laserow, ale i tak chyba wybrałbym adaptacyjne LED - w tej cenie mozna wziąć kilka innych dodatków i pewnie matematyka by zwyciężyła ;).


Jestem ciekawy jak będą wyglądały na żywo - z filmików i zdjęć podoba mi się, że X5 wyróżnia sie z nimi od X3. Wyglądają nowocześnie i świeżo (ale nie ze ładniej od laserów). Mam nadzieję, że nie zmienię zdania po konfrontacji na żywo... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sam jestem ciekaw jak te lasery w praktyce beda sie sprawowały.

Cena z poczatku wydaje sie zaporowa ( ponad 10k) lecz gdy okazuje sie ze za adaptacyjne ledy trzeba i tak 3,5k doplacic a mamy ta funkcje swiateł w standardzie przy laserach to juz robi sie jednak cenowo mniej ekstrawagancko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak biorę lasery, zupełnie inny wygląd klosza, inaczej to wygląda...


pytanie o felgi


na lato :


o myślicie:


X5 G05 z pneumatyka

40i

22'' 742 M bicolour - to nie są wedle twierdzenia niektórych run-flay

ktoś się orientuje jakie opony do niego wsadzą ? - odbiór auta - koniec marca 19 r.


ewentualnie


21'' 741 M Bicolour - mixy i run flaty


??


na zimę w przyszłym roku kupię jakieś 20 '' felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę pomóżcie bo co salon to inna informacja :oops: czy jeśli wezmę dostęp komfortowy i hak elektryczny to można otwierać nogą klapę tylną czy nie ?

Dzisiaj odwodziłem dwa salony i każdy twierdzi inaczej, bo jeśli nie można wtedy otwierać bagażnika nogą to żona gotowa zrezygnować z haka :x i mam kłopot z ciągnięciem skutera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pewnie w praktyce nikt nie wie! Mam zamówiony hak i dostęp komfortowy. Nikt nie informował, że nie będzie otwierania "kopniakiem". Przekonam się najpóźniej (mam nadzieję) pomiędzy Świętami a Nowym Rokiem.


Jak nie będzie tej opcji przy haku to można "doposażyć":

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum US twierdzą, że z hakiem fabrycznym otwieranie noga nie działa:


"You also lose the foot trunk open feature with a factory hitch not to mention it doesn't look great. "


Nie wiem jednak czy wersja US nie rozni sie od EU jezeli chodzi o hak - tam z hakiem zderzak wyglada inaczej niz w wersji EU. Byc moze jest przystosowany do ciagniecia wiekszych przyczep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nikt tego jeszcze nie potwierdzil empirycznie. Kolo z formu, ktory pracuje u dilera wspominal, ze na szkoleniu mowili, iz otwieranie klapy noga bedzie dzialac rowniez z hakiem.


Ja ma te funkcje w G30 i dziala to beznadziejnie. Otwiera klape w polowie przypadkow, wiec przestalem nawet probowac.

 

Na forum US twierdzą, że z hakiem fabrycznym otwieranie noga nie działa:


"You also lose the foot trunk open feature with a factory hitch not to mention it doesn't look great. "


Nie wiem jednak czy wersja US nie rozni sie od EU jezeli chodzi o hak - tam z hakiem zderzak wyglada inaczej niz w wersji EU. Byc moze jest przystosowany do ciagniecia wiekszych przyczep.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma te funkcje w G30 i dziala to beznadziejnie. Otwiera klape w polowie przypadkow, wiec przestalem nawet probowac.

 

U mnie w F11 działa bardzo dobrze (hak el. mam). U mnie trzeba włożyć stopę pod zderzak na sekundę i wyciągnąć, otwiera w 98% przypadków. Spotkałem się z przeciąganiem stopy z prawej do lewej, ale u mnie to nie bardzo chce zaskoczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Słyszałem o problemach z dostepnoscia układow laserowych swiatel. Jak zamawiałem 2 tygodnie temu to usłyszałem ze do M50D zrobia w terminie a do 30D trzeba liczyc 2 miesiace dłuzej. Podobno popularnosc laserow przerosła oczekiwania producenta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.