Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry.

Jestem tu nowy, przed chwilą się przywitałem.

Mój obecny 'status' to oczekiwanie na X5 M50D. Podobno wyprodukowała się 06. lutego. Ponoć w przyszłym tygodniu w EU. Teraz to już ciężko się doczekać (jak dziecko).

Od wczoraj rozczytuję się na Forum, w tym i innych tematach.

Takich kilka moich spostrzeżeń:

- dla mnie kabina wyraźnie urosła względem poprzedniej generacji i poprawiono jakość; między innymi dlatego po GT5 (który miał bardzo przestronne wnętrze i super wykończone), wybrałem Q7 (trochę też z chęci zmiany)

- teraz po jazdach próbnych (30d i 50d), uważam, że nowa X5 jest nawet bardziej komfortowa od Q7

- oczywiście przepaść na korzyść BMW w działaniu skrzyni

- w GT aktywny układ kierowniczy działał super i mam nadzieję na to samo teraz

- z laserów (również za namową sprzedawców) zrezygnowałem; jeśli gorzej wygląda kierunkowskaz, to mam nadzieję go rzadko oglądać ;)

Pozdrawiam

Adam

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

- w GT aktywny układ kierowniczy działał super i mam nadzieję na to samo teraz

 

W GT były to tego skrętne tylne koła?

W q7 miałeś pneumatyke i skrętne tylne koła?

W m50d zawieszenie pneumatyka czy MProf?

Opublikowano

- w GT aktywny układ kierowniczy działał super i mam nadzieję na to samo teraz

 

W GT były to tego skrętne tylne koła?

W q7 miałeś pneumatyke i skrętne tylne koła?

W m50d zawieszenie pneumatyka czy MProf?

 

Tak, w GT były tylne skrętne.

Q7 - pneumatyka i skrętne tylne.

Do M50D zamówiłem pneumatykę

Opublikowano
Taki temat: może staromodne, ale lubię odtwarzać płyty CD w aucie. Przy konfiguracji sprzedawca podpowiedzi, że trzeba wybrać za 160 zł taka opcje 'przygotowanie do zewn. odtwarzacza' (czy coś takiego). Teraz, gdyż powoli termin się zbliża, przypomniałem sobie i zacząłem dopytywac. Dostałem info, że jeszcze tych odtwarzaczy nie ma w ofercie... Czy ktoś ma na to rozwiązanie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyszedł czas na wrazenia po pierwszym weekendzie z M50D.


1.)Jakosc i komfort na niespotykanym dotychczas w BMW poziomie.

2.)Swietny asystent cofania.

3.)Przestronnosc i bagaznik słabe jak na gabaryty samochodu.

4.)Audio Harman Kardon słabsze niz kiedys w F10 Hifi Proff. Nie jest super najwyzej dostatecznie.

5.)Skretna tylna os super sprawa. Samochod jest zaskakujaco skretny a do nowego uczucia plywajacego tyłu przyzwyczaja sie człowiek szybko.

6.) Lasery wygladaja swietnie. Działania nie miałem okazji przetestowac ale wyglad cieszy.

7.)Pneumatyczne zawieszenie jest bardzo komfortowe lecz w trybie Comfort troche buja.

8.) Aktywny wydech zbyt głosny nawet w trybue Comfort.

Dzwiek w Sport fajny- nie przeszkadza ze z głosnikow.

9.) Bardzo dobre wyciszenie z klejonymi szybami chociaz szumy przy lusterkach słychac.

10.) Łatwa i intuicyjna obsługa nowego systemu - jak zawsze w BMW.

Opublikowano

4.)Audio Harman Kardon słabsze niz kiedys w F10 Hifi Proff. Nie jest super najwyzej dostatecznie.

 

Nagłośnieniu dałbym jeszcze 2-3 tygodnie - u mnie po wygrzaniu gra bardzo fajnie, a porównuję z równorzędnym systemem w Audi (Bang & Olufsen).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4.)Audio Harman Kardon słabsze niz kiedys w F10 Hifi Proff. Nie jest super najwyzej dostatecznie.

 

Nagłośnieniu dałbym jeszcze 2-3 tygodnie - u mnie po wygrzaniu gra bardzo fajnie, a porównuję z równorzędnym systemem w Audi (Bang & Olufsen).

 

Oby tak było jak piszesz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Relacji czesc kolejna. Mimo problemow jakie mnie spotkały ( brak BC, czekam na nowe zegary) przejechałem trase Warszawa-Gdansk-Warszawa uzupełniam wiec moje wrazenia po przebiegu 1000km.


1.) Lasery jak wspomniałem wygladaja super a teraz wiem jak działaja. Jedziecie sobie na zwykłych swiatłach, ładnie wycinaja swiatło nie oslepiajac innych a gdy ustaje ruch odpalaja sie lasery i swiatła jest x2. Powiem krotko niezdecydowanym: Zamawiać!

2.) Nie czuc predkosci dzieki wyciszeniu i ogolnemu komfortowi. Stabilnosc przy silnym wietrze bardzo dobra ( mam skretna tylna os).

3.) Spalanie. Mimo braku BC zmierzyłem z tankowań.

Pierwszy bak 1/3 miasto i 2/3 trasa do 150km/h ( tempomat, nie wiecej bo dotarcie) czesc jednopasmowka zuzycie 13l/100km.

Czysta trasa 250km 140km/h na tempomacie + 100km jednopasmowka bez szalenstw bo dotarcie wynik 10l/100km.

4.) Silnik 50D bajka. Zbiera sie od dołu rewelacyjnie. Mimo ze nie krece narazie powyżej 3500obr wyprzedzanie to frajda. Przy 150km/h 2100obr/min, 140km/h ponizej 2000obr/min, 90km/h 1200obr/min.

5.) Koła 21' szarpia w koleinach ale komfort zapewniaja bardzo dobry ( bez runflat z pneumatyka).

6.) Moze ktos podpowie jak wyłaczyc zasilanie po zgaszeniu silnika nie zamykajac samochodu?! Do tej pory w BMW naciskało sie start ponownie i radio i wszystko inne gasło a teraz to nie działa! Bardzo mi to przeszkadza!

7.) Bardzo słychac wszelkie kamyczki i piach odbijający sie wewnatrz nadkoli. Dziwne to dosyc.

8.) Nadal uwazam, że kiedys komforty były wygodniejsze.

9.) Ponownie polecam skretna tylna oś. Ta opcja + asystent cofania to jest to!

Opublikowano

...

1.) Lasery jak wspomniałem wyglądają super a teraz wiem jak działają. Jedziecie sobie na zwykłych światłach, ładnie wycinają światło nie oślepiając innych a gdy ustaje ruch odpalają się lasery i światła jest x2. Powiem krotko niezdecydowanym: Zamawiać!


...


Fajnie, że opisałeś światła bo jestem trochę zdezorientowany "sugestiami" (doradca handlowy twierdzi, że to tylko gadżet) a będę mógł dokonać korekty konfiguracji. Czy mógłbyś opisać "szerzej" kwestie,że jak są jakiekolwiek światła na horyzoncie to system nie włącza laserów. Czy to prawda czy bajanie handlowców.


Pozdrawiam.

Opublikowano


...



5.) Koła 21' szarpią w koleinach ale komfort zapewniają bardzo dobry ( bez runflat z pneumatyka).



...

 

 

Ja wybrałem runflaty sądząc, że pneumatyka zniweluje ten wybór.

Czy wg Ciebie nie warto ich brać z uwagi na komfort ?


Pozdrawiam


.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


...



5.) Koła 21' szarpią w koleinach ale komfort zapewniają bardzo dobry ( bez runflat z pneumatyka).



...

 

 

Ja wybrałem runflaty sądząc, że pneumatyka zniweluje ten wybór.

Czy wg Ciebie nie warto ich brać z uwagi na komfort ?


Pozdrawiam


.

 

Nie chce sie tak autorytatywnie wypowiadac bo przeciez wiele osob wybiera runflaty ale dla mnie to nieporozumienie. Wybrałem runflaty do mojej 6 i nie ma dnia zebym tego nie załował. Przy każdej studzience czy dziurze jest takie łupniecie ze sie cały spinam a bez runflat wszystko normalnie i miekko. W X5 nie jezdziłem na RFT wiec nie mam porownania ale tak jak pisałem z 21' ze zwykłymi oponami jest zadowolony, nawet bardzo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

...

1.) Lasery jak wspomniałem wyglądają super a teraz wiem jak działają. Jedziecie sobie na zwykłych światłach, ładnie wycinają światło nie oślepiając innych a gdy ustaje ruch odpalają się lasery i światła jest x2. Powiem krotko niezdecydowanym: Zamawiać!


...


Fajnie, że opisałeś światła bo jestem trochę zdezorientowany "sugestiami" (doradca handlowy twierdzi, że to tylko gadżet) a będę mógł dokonać korekty konfiguracji. Czy mógłbyś opisać "szerzej" kwestie,że jak są jakiekolwiek światła na horyzoncie to system nie włącza laserów. Czy to prawda czy bajanie handlowców.


Pozdrawiam.

 

Jechałem narazie tylko droga nr7. Gdy nie było ruchu lub widziałem samochod tylko gdzies daleko to właczał sie ten "dopalacz" i sprawiało to roznice taka jakbys dopiero wtedy właczył "długie". Właczały sie rowniez na jednopasmowce robiac jeszcze wieksze wrazenie bo z racji wezszej drogi oswietlaly ja cała od linii drzew do linii drzew tak daleko jak siega wzrok. Fajny to efekt. Ich wyglad gdy podchodzi sie do samochodu i sie powoli odpalaja oswietlajac ci droge to tez miły bajer. Ktos wspomniał tu rowniez o wygladzie kierunkowskazu gdzie nie mam porownania jak to wyglada ze zwyklymi swiatłami ale tutaj napewno prezencja tych swiateł robi wrazenie.

Gdybym miał zamawiac jeszcze raz z pewnoscia bym wybrał lasery choc do wczoraj miałem watpliwosci czy czasem BMW nie naciagneło mnie na dodatkowe 7k ( roznica w cenie miedzy adaptive a laser).

Opublikowano


...



5.) Koła 21' szarpią w koleinach ale komfort zapewniają bardzo dobry ( bez runflat z pneumatyka).



...

 

 

Ja wybrałem runflaty sądząc, że pneumatyka zniweluje ten wybór.

Czy wg Ciebie nie warto ich brać z uwagi na komfort ?


Pozdrawiam


.

 

Nie chce sie tak autorytatywnie wypowiadać bo przecież wiele osób wybiera runflaty ale dla mnie to nieporozumienie. Wybrałem runflaty do mojej 6 i nie ma dnia żebym tego nie żałował. Przy każdej studzience czy dziurze jest takie łupniecie ze się cały spinam a bez runflat wszystko normalnie i miękko. W X5 nie jeździłem na RFT wiec nie mam porównania ale tak jak pisałem z 21' ze zwykłymi oponami jest zadowolony, nawet bardzo.

 


 

...

1.) Lasery jak wspomniałem wyglądają super a teraz wiem jak działają. Jedziecie sobie na zwykłych światłach, ładnie wycinają światło nie oślepiając innych a gdy ustaje ruch odpalają się lasery i światła jest x2. Powiem krotko niezdecydowanym: Zamawiać!


...


Fajnie, że opisałeś światła bo jestem trochę zdezorientowany "sugestiami" (doradca handlowy twierdzi, że to tylko gadżet) a będę mógł dokonać korekty konfiguracji. Czy mógłbyś opisać "szerzej" kwestie,że jak są jakiekolwiek światła na horyzoncie to system nie włącza laserów. Czy to prawda czy bajanie handlowców.


Pozdrawiam.

 

Jechałem na razie tylko droga nr7. Gdy nie było ruchu lub widziałem samochód tylko gdzieś daleko to włączał się ten "dopalacz" i sprawiało to różnice taka jakbyś dopiero wtedy włączył "długie". Włączały się również na jednopasmówce robiąc jeszcze większe wrażenie bo z racji węższej drogi oświetlały ja cała od linii drzew do linii drzew tak daleko jak sięga wzrok. Fajny to efekt. Ich wygląd gdy podchodzi się do samochodu i się powoli odpalają oświetlając ci drogę to tez miły bajer. Etos wspomniał tu również o wyglądzie kierunkowskazu gdzie nie mam porównania jak to wygląda ze zwykłymi światłami ale tutaj na pewno prezencja tych świateł robi wrażenie.

Gdybym miał zamawiać jeszcze raz z pewnością bym wybrał lasery choc do wczoraj miałem wątpliwości czy czasem BMW nie naciągnęło mnie na dodatkowe 7k ( różnica w cenie miedzy adaptive a laser).

 

Super.

Ogromnie dzięki za ostateczne rozwianie moich wątpliwości i uwolnienie mnie od bajania handlowców ( co jeden to inna opinia a niby wszyscy byli na tym samym szkoleniu) .

Najzabawniejsze w moim przypadku jest to, iż dołączając do niniejszego forum rozważałem wybór między G01 a G05 a wszystko wskazuje na to, że zakończy się zakupem G05 i G07 . Czekam tylko na obiecaną przedpremierową jazdę G07.



Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.




.

Opublikowano

"Michael1916" czy masz "Aktywny regulator prędkości" ?



Jeśli tak - to napisz kilka słów o nim w praktyce.


Pozdrawiam.



.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam pakiet asystentow prof. wiec i aktywny tempomat. Korzystałem z niego w przejechanej przeze mnie trasie i działał podobnie jak w innych samochodach. Samochod dosc dobrze trzyma sie pasa, czasem tylko przejedzie blizej wyprzedzsnej ciezarowki niz sam bym to zrobil. Tak czy inaczej trzeba uwazac caly czas na droge i jadac prawym pasem wczesniej zjezdzac na lewy niz zwykle zeby wyprzedzic bo inaczej zacznie hamowac. Pomoc jest gdy chcesz odkrecic butelke albo zdjac kurtke-nie musi passzer trzymac ci kierownicy :lol: Generalnie te systemy to dla mnie bardziej gadzet niz must have.

Zeby nie było ze zamowiłem najdrozszy silnik i wszystkie opcje. Dokładnie wiedziałem czego oczekuje i nie bralem takim opcji jak:

Skora Merino

Deska w naturalnej skorze

Crafted Clarity

Head Up Display

Masaze

Bowers and Wilkins

Park Asist Plus

Webasto

Mam lakier Arctic White

Klucz z wyswietlaczem

Dach szklany

Ogrzewanie tylnych siedzen

Elektryczna roleta

Domykanie drzwi

Night Vision

Active Protection

System rozrywki z tyłu

Hak

I pare innych mniej istotnych rzeczy

Opublikowano

...


Żeby nie było, że zamówiłem najdroższy silnik i wszystkie opcje.

Dokładnie wiedziałem czego oczekuje i nie brałem takim opcji jak:

...


I parę innych mniej istotnych rzeczy

 

Ja również nie jestem fanem gadżetów za wszelką cenę.

Moje kryteria tak w skrócie to dobrze:

1.Siedzieć - czyli fotele,

2.Widzieć - światła,

3.Jechać -silnik

4.Bezpieczeństwo - zawieszenie, hamulce systemy bezpieczeństwa.

Moje pytanie wynikało z tego ,że Systemy asystujące kierowcy Professional mają zablokowaną autonomiczną jazdę na dzisiaj co nie znaczy, że jutro też tak będzie. Stąd pytanie czy warto dopłacać i jaka jest ich przydatność w dniu codziennym bo tak naprawdę chodzi tu o dopłatę do radaru dalekiego zasięgu.

Dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
Widzę,że chwilę mnie nie było na tym forum a dyskusja porównanwcza 40i vs M50d na całego, więc dorzce swoje 5gr. Niema co ukrywać że Diesel jest oszczędniejszy i jeżli ktoś robi długie trasy autostardowe to jesne że brac diesla, chociaż trzeba rozważyć czym sie lepiej jezdzi i ile kilometrów sie zrobi w te 3 lata. Ktoś napisał że trzeba sie przejechać tym i tym żeby znać róznicę - jasne że trzeba tylko jak ja zamawiałem koniec września to ciekawe jak miałem to zrobić, a podatkowo było takie zamieszanie że trzeba było działać szybko. Co do przyspieszenia to różnica jest 0,3s do setki, każdy niech sobie odpowie czy do dużo czy mało. Zdecydowanie benzynie brakuje momentu to jest dla mnie bezdyskusyjne (dlatego wizje na 430KM i 600Nm są :D). Róznica przy aucie na wypasie wychodzi 64-65 tyś (Harmann jest w pakiecie inowacyjnym, reszta w M-Pakiecie). Nie wiem jak ten zawias w M50d, ale pneumatyka jest rewelacyjna (absolutny mus) tylko brakuje jej stabilizacji przechyłów (jest ta opcja w X7). Bardzo ciekawy jestem co za 3lata będzie z dieslami, panowie nikt wam nie zagwarantuje, że w jakis miastach czy krajach euro 6 bedzie dopuszczone. Ostatnia kwestia to się dowiedziałem że nie jeden klient zamawiał w tamtym roku M50d, miał odebrać w marcu,a nie wiadomo czy dostanie w czerwcu. Chodliwy towar jak widać - super tylko mnie by trafilo czekać na auto z 8-9 miesięcy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak jestes zadowolony ze swojej 40i to nie trzeba Ci opinii innych. Przeciez to Tobie ma odpowiadac charakterystyka tego silnika. Mocy jednak nigdy nie za wiele wiec pomysł z chipem :cool2:

Co do terminu dostawy to pisałem juz wczesniej ze moj 50D zamowiony 10 grudnia wyprodukowany został 13 Stycznia wiec raczej ekspresowo.

Z ta nagonka na diesle to gruba przesada. Te z AdBlue ( euro6) maja emisje zarowno CO2 jak i Nox mniejsza niz benzyny Euro6 wiec najpierw zakazaliby wjazdu benzynom a dopiero potem dieslom w tym wypadku.

Co do roznicy w cenie to zrownujac wyposazenie miedzy 30D a 50D jest 56-57k a miedzy 40i a 50d jakies 48-49k. (liczac po rabatach).

Opublikowano
Widzę,że chwilę mnie nie było na tym forum a dyskusja porównanwcza 40i vs M50d na całego, więc dorzce swoje 5gr. Niema co ukrywać że Diesel jest oszczędniejszy i jeżli ktoś robi długie trasy autostardowe to jesne że brac diesla, chociaż trzeba rozważyć czym sie lepiej jezdzi i ile kilometrów sie zrobi w te 3 lata.

...

 

Jako osoba wywołana do odpowiedzi pragnę złożyć dementi dokładając swoje kolejne 5 groszy (mammy już pulę 10 groszy a to kwota niebagatelna )( "dyskusja porównanwcza 40i vs M50d na całego") nic nie porównuję a tym bardziej nie idę na "całego". Zwracam jedynie uwagę na koszty przy "liniówce" i szacowanym przebiegu rzędu 350 tys. km i więcej.

Jeśli ktoś tnie koszty rezygnuje z M50d. Jeśli ktoś weźmie benzynę 40i w leasing 3 letni z przebiegiem rocznym 10 tys. km, co daje łączną "zawrotną" ilość 30 tys km przez 3 lata- to różnica katalogowa w spalaniu sięgnie "astronomicznej" kwoty 4900 zł PLN w ciągu trzech lat co rocznie daje 1633 zł a miesięcznie 136 zł - więc jest to margines marginesów. Nawet jak ktoś "zaszaleje" i zadeklaruje przebieg roczny 20 tys. km rocznie - to miesięcznie da nam kwotę 272 zł -więc dalej to margines .

Moim celem we wcześniejszych wpisach nie było polemizowanie z wyborem benzyna czy diesel gdyż fizyka nam wyjaśnia jednoznacznie charakterystykę silników w sposób naukowy - chciałem jedynie zwrócić uwagę aby pochylić się nad kosztami przy "liniówce" gdy planujemy przebiegi rzędu :300,400 lub 500 tys. km. i więcej.

Odnośnie sugerowanych jakoby zakazów w przyszłości diesli zachęcam "zerknąć" na trendy:

1."Niemcy podsumowali 7 miesięcy z zakazem wjazdu dla diesli. Okazało się, że nic nie dał" https://www.stopvw.pl/niemcy-podsumowali-7-miesięcy-z-zakazem-wjazdu-dla-diesli-okazalo-sie-ze-nic-nie-dal/

2."Niemcy mają dość ograniczeń dla diesli" https://www.stopvw.pl/niemcy-maja-dosc-ograniczen-dla-diesli/

3.Czy to już koniec diesla? https://www.stopvw.pl/czy-to-juz-koniec-diesla/

Ale najważniejszy argument jest taki, że niemiecki przemysł wydał gigantyczne pieniądze na badania nad silnikami diesla i jeszcze go nie zamortyzowali więc spałbym spokojnie do następnego modelu który będzie za 6 - 7 lat.


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dyskusja nad wyborem silnika gdy dostepne sa 3 opcje jest wg mnie mocno na siłe. Benzyna 40i to chyba bedzie podstawowa benzyna a 50d pewnie pozostanie topowym dieselem. Gdy beda wersje M50i pewnie 530KM nie mowiac juz o X5M ponad 600KM a do tego rozsadne 40d i tanie 25d to mozna bedzie mowic o porownaniach i jakichs opcjach wyboru. Narazie jest tak ze 50d ma najlepsze osiagi i dobra ekonomie/zasieg. Wadą jest cena. Bedzie M50i to bedziemy debatowac co jest lepszym wyborem.
Opublikowano

Tylko do czego wtedy porównasz M50i? Do M50d?


Różnica w osiągach będzie kosmiczna - o niebo większa niż pomiędzy M50d a 40i, tak samo jak spalanie.


Można tak w kółko ;).


Decydował będzie moim zdaniem zawsze budżet, bo te 60k, o których ktoś tu wspomina często otwiera przed nami kolejne drzwi (czyli przykładowo zamiast X5 Cayenne). Czy będziesz miał 3 silniki czy 6 i tak rozważał będziesz 2-3, mieszczące się w Twoim targecie, a nie 6 z różnicą w zakupie 150-200k ;).

Opublikowano

Co do lamp to bez 2 zdan lasery , na nie oswietlonych drogach maja mega zesieg - ja jeszcze swoje ciut ruszylem na regulacji w gore bo fabryczne ustawienie bylo troche za bardzo w ziemie, dochodza z daleka juz widoczne zupelnie inne , duuuzo wieksze swiatla dzienne , nie wspominam o super

jak dla mnie dizajnie samej lampy z niebieskimi wkladkami , no i zostaje dumny napis laser na obudowie :wink:

Takze jak mozna miec to szkoda jak dla mnie ich nie miec zwlaszcza w bogatszych wersjach silnikowych.

Co do kol to na zime mam 20 na Michelinie RFT i z pneumatyka bylo ok. na lato mam standartowe 21' juz zalozylem tydzien temu i tez do wytrzymania chociaz niestety czuc ze to RFT. Czuc ze te nowe opony RFT to juz zupelnie co innego niz te z przed lat .

Zaluje jednak ze nie wybralem opcji bez RFT - jakies zacmienie mnie dopadlo przy konfiguracji .

Co do wersji silnikowych to wiadomo kazdy ma swoje preferencje natomiast fajnie jezdzic topowa wersja danego modelu , z jakiegos powodu

M-Performance jest tylko M50d , 50i to po prostu Xdrive 50i a nie jak napisal jeden z przedmowcow M50i.

Doszly mnie tez sluchy ze na naszym rynku jednak niewiadomo czy bedzie oferowany - doswiadczenia z poprzednich modeli pokazaly ze "zwykle"

duze beznzyny nie M-ki praktycznie sie nie sprzedawaly w Polsce. Co innego Rosja , USA , Chiny i wszelkie bogatsze Turbanolandie.

U nas jak wejdzie 25d to zaraz bedzie na ulicach full G05 tak jak teraz co rog widac F15.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano

Co do wersji silnikowych to wiadomo kazdy ma swoje preferencje natomiast fajnie jezdzic topowa wersja danego modelu , z jakiegos powodu

M-Performance jest tylko M50d , 50i to po prostu Xdrive 50i a nie jak napisal jeden z przedmowcow M50i.

Doszly mnie tez sluchy ze na naszym rynku jednak niewiadomo czy bedzie oferowany - doswiadczenia z poprzednich modeli pokazaly ze "zwykle"

duze beznzyny nie M-ki praktycznie sie nie sprzedawaly w Polsce. ............

 

50i oferowane w USA nie będzie oferowane w Polsce. U nas będzie to wersja, która jest już w serii 8, czyli właśnie w wersji M50i (530KM).


Ten "zwykły" X-drive 50i z USA wspaniale brzmi, jest zdecydowanie szybszy od M50d, ma wszystko co M50d włącznie z anti-roll barem i... pali pewnie 30l w mieście ;).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko do czego wtedy porównasz M50i? Do M50d?


Różnica w osiągach będzie kosmiczna - o niebo większa niż pomiędzy M50d a 40i, tak samo jak spalanie.


Można tak w kółko ;).


Decydował będzie moim zdaniem zawsze budżet, bo te 60k, o których ktoś tu wspomina często otwiera przed nami kolejne drzwi (czyli przykładowo zamiast X5 Cayenne). Czy będziesz miał 3 silniki czy 6 i tak rozważał będziesz 2-3, mieszczące się w Twoim targecie, a nie 6 z różnicą w zakupie 150-200k ;).

 

Pewnie pomiedzy 40i a M50i bedzie jakas hybryda z moca 400-450KM i tutaj bedzie ten trudny wybor w podobnej cenie i zblizony osiagami do M50d. 40i jak nic "rywalizowac" bedzie z 40d.

Opublikowano
Moze cos w tym jest - gdzies czytalem, ze bardzo duzo zamowien zebralo Audi e-tron, wiec hybrydy beda zabierac coraz wieksza czesc rynku. Z drugiej strony takie M50i to pewnie jedna z ostatnich szans zakupu 8 cylindrowego silnika spalinowego - za chwilke tak wysrubuja normy ze zostana nam 3-4 cylindrowe jednostki po 200KM z litra pojemnosci :duh: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.