Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
.Sterownik świecy żarowej nie jest przykręcony do bloku silnika, tak jak na E46, nie jest przykręcony do spodu kolektora dolotowego, jak mówi TIS, znajduje się za alternatorem, przykręconym do spodniej strony pompy układu wspomagania . Odkręć 2 nakrętki, a kable po prostu wysuwają się dość łatwo po podniesieniu, aby ułatwić dostęp.Zajęło mi to 4 godziny, ale 2 godziny zmarnowałem szukając jednostki sterującej świec żarowych, ponieważ bardzo trudno ją znaleźć
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zdejmowałeś kolektor ? Bo w 3.0 d jest pod kolektorem ssacym na silniku



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Nie nie zdejmowałem bo to nic nie da ja odkrecałem od dołu kable można wypiać od góry te co idą do swiec kabel zasilający po odkreceniu wogóle wymiana to masakra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.