Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moze cos w tym jest - gdzies czytalem, ze bardzo duzo zamowien zebralo Audi e-tron, wiec hybrydy beda zabierac coraz wieksza czesc rynku. Z drugiej strony takie M50i to pewnie jedna z ostatnich szans zakupu 8 cylindrowego silnika spalinowego - za chwilke tak wysrubuja normy ze zostana nam 3-4 cylindrowe jednostki po 200KM z litra pojemnosci :duh: .

 


Kurcze, gdyby był dostepny ten M50i przed koncem zeszłego roku to jak jestem za dieslami w suvach to nie wiem czy bym sie nie skusił na te 530KM z V8. Masz racje ze to juz prawdopodobnie ostatnia generacja samochodow z "prawdziwymi" silnikami.

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Decydował będzie moim zdaniem zawsze budżet, bo te 60k, o których ktoś tu wspomina często otwiera przed nami kolejne drzwi (czyli przykładowo zamiast X5 Cayenne). Czy będziesz miał 3 silniki czy 6 i tak rozważał będziesz 2-3, mieszczące się w Twoim targecie, a nie 6 z różnicą w zakupie 150-200k ;).



Mysle ze na poziomie cenowym 500k pln, 50-60k pln o niczym juz nie decyduje. Licza sie tylko preferencje kupujacego. Wspominasz o Cayenne wiec podaje jego ceny.Zobacz ze nie pieniadze tutaj decyduja:


Cayenne 361k

Cayenne E-Hybrid 432k

Cayenne S 454k

Cayenne Turbo 681k.

Opublikowano
Z moich informacji wynika, że 50i czy tam M50i raczej nie będzie wogóle w Europie, ponieważ silnik ten w F15 się praktycznie niesprzedawał wogóle. Spalanie 20l srednio odstraszało. Zgodzę się z opinią którą usłyszałem od handlowca BMW jak się zastanwiać nad 50i to już lepiej poczekać na X5M, spalanie takie samo, pytanie jaka różnica w cenie zakupu. Przypuszczam, że po leasingu łatwiej będzie odsprzedać jak 50i. Co do ostatnich V8 to nie zapominajcie że jak chcecie naprawdę duży silnik to jest jeszcze M760Li V12 :D. Jechałem tym na torze petarda, nawet jak auto waży 2,5t.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli X5 daje rade na asfacie, daje rade takze wyjechac z pułapek terenowych tylko nie wiem czy moje da rady wyjechac z serwisu... :cry:
Opublikowano
Witam, wszystkich. Czekam jeszcze na moja wymarzona X5 produkcja 15 kwiecień .Mam pytanko zamówiłem aktywny tempomat ale bez wspomagania w korku. Moje pytanie czy auto samo ruszy po zatrzymaniu na światła h bez dosiadania gazu ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, wszystkich. Czekam jeszcze na moja wymarzona X5 produkcja 15 kwiecień .Mam pytanko zamówiłem aktywny tempomat ale bez wspomagania w korku. Moje pytanie czy auto samo ruszy po zatrzymaniu na światła h bez dosiadania gazu ?

 

Wg mnie nie ruszy. Twoj tempomat bedzie działał tez tylko do 160km/h. Jaki silnik wybrałes?

Opublikowano

Wiem, ze temat kierunkowskazów był poruszany, ale prośba o interpretacje informacji z konfiguratora.

Opcja adaptacyjne światła ma informacje, ze kierunkowskazy są nad światłami dziennymi.

Może jest tak ze auto bez adaptacyjnych świateł ma kierunkowskaz z boku, a z adaptacyjnymi (bez laserów) u góry pasek - jak w f15?

3249348c40f0689254b152943588430d.jpg

Opublikowano

Nie wiem czy widzieliście już na Bimmersie - Car&Drivers przetestowali 40i i 50i. Trzeba przyznać, że jeszcze kilka lat temu takie wyniki w SUV-ach były tylko w zasięgu serii M (lub S w Audi). Szkoda, że nie podali danych dla 30d/50d.


40i:

Zero to 60 mph: 4.9 sec

Zero to 100 mph: 13.2 mph

Standing ¼-mile: 13.6 sec @ 101 mph

Top speed (governor limited): 129 mph

Braking, 70–0 mph: 170 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.89 g

C/D observed fuel economy: 19 mpg

Weight: 4872 lb



50i:

Zero to 60 mph: 4.2 sec

Standing ¼-mile: 12.7 sec @ 109 mph

Braking, 70–0 mph: 158 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.87 g

C/D observed fuel economy: 14 mpg

456-hp twin-turbo V-8, 8-sp auto, 5253 lb

Opublikowano
Wiem, ze temat kierunkowskazów był poruszany, ale prośba o interpretacje informacji z konfiguratora.

Opcja adaptacyjne światła ma informacje, ze kierunkowskazy są nad światłami dziennymi.

Może jest tak ze auto bez adaptacyjnych świateł ma kierunkowskaz z boku, a z adaptacyjnymi (bez laserów) u góry pasek - jak w f15?

3249348c40f0689254b152943588430d.jpg

 

Ciekawe czy jest możliwość, że te później wyprodukowane, mają kierunek tak jak tu jest to opisane. Dziś odbieram auto na adaptive led, zobaczymy.

Opublikowano
Odebrałem dziś, kierunek z boku. Pytanie do tych co brali adaptive led, na lampie pisze adaptive led? Czy BMW led? Zaplacilem za adaptacyjne, chyba mam zwykłe... nie zwrocilem uwagi przy odbiorze... jutro jade wyjaśnić sprawę ...
Opublikowano

Wszystko jest ok - powinien byc napis BMW Led, mam tak samo a mam adaptacyjne.


Odnosnie kierunku zglosilbym to do Dealera jesli wprowadzili Cie w blad.

Opublikowano
Powiedz mi jeszcze, żeby działały adaptacyjnie musze odpalic jakas opcje? Czy z automatu to działa? Jezdzilem dzis wieczorem, ale tylko po mieście.
Opublikowano
Mam światła adaptacyjne, nie lasery i często gdy jadę ze światłami w automacie samochody jadące z naprzeciwka (głównie ciężarowe) mrugają mi jakbym ich raził. Też tak macie ?
Opublikowano

Tak, zdarza mi się - moim zdaniem wynika to z tego, że światła są nowe, bardzo mocne i mają jasną barwę. Jakiś czas temu jechałem ze znajomym w góry i wspominał mi, że czasami światła go oślepiają (jechał zwykłym sedanem).


Przywoływałem tu temat testu świateł, który widziałem w jakiejś gazecie - ilość światła i zasięg jest nawet większa niż w nowych Audi (Matrix HD). Jeżeli dodasz do tego wysokość samochodu, może powodować to wrażenie, że jedziesz na długich. Ja czasami właśnie błyskam długimi jak ktoś mi błyska, co wyjaśnia temat ;). Generalnie jestem bardzo zadowolony ze świateł - często w innych markach zdarzało mi się, że fabrycznie snop jest ustawiony za blisko i jadąc jest najzwyczajniej w świecie niebezpiecznie.

Opublikowano
Mam nadzieję, że za tydzień odbiorę maszynę. Postaram się opisać różnicę między aktywnymi LEDami w X i Q7 (matrix).
Opublikowano

19.03.2019 15:00




BMW może stanąć w płomieniach, a klienci szykują pozew zbiorowy. Akcja serwisowa w Polsce może dotyczyć nawet 19 tys. aut


Nawet 19 tysięcy aut BMW jeżdżących po polskich drogach może stanąć w płomieniach. Wszystko przez awarię zaworu EGR. Producent nie zgłosił akcji serwisowej do UOKiK przez co rozczarowani właściciele grożą pozwem zbiorowym. Przedstawiciele BMW komentują sprawę.


Wewnętrzne badania BMW Group wykazały, że w niektórych pojazdach z silnikami wysokoprężnymi może wystąpić wyciek glikolu z chłodnicy układu recyrkulacji spalin. W połączeniu z typowymi osadami sadzy i wysokimi temperaturami występującymi zazwyczaj w module recyrkulacji spalin może to powodować żarzenie cząstek. W bardzo rzadkich przypadkach może to prowadzić do nadtopień w kolektorze ssącym, a w ekstremalnie rzadkich przypadkach do samozapłonu.





http://moto.pl/MotoPL/7,88389,24560370,w-polsce-szykuje-sie-pozew-zbiorowy-przeciwko-bmw-niemieckie.html



.

Opublikowano
19.03.2019 15:00




BMW może stanąć w płomieniach, a klienci szykują pozew zbiorowy. Akcja serwisowa w Polsce może dotyczyć nawet 19 tys. aut


Nawet 19 tysięcy aut BMW jeżdżących po polskich drogach może stanąć w płomieniach. Wszystko przez awarię zaworu EGR. Producent nie zgłosił akcji serwisowej do UOKiK przez co rozczarowani właściciele grożą pozwem zbiorowym. Przedstawiciele BMW komentują sprawę.


Wewnętrzne badania BMW Group wykazały, że w niektórych pojazdach z silnikami wysokoprężnymi może wystąpić wyciek glikolu z chłodnicy układu recyrkulacji spalin. W połączeniu z typowymi osadami sadzy i wysokimi temperaturami występującymi zazwyczaj w module recyrkulacji spalin może to powodować żarzenie cząstek. W bardzo rzadkich przypadkach może to prowadzić do nadtopień w kolektorze ssącym, a w ekstremalnie rzadkich przypadkach do samozapłonu.





http://moto.pl/MotoPL/7,88389,24560370,w-polsce-szykuje-sie-pozew-zbiorowy-przeciwko-bmw-niemieckie.html



.

 





Mówi się, że w skali światowej usterka może dotyczyć nawet 1,6 mln samochodów z silnikami wysokoprężnymi.



W lutym 2019 r. niespełna trzyletnie BMW 520d xDrive z przebiegiem 77 tys. km zapaliło się podczas jazdy autostradą A4. Auto od nowości znajdowało się w rękach jednego właściciela i było objęte pięcioletnim pakietem przeglądów. W styczniu, zgodnie z harmonogramem, właściciel stawił się w ASO w celu odbycia rutynowej kontroli, podczas której wadliwy zawór EGR miał zostać wymieniony. Tak się jednak nie stało z powodu braku części.



.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.