Skocz do zawartości

Zamiana 530d na 530i. Będę żałował?


kg530

Rekomendowane odpowiedzi

KubaTfb zdecydowanie najwięcej zalet hybrydy pokazują w mieście na trasie tragedia... Najlepiej do miasta mieć coś pokroju e-Golfa a na trasy BMW serii 7 :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Piokow wszystko fajnie tylko po co komu g30 do miasta? Ciezko sie nim parkuje bo duzy jest i znalezc miejsce parkingowe to nie lada sztuka, dodatkowo na kazdy krawezniczek trzeba uwazac. Taka hybryda chyba lepiej by sie sprawdzila w jakims mniejszym aucie albo nieduzym suvie.

 

Po co G30 ?

Komfort

Cisza

Cisza

Cisza

i jeszcze 6x Cisza

Bezpieczenstwo

Śmigło na masce :)

Chłodny samochód po postoju na słońcu ( można psa zostawić w aucie w lecie )

Oszczędnośc na paliwie ( firma dała limit na routexie ale pozwala ładować prądem za free )

Łapie się w małym CO2 ( niektóre firmy są ekologiczne i nie pozwalaja na duże CO2) a ma kopa ( 420NM robi swoje )


Dla każdego coś innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KubaTfb Ja nikomu nic nie narzucam :8) Jeden woli duże, drugi małe, a trzeci ma 4 auta :D . Po prostu jak mam w mieście takim dużym autem śmigać to po prostu jest wygodniejsze mniejsze auto dla mnie. E golf przypadł mi do gustu bo miałem okazje nim parę km zrobić ;) .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blade byłem i w Wawie i Berlinie i kilku innych dużych miastach w PL. Jedyny problem to szerokość bo ludzie parkują tak jakby tylko ich samochód sie liczył i w tym jest problem. Inaczej to Matiza proponuję aby można było parkować od razu gdzie tylko miejsce się znajdzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pojedź do Łodzi czy Warszawy ;)

 

Regularnie jeżdżę do W-wy na spotkania i daję sobie radę. Owszem, ogólnie jest problem, ale nie specjalnie widzę to lepiej np. Golfem - bo problem podobny. Najgorzej wkurzają mnie parkingi pod biurowcami - zazwyczaj są tak wąskie miejsca, że bankowo ktoś obije nam drzwi - więc czasem trzeba się nakombinować, żeby w miarę bezpiecznie dla karoserii zaparkować. Ale jeździ się po Warszawie całkiem dobrze - znacznie lepiej niż np. po Wrocławiu czy Krakowie, tam się stoi i stoi...


G30 i podobnej klasy auta mają pewną przewagą nad np. Golfem czy Skodą - często szlabany mi otwierają o nic nie pytając - myślą, że albo ktoś ważny przyjechał albo np. ktoś z Zarządu :) - oczywiście nie ma reguły, ale zdarza się :cool2:

A już na pewno stróż mnie nie wygania z danego miejsca na prywatnym parkingu pod jakąś firmą - a bo to dla pracowników, a bo to dla Zarządu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zacząłem temat to jeszcze go zamknę. Kombinowałem, czytałem i słuchałem opinii. I już byłem przekonany że 530i to rozsądny wybór. Po czym nabyłem G31 530d xDrive w M-pakiecie. :-)

Wahałem się czy warto płacić extra za 530d, a słuchając sprzedawców trochę obawiałem się zawieszenia M. A teraz jestem zadowolony jak gwizdek. Auto jest zwarte i chętne do zmian kierunku - znacznie lepiej niż F11 (bez zawieszenia M), a silnik bardzo pozytywnie zaskakuje - niby tylko 265 km (vs 317 km w F11) ale wrażenia subiektywne są takie że auta są tak samo szybkie. Jest banan! :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego kg530 gratuluję auta i wiem dokładnie co przeżywałeś bo miałem identyczne rozterki z tymże ja wybrałem G31 530i xdrive w M pakiecie z zawieszeniem adaptacyjnym, odbieram w ten piątek więc jak będzie z tą zamianą czy będę żałował to dopiero się okaże. Czy możesz napisać tak z ciekawości jak ze spalaniem G31 czy pali podobnie jak F11? bo jak czasami czytam opinie na temat spalania to się zastanawiam czy rzeczywiście jest taki postęp w tym temacie.

Co do osiągów to znalazłem ostatnio fajną stronę (nie wiem czy można tu wkleić linka) z której wynika,że nowa seria 5 jest lepsza pod tym względem od poprzedniej np. nowe 525d ma osiągi praktycznie takie same jak moja F11 530d 245PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do osiągów to znalazłem ostatnio fajną stronę (nie wiem czy można tu wkleić linka) z której wynika,że nowa seria 5 jest lepsza pod tym względem od poprzedniej np. nowe 525d ma osiągi praktycznie takie same jak moja F11 530d 245PS.

 

Ja poproszę link. Chętnie poczytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możesz napisać tak z ciekawości jak ze spalaniem G31 czy pali podobnie jak F11? bo jak czasami czytam opinie na temat spalania to się zastanawiam czy rzeczywiście jest taki postęp w tym temacie.

Co do osiągów to znalazłem ostatnio fajną stronę (nie wiem czy można tu wkleić linka) z której wynika,że nowa seria 5 jest lepsza pod tym względem od poprzedniej np. nowe 525d ma osiągi praktycznie takie same jak moja F11 530d 245PS.

Na razie mała próba ale odnoszę wrażenie, że około 1 litra mniej niż F11. Zobaczę w czwartek jak w trasie pod obciążeniem - jeśli warunki pozwolą. Ogólnie czuć w każdym momencie, że auto jest lżejsze i bardziej zwinne. Ma się wrażenie, że jest mniejszym autem niż F11. Jestem bardzo zadowolony. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak miałem demówkę 530i na weekend to też największą różnicą na jaką zwróciłem uwagę to było prowadzenie, miałem wrażenie,że jeżdżę autem dobre pół tony lżejszym i mniejszym gabarytowo niż moje F11, jeszcze jedną rzeczą która zwróciła moją uwagę to było wyciszenie jest dużo ciszej w nowej serii 5.

Tak na marginesie napisze ,że kiedyś wjechałem swoją 530d na wagę z pełnym zbiornikiem wyszło 2010kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @kg530 - gratuluję. Teraz wiesz, co miałem na myśli, przekonując Cię do 530d :)

U mnie jest jeszcze lepsza reakcja na gaz, bo nie mam xDrive'a, ale oczywiście co kto woli. A że na papierze mocy tylko 265KM? Ale jest 620NM - i to robi robotę :lol: No i klank R6 - dla mnie super.


Co do spalania - jest postęp do F10/11 - oczywiście nie jakiś olbrzymi, ale mnie teraz pali 530d podobnie do poprzedniej 520d (F10). Technika młodsza + mniejsza masa auta + niższe obroty silnika jeżdżąc podobnie - i mamy dobry wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.