Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich Forumowiczów.


Mam kolejny bardzo dziwny problem z samochodem który nie może rozwiązać żaden mechanik z Krakowa.

Kiedy moja BM-ka łapie temperature i próbóje się przełączacyć na gaz, dochodzi naraz do:

* zapalenia się kontrolki ABS, ASR, Hamulec ręczny

* radio wyłącza się

* nawiew wyłącza się

*samochód ma kompletny brak mocy lecz nie gaśnie

* samochód nie reaguje na pedał gazu.


Po zgaszniu, samochód nie odpala, przez kilka godzin aż ostygnie, a nastepnie odpala. Można go za to natychmiast odpalić z kabli.


Czy ktoś ma wogóle pomysł o co chodzi??!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podstawowa kwestia, jakie są błędy? Tylko odczytane w inpa a nie srelfi czy czymś podobnym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam.

Błędy które pokazał to:

2738 katalizator

27DA alternator

2813 DME monitoring Group A

2813 zmienne wzniosy zaworów



Myślicie jaki może być powód tego błędu 2813? Ewentualny koszt naprawy?


Odnośnie usterki, wychodzi że alternator nie ładuje i daje przebicia i dzisiaj elektryk ma go sprawdzić i naprawić.

Wczoraj naładowałem akumulator na full i dojechałem do mechanika bez problemu i też samochód odpalił szybko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.