Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jestem na etapie konfiguracji G05, chciałbym zapytać forumowiczów którzy już mieli z tym styczność - ponieważ w salonie wiedzą g.. na niektóre tematy.


jedno jest pewne - 40i :cool2:


1. czy jest jakakolwiek różnica między lakierami np. - ich warstwowość, nawiązując do bieli alpejskiej vs. biel mineralna - czy sens dopłacać do mineralnej.

2. jak te standardowe felgi z m-pakietu ? ktoś widział na żywo ? jak się prezentują ?

3. lasery vs. adaptacyjne światła - zrezygnowałem z laserów ponieważ z tego co się orientuje działają jedynie w określonych warunkach, nie może być innych aut przejeżdżających obok wtedy auto korzysta z normalnych adaptacyjnych. - nie uśmiecha mi się dopłacać ponad 10 tys. tylko po to aby autko ładniej wyglądało na postoju.

4. adaptacyjne zawieszenie M czy pneumatyka ? - nie jeżdżę po drogach wiejskich - 90 % miasto i autostrada

5. tylnia oś skrętna - też nie jestem przekonany czy jest to potrzebne

6. pakiet service inclusive - zostawialiście i dlaczego ?

7. telefonia komfortowa - braliście i dlaczego ?

8. pakiet conncected professional - rozumiem że wybranie tego pakietu jest czasowe, czy na zawsze ? co ten pakiet tak naprawdę zawiera ?

9. parking assistant vs assistant plus - jakie są między nimi różnice ?

10. decydowaliście się na szklane aplikacje ? czy ktoś widział na żywo te standardowe ?

11. szyby przednie o zwiększonej izolacji - znacząca różnica vs. zwykłe ?

12. sportowy układ wydechowy - podobno robi dużą robotę, ktoś brał i rzeczywiście jest aż tak dobrze ?


z góry dzięki za informację.

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1. jeden to zwykły laier, drugi metalik;

3. rzekomo lasery maja działac jak adaptacyjne - to by sporo dawało po zmroku;

4. jazda z pneumatyką to zupełnie inna bajka niż stalowe zawieszenie, adaptacyjne m to jeszcze bardziej zaawansowana wersja

5. w g30 działa super

6. ten podstawowy pakiet jest tak policozny ze nie opłaca się go nie brać

7. masz ładowarkę indukcyjną, dodatkowy mikrofon i podłączenie do anteny

8. info w cenniku

9. plus ma makery 360 a bez plusa tylko tył;

11. znacząca

Opublikowano

1. ja zmieniłem z bieli alpejskiej na mineral white - w salonie powiedziano mi, że biel alpejska jest wodnym lakierem, a metaliczny będzie znacznie bardziej odporny na kamyczki/etc. - do zweryfikowania ta informacja

2. ponoć lepiej na żywo niż na zdjęciach - ja wybrałem tą opcję i tego się trzymam ;)

4. pneumatyka daje na pewno wyższy komfort jazdy i masz możliwość zwiększania prześwitu, z tego co czytałem na forach BMW, adaptacyjne M zapewnia wyższą sztywność w Sport/Sport. Ja wybrałem adaptacyjne M i nie dopłacałem do pneumatyki, ale bardziej wynikało to z postawienia na inne dodatki i nie przekraczania jakiegoś budżetu

5. generalnie działa to super, ale opinie testujących w X5 były mieszane - bardzo zmniejsza to promienie skrętu co przy bryle X5 ma znaczenie, ale narzekali, że w szybkich zakrętach auto jest trochę nieprzewidywalne

8. Z tego co pamiętam 3 lata, ale nie wiem czy część opcji nie jest na 1 rok

9. masz dodatkowo Surround View z Top View i Panorama View, Remote 3D View,

10. Nie wchodzę w gusta, ale zwróciłem uwagę, że kółko ze szkłem nie jest podświetlone, a standardowe jest

11. W X3 duża, tutaj ponoć już bazowo X5 jest bardzo dobrze wyciszone

12. Ja zamówiłem - z filmików wynika, że różnica jest, ale trzeba pamiętać, że to auto rodzinne i na pewno zachowają umiar, więc jeśli ktoś spodziewa się M2, to pewnie się zawiedzie.

Opublikowano
Wypowiem się tylko w kwestii laserów, jeździliśmy nową X5 z takimi światłami i coś mi tutaj nie gra. Nie widziałem wielkiej różnicy pomiędzy nimi a adaptacyjnymi LED, poza tym coś to słabo funkcjonowało że nawet sprzedawca nie do końca widział czy to adaptive jest włączone czy nie. :( Tak ogólnie to mam trochę mieszane odczucia odnośnie tej nowej X5, trochę przerost formy nad treścią ale to moje subiektywne odczucie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W X3 G01 jest duża różnica miedzy szybami zwykłymi, a tymi o zwiększonej izolacji. Takie na pewno bym brał.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Wypowiem się tylko w kwestii laserów, jeździliśmy nową X5 z takimi światłami i coś mi tutaj nie gra. Nie widziałem wielkiej różnicy pomiędzy nimi a adaptacyjnymi LED, poza tym coś to słabo funkcjonowało że nawet sprzedawca nie do końca widział czy to adaptive jest włączone czy nie. :( Tak ogólnie to mam trochę mieszane odczucia odnośnie tej nowej X5, trochę przerost formy nad treścią ale to moje subiektywne odczucie.

 

jak adaptive led jest wlaczone to jest giga roznica - nie do pomylenia, wiec w laserach gorzej byc nie moze

pewnie znow sprzedawca nie wiedzial co sprzedaje

Opublikowano
Adaptacyjne ledy BMW to czolowka ledow wiec moze moze byc ciezko laserom o taki efekt 'łał' jak kiedys robily xenony wzgledem halogenow ;).
Opublikowano
Adaptacyjne ledy BMW to czołówka ledow wiec moze moze byc ciezko laserom o taki efekt 'łał' jak kiedys robily xenony wzgledem halogenow ;).

I tutaj rodzi się pytanie czy warto płacić 10k za lasery, jeśli efekt świecenia będzie podobny jak w adaptive led. A propos sprzedawcy to chyba faktycznie w czasie jazdy z nami uczył się obsługi tego samochodu, bo non stop coś gmerał w ustawieniach co było nawet trochę irytujące :oops: Nie powinno być jakiś szkoleń przed premierą auta, szczególnie takiego za ok 0,5 mln ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Było szkolenie około tydzień temu na Słowacji z tego co wiem.


G05 to nowy model, który (z uwagi na zmianę przepisów podatkowych) wyprzedał się na ten rok w PL przed premierą! Nie ma się co dziwić, że handlowcy nie zdążyli się "oswoić" z samochodem skoro sami zobaczyli go już po podpisaniu setek umów sprzedaży!


Jeździłem pół dnia 50d, która miała "prawie wszystko" ale jak się dowiedziałem, po dostarczeniu do PL połowa rzeczy nie działała i zaczęło się od upgrade softu. Zdziwiło mnie, że "ten wypas" nie ma jednak np. kluczyka w wyświetlaczem... Szklane aplikacje na konsoli jak dla mnie były odpychające! Do tego idrive zacinał się jakby - "nie odbijał prawidłowo" (porównując do mojej F15 działał tragicznie).

Nie miałem okazji przetestować "laserów" bo jeździłem w dzień ale jak pisałem wcześniej w innym wątku wg mojego sprzedawcy (a znamy się od 11 lat) nie warte dopłaty bo w trybie świateł mijania i tak przechodzą na LED (albo coś pokręciłem ale w każdym razie nie ma szału wartego takiej dopłaty).


Testowałem też "autopilota" i mam nadzieję, że to jakaś wersja "beta" softu bo zamiast jechać prosto cały czas "wężykował".

Opublikowano
Witam,


Jestem na etapie konfiguracji G05, chciałbym zapytać forumowiczów którzy już mieli z tym styczność - ponieważ w salonie wiedzą g.. na niektóre tematy.


jedno jest pewne - 40i :cool2:


1. czy jest jakakolwiek różnica między lakierami np. - ich warstwowość, nawiązując do bieli alpejskiej vs. biel mineralna - czy sens dopłacać do mineralnej.

2. jak te standardowe felgi z m-pakietu ? ktoś widział na żywo ? jak się prezentują ?

3. lasery vs. adaptacyjne światła - zrezygnowałem z laserów ponieważ z tego co się orientuje działają jedynie w określonych warunkach, nie może być innych aut przejeżdżających obok wtedy auto korzysta z normalnych adaptacyjnych. - nie uśmiecha mi się dopłacać ponad 10 tys. tylko po to aby autko ładniej wyglądało na postoju.

4. adaptacyjne zawieszenie M czy pneumatyka ? - nie jeżdżę po drogach wiejskich - 90 % miasto i autostrada

5. tylnia oś skrętna - też nie jestem przekonany czy jest to potrzebne

6. pakiet service inclusive - zostawialiście i dlaczego ?

7. telefonia komfortowa - braliście i dlaczego ?

8. pakiet conncected professional - rozumiem że wybranie tego pakietu jest czasowe, czy na zawsze ? co ten pakiet tak naprawdę zawiera ?

9. parking assistant vs assistant plus - jakie są między nimi różnice ?

10. decydowaliście się na szklane aplikacje ? czy ktoś widział na żywo te standardowe ?

11. szyby przednie o zwiększonej izolacji - znacząca różnica vs. zwykłe ?

12. sportowy układ wydechowy - podobno robi dużą robotę, ktoś brał i rzeczywiście jest aż tak dobrze ?


z góry dzięki za informację.

 


więc tak, temat "posunął się :shock: :shock: " trochę do przodu, w odniesieniu do mojego poprzedniego posta plus przemyślenia na przyszłość:


Zacząłem się poważnie zastanawiać nad velarem i q8, - byłem przekonany na x5 g05 40i ale po moich przeżyciach w salonach, po rozmowach z "ekspertami" jestem szczerze zdegustowany i wręcz odepchneło mnie to trochę od zakupu tego modelu - na korzyść LR Velar / audi q8. Może ktoś z forumowiczów zastanawiam się między tymi modelami i mógłby mi powiedzieć, tutaj na forum lub na priv, co skłoniło go jednak do zakupu x5 skoro tamte modele są równie ciekawe ? Dobra co takiego się stało ? Doradcy przyjechali z tej słowacki odniosłem wrażenie że jeszcze bardziej zieloni lub powiedzmy "niebiescy" niż przed wyjazdem, wiedzą całe g... na temat tego auta, dowiedzieć się czegokolwiek od nich to jest walka z wiatrakami. Umówiłem się więc z jednym z kierowników całego salonu, koleś do mnie mówi że jeżeli mnie stać na auto za taką kasę to powinienem mieć kolejne 150 aby wziąć wszystkie opcje i sobie nie zawracać d.. głupotami. Po czym usłyszał ode mnie że z tak poważnym podejścia do kupującego jeszcze się nie spotkałem i podziękowałem mu za dalszą część konfiguracji, wybierał pakiety mówiąc " ten weźmiemy" lub "przyda się". Żenada Bmw - byłem w 4 salonach w Warszawie, i za najlepszą obsługę uznałbym inschape, o reszcie wolałbym nie dyskutować.


czego udało mi się dowiedzieć - być może Wam też się przyda:


1. dwa bazowe kolory są 1 warstwowe, lakiery za dopłatą - 2 warstwy + metalizowane - więc w sumie 3 warstwy

czy ten lakier za 10 tys jest więcej - skąd wynika różnica w cenie poza samym kolorem - niestety nikt nie wie

2. niestety nie miałem okazji zobaczyć wszystkie demowki jakie widziałem stoją na 22 lub 21, - więc wnioskuje że nie robią "łał" skoro nikt ich w standardzie nie zostawia

3. lasery - ładnie cię przywitają na postoju, koledzy zwrócą na nie uwagę, ale pod względem użytkowym będą działać jedynie gdy w ich promieniu działania nie ma innych aut, więc doświetlą laserem gdy w przestrzeni bodajże 500m, nie ma innych aut, - gdy auto z naprzeciwka się pojawia, automatycznie przełączają się na adaptacyjne, więc w mieście, w korkach lub na bardziej ruchliwych drogach niż las lub dojazd do domu nie uświadczysz ich walorów, a będziesz jeździł cały czas na adaptacyjnych które i tak są mega, więc jak dla mnie :duh:

wybieram adaptacyjne.

4. dla mnie najważniejsza kwestia przy konfiguracji - na pytanie jak się zachowuje adaptacyjne z m pakietu względem pneumatyki gdy ustawimy np sport lub jedziemy prostą jak w twarz strzelił równą drogą - czy będzie jakaś różnica i czy znane ze sztywności prowadzenia bmw będzie równie sztywne - lub sztywniejsze na pneumatyce niż adaptacyjne z m pakietu nikt nie jest w stanie jednoznacznie odpowiedzieć, - dlaczego ? - ponieważ nikt nie testował wersji bez pneumatyki... - więc pozostaje albo dowiedzieć się z forum albo brać w ciemno. Jedną rzecz warto zauważyć - jest to pierwsza pełna pneumatyka w bmw, - warto zadać sobie pytanie czy chcecie być jej testerami czy lepiej zaufać już oblatanemu z poprzednich wersji zawieszeniu, - kolejna rzecz koszt naprawy - ogromna kasa i serwisy które będą się tego uczyć na tym modelu. - jak dla mnie na dzień dzisiejszy - wole chyba pozostać przy adaptacyjnemu zawieszeniu z m pakietu - sprawdzony system

5. tylna oś skrętna - podczas testowania, odniosłem wrażenie że lata mi tyłek, podczas szybszych manewrów przy większych prędkościach czuje tą niepewność jakby system wyślizgiwał auto wcześniej - cieżko to dokładnie opisać ale, większość ma podobne odczucia - więc tutaj też bym z tego zrezygnował

6. nie brać - bez sensu

7. już wiadomo

11. szyby o zwiększonej izolacji - warto

12. sportowy układ wydechowy - warto

13. domykanie - warto, dobrze działa i w tak dużym aucie wiadomo, warto mieć

9. parking assistant vs assistant plus - jakie są między nimi różnice ? - nadal nie wiem czy warto dopłacać

10. decydowaliście się na szklane aplikacje ? czy ktoś widział na żywo te standardowe ? - mam wątpliwości czy warto rzecz gustu

8. pakiet conncected professional - nadal nie wiem czy warto w to inwestować


to by było na tyle na dzisiaj, będę pisał przy kolejnych przemyśleniach.

Opublikowano

Ja odrzucilem Q8 z racji ekranow, ktore mi nie odpowiadaja jako jedyne sterowanie i znacznie wyzszej ceny za podobna specyfikacje.


Odnosnie aut, ktore sa w salonach pamietaj, ze sa one z puli aut demo - maksymalnie doposazonych, etc. podejrzewam, ze wiekszosc zamowionych X5 bedzie jezdzila w PL na 20' bo to optymalny kompromis na nasze drogi.


Odnosnie zawieszen zeobilem tak samo - adaptacyjne M z M pakietu bo jest sprawdzone i zbiera bardzo dobre opinie. Ja jezdze duzo po autostradach i z tego co czytalem w opcji sport jest ono sztywniejsze niz pneumatyczne, a takie ustawienie pewnie bede najczesciej uzywal. Nie wzialem skretnych kol, bo chce miec jak najbardziej przewidywalne auto prowadzace sie jak dotychczasowe BMW. Gdyby jednak samochod jezdzil wiecej w miescie lub ciezkim terenie wzialbym pneumatyke.


Jestem swiadomy poczatkowych problemow, ale auto mnie urzeklo i bardziej od X3 nadaje sie na auto rodzinne. Zmiescilem sie z budzetem po rabatach w okolicach 350-360k i uwazam ze to bardzo rozsadna cena za ten samochod. Dla porownania: nowe A6 wychodzilo mnie ponad 50k drozej, Tuareg 20-30k drozej, Q8 to juz +100k. X3 M40i zaledwie 15k taniej.

Opublikowano

Czy ktoś z Was zdecydował się masaż w fotelach ? testowałem na najmocniejszych natężeniu i powiem szczerze odczucia mam takie że lipnie, coś tam przyciśnie itd ale nie tak jak bym się tego spodziewał po masażu w aucie tej klasy, jeździłem przez kilka dni xc90 t8 z siedzeniami komfortowymi i tam masaż robił ogromną robotę - było czuć, aż plecy bolały, wyraźnie było czuć ulgę po kilku minutach. No i nagłośnienie b&w po prostu świetne - jednak ten 2 litrowy wyżyłowany silnik przechylił szalę goryczy na inny model.


wybieraliście komfortowe czy sportowe siedzenia ? jeżeli tak to z jakich względów ? komfortowe z wentylacja i ogrzewaniem ?

Opublikowano
Teraz chyba w każdym G05 X5 demo jest masaż, potwierdzam, jest bardzo słaby, delikatny, prawie nic nie czuć. W Volvo i Audi masaże są lepsze, mocniejsze.
Opublikowano

Masaże masz w Polsce w pakiecie FirstClass, więc każda "grubiej" wyposażona sztuka będzie je miała. BMW stawia na masaż delikatny w serii G, tak samo jest w G11 i w G30.


Dziwi mnie twoja rezygnacja z BMW na korzyść Audi, jeszcze tak na prawdę przed jakimikolwiek testami nowej X5-tki. Mało kto może się wypowiedzieć nt. tego auta, ponieważ pierwsze odbiory zaczęły się w tym tygodniu.


Wszystkie M50d stoją na felgach minimum 21 cali. Przy tak dużym samochodzie nie ma sensu brać mniej niż te 21 cali.

 

Umówiłem się więc z jednym z kierowników całego salonu, koleś do mnie mówi że jeżeli mnie stać na auto za taką kasę to powinienem mieć kolejne 150 aby wziąć wszystkie opcje i sobie nie zawracać d.. głupotami.

 

Moim zdaniem coś w tym jest, jeżeli bierzesz X5 i nie doposażysz jej odpowiednio, będzie LIPA.


Warto natomiast wziąć AssistantPlusa, bo dostajemy kamery z przodu i z boku, a to na prawdę ułatwia parkowanie, szczególnie, że rozdzielczość i jakoś obrazu jest imponująca.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Panowie,


Jest pierwszy test pl





Sergio88:

Ja bym nie rezygnował z auta tylko dlatego, że sprzedawcy są niekompetentni. W dzisiejszych czasach trafić na takiego, który jest kompetentny - obojętnie w jakiej marce - to prawdziwy skarb.


kamiloo98:

Pewnie, że trzeba kupić auto dobrze wyposażone, ale z kolei wypowiedź typu - zakreśl wszystkie dodatki - nie jest zbyt racjpnalna. Bez sensu wydawać kasę na jakieś bzdury, których nie używasz i tylko będą żeby być

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacząłem się poważnie zastanawiać nad velarem

To się prowadzi jak trzydrzwiowa szafa na kółkach :roll: :roll: :roll:

Opublikowano

Lasery są bez sensu testowałem je w kilku 7er względem adaptacyjnych LED nie mają żadnego sensu chyba że jeździsz dużo nocą po terenie gdzie nie ma ruchu.


Pełna pneumatyka jest już w 7er od paru lat naprawdę daje radę ale zawieszenie adaptacyjne M także kwestia gustu na pewno jak ktoś ceni niezawodność w pneumatyce jest się co psuć.


Prawda jest taka że konfigurując wszystkie pakiety + większość opcji poza laserami i paroma bzdetami różnica wychodzi ok 20k przy cenie auta bez znaczenia więc trochę ten sprzedawca miał rację :P

Opublikowano
Jezdzilem z matrixami w A6 C7 i rzeczywiscie swieca bardzo dobrze, ale jezdzilem rowniez aktualna 7ka z adaptacyjnymi LED i wcale gorzej nie swiecily - tak samo dobrze wycinaly inne pojazdy i doswietlaly pobocze oraz zakrety. W Audi (ktorym jezdzilem znacznie wiecej) co jakis czas ktos swiecil mi dlugimi - ale glownie w sytuacjach z zakretami gdzie czujnik nie mogl wychwycic swiatla drugiego samochodu. To sie tyczy jednak kazdego systemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam aktywne ledy w g30 I co do ich dzialania mam kilka zastrzezen. Jak jest pusto to po srodku pojawia sie ciemna plama co widzialem tez w tescie tych swiatel na YouTube ale w innym modelu. Dodatkowo te doswietlanie I wycinanie potrafi byc denerwujace na autostradzie przy wiekszym ruchu kiedy np. System nagle wlaczy doswietlenie pobocza na ktorym znajduje sie niebieska tablica informacyjna. Odbite nagle swiatlo oslepia I rozprasza uwage. Zreszta te ciagle wycinanie stref tez potrafi rozpraszac tworzac Wrazenie jakby ktos ciagle mam przed oczami latarkami jezdzil. Dosyc czesto zdarza mi sie ze ciezarowki ktore sa za wzmiesieniem chyba sa oslepiane bo odwdzieczaja sie swiecac dlugimi po pojawieniu sie na horyzoncie. Pewnie powiazane jest to z tym ze kierownik ciezarowki siedzi sporo wyzej I pomimo wzniesienia on mnie widzi ale moj samochod jego nie widzi.
Opublikowano
Masaże masz w Polsce w pakiecie FirstClass, więc każda "grubiej" wyposażona sztuka będzie je miała. BMW stawia na masaż delikatny w serii G, tak samo jest w G11 i w G30.


Dziwi mnie twoja rezygnacja z BMW na korzyść Audi, jeszcze tak na prawdę przed jakimikolwiek testami nowej X5-tki. Mało kto może się wypowiedzieć nt. tego auta, ponieważ pierwsze odbiory zaczęły się w tym tygodniu.


Wszystkie M50d stoją na felgach minimum 21 cali. Przy tak dużym samochodzie nie ma sensu brać mniej niż te 21 cali.

 

Umówiłem się więc z jednym z kierowników całego salonu, koleś do mnie mówi że jeżeli mnie stać na auto za taką kasę to powinienem mieć kolejne 150 aby wziąć wszystkie opcje i sobie nie zawracać d.. głupotami.

 

Moim zdaniem coś w tym jest, jeżeli bierzesz X5 i nie doposażysz jej odpowiednio, będzie LIPA.


Warto natomiast wziąć AssistantPlusa, bo dostajemy kamery z przodu i z boku, a to na prawdę ułatwia parkowanie, szczególnie, że rozdzielczość i jakoś obrazu jest imponująca.


Pzdr

 

Wszystko rozumiem że stawają na masaż delikatny jednak moim zdaniem po co komu masaż którego prawie nie odczuwasz ? - w odniesieniu tego po co mam dopłacać do czegoś z czego prawie nie skorzystam, - oczywiście rzecz gustu, lepiej mieć niż nie mieć, jednak wolałbym aby było on mocny i solidny wtedy bym wziął a tak nie widzę w tym sensu. Jeszcze nie postanowiłem czy audi lub ln velar jednak wizyty w warszawskich salonach zniechęciły mnie wręcz do zakupu, ( zreszta tak samo było w audi ) - nie chce mi się nawet opisywać sytuacji ale zastanawiam się czy tym handlowcom aż tak mało płacą aby była aż tak niska obsługa ? nie szkolą ich wcale ? Jeździłem x5 g05 d 3.0 i tym najmocniejszym dieslem. Jednak wiem jakie miałem odczucia z jazdy np. przy pneumatyce, przy tylnej osi skrętnej - to co osobiście testowałem to potrafię ubrać w słowa i opisać, problem pojawia się gdy pytasz doradcy, np. jak zachowuje się auto przy zawieszeniu adaptacyjnym standardowym z m pakietu, czy auto jest sztywniejsze, nie wychyla się na boki, czy pozostaje takie same a różnica jest w komforcie, - nie wiedzą, opowiadają jakieś farmazony, albo czy bez tej skrętnej osi auto będzie bardziej przewidywalne - osobiście przy wyższych prędkościach nie często nie czułem się pewnie z tym systemem - to duży problem. Co do kierownika, doposażam za 120 bo wyszło mi że w takiej kwocie mam wszystko na czym mi zależy.


dotychczas nie miałem auta z aktywnie wentylowanymi siedzeniami - czy jest to opcja znacząco poprawiająca komfort np. w lato ? ktoś ma i może się wypowiedzieć ?


co do assistant plusa - to jedna z opcji którą chciałem mieć, wiadomo duże auto itd,


zastanawiam się nad velarem i q8 - i oczywiście cały czas x5 g05, - liczę na wasze opinie może mieliście podobny dylemat przed zakupem.


pozdr

Opublikowano
bmw zaktualizowało cennik, gdyby ktoś był zainteresowany konfiguracją trochę pozmieniali trochę dodali, np 3 rząd siedzeń, system nagłośnienia b&b czy aktywny tempomat.
Opublikowano
Odnośnie Velara...Auto piękne jednak miejsca z tyłu sporo mniej i dodatkowo ten duzy tunel srodkowy.Generalnie to jednak auto raczej w klasie X3 a nie X5 a cenowo kosmos.Wnetrze oparte na dotykowych ekranach tez mnie nie przekonuje. W BMW na szeczescie jeszcze jakies pokrętla są.....Jakośc wykonania raczej porownywalna ale jakoś X5 bardziej do mnie przemawia. Q8 oglądalem tez super design i jakość jak to w Audi ,miejsca w srodku pod dostatkiem.Jednak tu znow podobne ekrany jak w Velarze ale zalezy kto co preferuje.Ja wybrałbym pomiędzy X5 a Q8.Niestety jeszcze dochodzą wrazenia z jazdy a ja jeszcze nimi nie jeździłem więc nie pomogę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.