Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Naprawdę to najlepszy zawias do X5, jak to zamówisz to nie będziesz żałował a będziesz w niebie.
Opublikowano
Naprawdę to najlepszy zawias do X5, jak to zamówisz to nie będziesz żałował a będziesz w niebie.

 

orientujesz się czy zawieszenie o którym wspominasz nie jest przypadkiem dostępne tylko i wyłącznie przy 50d ? jest opcja wziąć te zawieszenie do 40i ? czy chodzi ci o adaptacyjne zawieszenie m - te z m pakietu ?

Opublikowano
ono jest tylko dla m50d, dla reszty jest to zwykłe bez niwelacji przechyłów, ale przecież ty zamawiasz m50d to po co pytasz
Opublikowano

Większy rabat do ugrania spokojnie niż te 15%, jeśli nie zależy Ci na obecnych przepisach podatkowych to zakładam, że po nowym roku będzie łatwiej o jakikolwiek rabat, bo jednak sprzedaż BMW spadnie i to chyba znacząco.


Mnie natomiast zastanawia jedna rzecz w teście AS, skąd taka waga X5-tki ? ? ? 2420kg? :shock: :shock: :shock:


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
ono jest tylko dla m50d, dla reszty jest to zwykłe bez niwelacji przechyłów, ale przecież ty zamawiasz m50d to po co pytasz

 

ja zamawiam 40i - i zastanawiam się nad pneumatyka lub adaptacyjne zawieszenie z m pakietu.

Opublikowano
weź lepiej M50d z zawieszeniem M professional lub zaczekaj na M50i i tam będzie zawias M professional chyba nawet z pneumatyką
Opublikowano

Poniżej zestawienie zawieszeń dostępnych. Trzeba też pamiętać, że adaptacyjne M zawsze miało bardziej sportowe nastawy niż tradycyjne i podejrzewam, że tu będzie podobnie - Adaptacyjne M będzie sztywniejsze w Sport niż zwykła pneumatyka. Pytanie też na ile odczuwalne będą różnice między benzynami a dieslami z racji cięższego przodu.


Bjfs0YW.jpg

Opublikowano
czy ktoś zamawiał g05 z syntetyczna skórą panelu deski rozdzielczej - bez dopłaty, ? ma może zdjęcia jak to wygląda ? ponieważ ta opcja w standardzie pojawiła się w konfiguratorze, i nie wiem czy jest sens dopłacać do panelu deski rozdzielczej pokrytą skórą nappa ... jeżeli na oko wygląda tak samo to nie widzę sensu, jednak nawet poglądowego zdjęcia w konfiguratorze nie dali.
Opublikowano
Sergio w g30 moge ci powiedziec ze sentatec za 3kol to plastic troche bardziej miekki o fakturze dakoty plus przeszycia. Skora nappa to piekna skorka obita z fajna faktura plus przeszycia. Mam w x6 nappe i sentatec w g30 i na codzieb rozbicy nie odczuwam i nie jest to do zycia potrzebne ale poprawia wyglad(poczucie luksusu) kwesria ceny:)
Opublikowano
Sergio w g30 moge ci powiedziec ze sentatec za 3kol to plastic troche bardziej miekki o fakturze dakoty plus przeszycia. Skora nappa to piekna skorka obita z fajna faktura plus przeszycia. Mam w x6 nappe i sentatec w g30 i na codzieb rozbicy nie odczuwam i nie jest to do zycia potrzebne ale poprawia wyglad(poczucie luksusu) kwesria ceny:)

 

dzięki za info, wezme nappe. :cool2:

Opublikowano

może ktoś się orientuje


1. co tak naprawdę w x5 g05 daje - Pakiet Connected Professional, w salonie poinformowali mnie że między innymi dostęp do apple carplay ? rozumiem więc że bez dodania pakietu Connected professional nie będzie tej funkcji ? - jeżeli tak to czy po dodaniu tej opcji apple carplay jest dostępny na zawsze czy jest to tylko czasowy pakiet i w każdej chwili można go dokupić ? oprócz tego co zawiera w sobie ten pakiet ? - jest sens go dokładać w g05 ?

2. zastanawiałem się nad dodaniem wirtualnego kluczyka ? czy bez niego również będzie możliwość np. poprzez aplikację zaprogramowania i odpalenia zdalnie klimatyzacji w aucie, - np. odapalam z domu w zime, wsiadam do cieplutkiego nagrzanego samochodu ?

Opublikowano

Ja wzialem ten pakiet glownie dla real traffic information, czyli informacji o korkach w Navi. Reszta to dla mnie marketingowy belkot ;). Apple car play w Polsce na ten moment nie dziala z tego co mi powiedziano. W USA jest to roczna subskrypcja.


Duza czesc informacji, ktora jest w kluczyku z dostepu komfortowego jest tez w apce BMW - zasieg, czy drzwi sa zamkniete, etc. ale z racji, ze wybralem kluczyk standardowy nie zglebialem tematu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ono jest tylko dla m50d, dla reszty jest to zwykłe bez niwelacji przechyłów, ale przecież ty zamawiasz m50d to po co pytasz

 

ja zamawiam 40i - i zastanawiam się nad pneumatyka lub adaptacyjne zawieszenie z m pakietu.

 

Pofatygowałem sie i testowałem obydwa zawieszenia do M50D. Wybrałem pneumatyke bez cienia watpliwosci! Zawieszenie M Proff jest twarde i zdecydowanie nie pasuje do charakteru SUVa nawet z litera M. Z pneumatyka komfort jest super a co do bujania to trudno mi komentowac. Przejechalem kilkadziesiat km obwodnica Warszawy i po miescie, starałem sie szybko zmieniac pasy przy sporej predkosci i zadnego bujania nie zauwazylem. Z zawieszeniem adaptacyjnym zauważylem za to od razu brak komfortu. Jakbym kupował Serie 3 M40i to wybrałbym je ale w zadnym wypadku nie do SUVa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Większy rabat do ugrania spokojnie niż te 15%, jeśli nie zależy Ci na obecnych przepisach podatkowych to zakładam, że po nowym roku będzie łatwiej o jakikolwiek rabat, bo jednak sprzedaż BMW spadnie i to chyba znacząco.


Mnie natomiast zastanawia jedna rzecz w teście AS, skąd taka waga X5-tki ? ? ? 2420kg? :shock: :shock: :shock:


Pzdr

 

Moze i jest wiekszy rabat niz 15% do ugrania ale napewno nie "spokojnie" i tylko nieznacznie wiekszy :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I jeszcze cos na temat wyposazenia. Zdaje sie ze wiekszosc jesli nie wszystkie funkcje kluczyka komfortowego przejmuje smartphone po wybraniu opcji dostepu komfortowego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dostęp przez aplikację BMW Connected w dotychczasowej postaci ma takie opóźnienie, że nie nadaje się do normalnego użytku.

Jeżeli masz natomiast na myśli używanie smartfona jako kluczyka przez NFC to z tego co czytałem to działa wyłącznie z wybranymi modelami Samsunga...

Opublikowano

Pofatygowałem sie i testowałem obydwa zawieszenia do M50D. Wybrałem pneumatyke bez cienia watpliwosci! Zawieszenie M Proff jest twarde i zdecydowanie nie pasuje do charakteru SUVa nawet z litera M. Z pneumatyka komfort jest super a co do bujania to trudno mi komentowac. Przejechalem kilkadziesiat km obwodnica Warszawy i po miescie, starałem sie szybko zmieniac pasy przy sporej predkosci i zadnego bujania nie zauwazylem. Z zawieszeniem adaptacyjnym zauważylem za to od razu brak komfortu. Jakbym kupował Serie 3 M40i to wybrałbym je ale w zadnym wypadku nie do SUVa.

 

Oba samochody to M50d? Oba na takich samych kołach i oba na runflatach? Jeździłeś w ustawieniu comfort?


Pytam, bo całkowicie inne opinie były od użytkowników z USA - oceniali zawieszenie adaptacyjne M jako bardzo komfortowe w ustawieniu adaptive i comfort oraz na bardziej sztywne i co za tym idzie mniej komfortowe w sport/sport + (czyli tu akurat się zgadza).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jezdzilem zbyt krotko zeby opisac to jako duzy test i konkurowac tutaj z Zacharami albo innymi Pertynami itd . Z pneumatyka ( przejechalem jakies 40km) bawilem sie ustawieniami i zawsze samochod wydawał sie byc bardzo komfortowy mimo 22' calowych run flatow. Pare dni pozniej jezdzilem z adaptacyjnym zawieszeniem proffesional ( jakies 20km) po miescie i komfort byl wyraznie nizszy ( czuc wyraznie dziury w nawierzchni, troche taki trzask podczas ich pokonywania). Nie moge opisac tych doswiadczen inaczej jak uczucie znacznie wyzszego komfortu z pneumatyka.

Wydało mi sie to zreszta zupełnie naruralne ze zawieszenie pneumatyczne ma swoje przewagi w kwestii komfortu. Gdyby nagle okazało sie ze BMW ma bardziej komfortowe zwykle zawieszenie z regulowana twardoscia amortyzatorow to...nie wiem po co miałoby oferowac pneumatyke.

Opublikowano

Nie napisałem, że jest bardziej komfortowe niż pneumatyka bo to byłaby bzdura ;). Pisałem jedynie o adaptacyjnym i opiniach użytkowników, że jest sztywne i twarde w sport i wygodne w comfort i adaptive.Twoja opinia jest skrajnie różna i stad pytanie. Z drugiej strony wybierając zawieszenie z M pakietu Klienci mogą szukać sztywności i moze Twoje odczucia są bliżej prawdy niż osób zza oceanu.


Ja akurat lubię sztywne ustawienia i pewnie i tak będę jeździł w połączeniu skrzynia komfort - zawieszenie sport.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie oczekiwania, tak jak piszesz, graja tu wazna role. Tak jak lubie sportowe prowadzenie w samochodach ( na co dzien jezdze seria 6 F13) tak od SUVa oczekuje komfortu na pierwszym miejscu nawet jak ma w nazwie litere M. Dla mnie wiec bez cienia watpliwosci lepszym wyborem była pneumatyka. Moze moja opinia bedzie jakas przeciwwaga dla piszacych o samych zaletach zawieszenia M Proff.
Opublikowano
Wszystko, szczególnie odczucia z jazdy są mocno indywidualną kwestią, aby można było rzetelnie porównać kwestię komfortu w zawieszeniu adaptacyjnym z m pakietu i pneumatycznego trzeba by się przejechać identycznymi konfiguracjami ( ten sam rozmiar opon, ta sama trasa, podobne warunki pogodowe ) - aby wydać ocenę, poza tym jeszcze jedna rzecz mi się nie zgadza w Twojej wypowiedzi, - jeździłeś zawieszeniem adaptacyjnym z m pakietu czy tym adaptacyjnym proffesional i pneumatyką ?? bo z tego co rozumiem tym drugim i pneumatyką, a te drugie również jest w pełni pneumatyczne + dodany jest dyferencjał itd - co w rezultacie ma skutkować tym że auto nie nurkuje w zakrętach i jest przez to bardziej stabilne, a z tego co mówisz wynika że te z m prof. jest mniej komfortowe po mimo tego że kosztuje 3-4 razy tyle i tego nie rozumiem. W moim przypadku nie wybieram między zawieszeniami w M50d - gdzie te zawieszenie występuje ale dziwi mnie że bardziej zaawansowane sportowe zawieszenie zrobiło na Tobie słabsze wrażenie niż zwykła pneumatyka. W moim przypadku zastanawiam się nad tym adaptacyjnym zwykłym z m-pakietu lub pneumatyką
Opublikowano
siedzenia sportowe czy komfortowe ? sportowe z lędźwiowym czy komfortowe bez wentylacji, ogrzewania i masażu ? - oprócz ogrzewania nic do mnie z tych opcji nie przemawia a masaż w serii g jest tak delikatny że nie widzę sensu aby go brać. ktoś użytkował jednych lub drugich i mógłby się wypowiedzieć jak odczucia ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.