Skocz do zawartości

Trzaski przy odpalaniu BMW 728 E38 - nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Problem jak w opisie.

Wcześniej auto nierowno chodziło na wolnych obrotach.

Nagrałem film z tą usterka.

Czy ktoś spotkał się z takim problem?

Opublikowano

Podpiąłeś pod kompa? Objawy wskazują na czujnik wału.Dwa takie czujniki

siemensa ja juz zajechałem w ciągu 10lat.

Jak nie chcesz kasy wydawać na podpięcie pod kompa to kup sobie takie małe urządzenie

diagnostyczne z alledrogo.Jest wystarczające na czytanie i kasowanie podstawowych błędów .

Opublikowano

Problem jest taki że nie mam dostępu do komputera ponieważ teraz jestem w Szwajcarii będę musiał to jakoś ręcznie sprawdzać.

Mówisz że miałeś takie same objawy?

Czy też tak miałeś że na początku auto nierówno chodziło na wolnych obrotach?

Opublikowano

Na 99% czujnik wału.Palil ciężko,długo trzeba było kręcić ,na wolnych wariowały,aż w końcu woogule nie odpalił.Musisz kupić oryginalnego siemensa na alledrogo najlepiej bo na zachodzie ceny tych siemensow powalają .

Żeby potwierdzić ze to czujnik wału trzeba by podpiąć pod najprostszy diagnostic scanner jest ich pełno na ebay.

Opublikowano

Znajdź schemat na forach.

Z czujnikiem wału jest trochę zabawy przy wymianie

potrzebny jest ktoś kto ma małe dłonie :)

Kupuj tylko siemensy bo inne podróbki nie działają.

Opublikowano
To ma być czujnik położenia wału czy wałka rozrządu. Przypomniało mi się kiedyś że w moim E39 nie mam taki sam problem i wymieniłem jakiś czujnik przy głowicy jak on się nazywa?
Opublikowano

Podaj numer tel na priv albo whatsap najlepiej bo tez jestem po za krajem.

Bo widzę ze sobie nie poradzisz.Wyraznie pisałem ze czujnik wału :)

Jego wymiana stwarza problemy.

Opublikowano

Zamówiłem już czujnik wału i czujnik wałka rozrządu.

Nie ma co oszczędzać jestem Szwajcarii.

Jeżeli to by mi przyszło naprawiać auto to zapłaciłbym minimum 1000 Franków.

Tak zapłaciłem za czujniki około 70 Franków Maile i Delphi

Opublikowano

Kolego te czujniki maga nie działać lub działać tylko 1 dzien

Tylko siemens oryginalny bedzie działał.Po za tym zapłaciłeś grosze wiec nie

oczekuj zbyt wiele.Twoja sprawa.

Opublikowano
Na razie nie miałem wyboru ważne żeby auto uruchomić i wrócić do domu Później kupi się coś lepszego to tylko tak tymczasowo.
Opublikowano

Oto chodzi ze meyle i delphi nawet komp może nie przeczytać i będziesz w punkcie wyjścia.Nie masz czytnika

błędów i juz całkiem sie pogubisz.

Chyba ze cos sie zmieniło i teraz działają .Niech sie ktoś wypowie co

ma takie czujniki.Ja raz włożyłem kilka lat temu takiego wynalazka :) i wywaliło chyba z 10 błędów :),auto

tylko raz odpaliło :)


Ode mnie tyle,mam nadzieje ze wszystko pójdzie ok.Powodzenia.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co Ty gadasz... Febi jest dobrą firmą (nie najlepszą, ale zdecydowanie nie złą).

Zgadnij jakiej firmy są np. łączniki wału w BMW w ASO? Właśnie Febiego.


Co do autora. Nie wywróżymy prawie nic bez diagnozy. Błędy chociaż sczytaj.

Opublikowano

Wymieniłem czujnik na VDO ja auto dalej nie odpala.

Słychać też po przekręceniu kluczyka że pompa pracuje.

Spróbuję ewentualnie kupić jakiś spray do rozruchu silnika i zobaczymy czy auto zagada.

posiadam instalację gazową więc jeżeli auto by przyłączyło się na gaz mógłbym nim jechać

Opublikowano

Nie mam jak zczytać błędów bo jestem za granicą i nie mam tutaj sprzętu.

Przyszedł dzisiaj ten czujnik firmy VDO, ale auto nie odpala, jednak trzaski przy odpalaniu zniknęły.

Teraz auto jakby chciało załapalic, ale mu się to nie udaje.

A najważniejsze co zauważyłem to to, że cały czas podlewa mi świece. Osuszylem je, następnie odpalałem ponownie kilka razy bez czujnika wału żeby osuszyć silnik.

Po ponownym założeniu świec auto jakby chciało zapalić ale świece zostały zalane i auto nie odpaliło.


Co może być przyczyną zalewania świec?

Ja obstawiam za regulator ciśnienia paliwa...?

Opublikowano

Dzisiaj problem rozwiązałem wcześniej sprawdziłem czy jest Iskra na świecy okazało się że tak.

Ciśnienie paliwa też wynosiło 3, 5 bara.

wymontowałem też pompę paliwa żeby sprawdzić czy wszystko okej i potem okazało się że wskazówka od paliwa spadła z 20 l praktycznie na 0


Po dolaniu 3 l paliwa Auto odpaliło na strzała.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.