Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ahahaha ale panowie to juz nie jest samochod po czyms takim to jest wybijaczka zebow, tym w ogole da sie jezdzic na ulicy ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
2k euro na pelny set zawieszenia to nie tak duzo ;) Dla porownania - sensowny amor do roweru to 1k euro ;)

 

Bez przesady, zależy do czego używasz roweru, jeździsz na zawody? jeżeli tylko na sobotnie przejażdżki wokół zalewu albo gdziekolwiek można się rekreacyjnie przejechać dla zdrowia to jest to duże przegięcie, chyba tylko dla samego posiadania amora za 1k euro czyt. snobizm. Są pieniądze (może nawet nadmiar), jest zakup.

 

Tak samo z ohlinsem w samochodzie, zakładać zestaw za ponad 2k euro do auta, które będzie jeździło po publicznych drogach to chora sprawa. Jak bierzesz udział w zawodach, ścigasz się na torze, ok. Chyba, że jak wyżej dla samego posiadania takiego zawieszenia.

 

Tak na marginesie Megane RS 275 Trophy ma seryjnie zawieszenie gwintowane Ohlinsa i większość opinii jest taka, że nie jest to auto do poruszania się na co dzień ze m.in ze względu na uciążliwy charakter zawieszenia. Oczywiście nikt nikomu nie zabroni jeździć nim jako daily, ale osobom ceniącym choć odrobinę komfortu i szanującym swój kręgosłup nie przypadnie do gustu.

 

Tak czy inaczej słowo się rzekło, czekam aż wyrzucisz V1 i wstawisz Olka :lol: :cool2:

Opublikowano

Wiesz co to glownie zalezy jak jezdzisz i jaki masz rower. Mam enduraka do bike parkow (i w sumie dlatego kupilem diesla bym mogl czesto z rowerem jezdzic sobie poskakac) dobry, progresywny, adaptowalny i lekki przedni amor 160 mm skoku jest na wage zlota ;) A jak jeszcze sie lagi nie polamia przy dropie to tym bardziej :)

 

Pamietaj ze Ohlins to nie jest firma produkujaca jeden set zawieszenia. Np Ohlinsy Road and Track to swietny kompromis wygody i zachowania :) Ale to samo masz przeciez w KW gdzie masz dosc rozne od siebie Vx, Clubsporty, Street Comforty, HLSy itd. Trudno tak porownywac nie mowiac o konkretnym modelu amortyzatora. Chociaz nie ukrywam, ze zazwyczaj lubie jak wrazenia z jazdy przypominaja twardosc Lotusa Elise.

 

Wszystko zalezy od tego ile chcesz wydac i ile jest to dla Ciebie warte i czy tego uzyjesz :) Dla mnie to hobby i tak to traktuje.

 

Mozemy isc na deal :) Jak skoncza sie mi KW i wymienie mocowania na te z M3 to wrzuce Ohlinsy :)

E92 335d Stage H
Opublikowano
Mozemy isc na deal :) Jak skoncza sie mi KW...

 

Czyli nigdy... :mrgreen:

 

...i wymienie mocowania na te z M3 to wrzuce Ohlinsy :)

 

Ok ok, trzymam za słowo :wink:

Opublikowano
amorki w kw aby dzialo jak zalozone maja trwalosc 60000 km, moznaje potem regenerowac w kw lub u partnera.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Wlasnie tak zakladalem: 60-80kkm. Wiesz moze ile kosztuje regeneracja? Mam jeszcze A3 z KW ktore napewno wymagaja regeneracji.
E92 335d Stage H
Opublikowano
Dwa lata temu krzyczeli 1600 zl netto za komplet.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 1 rok później...
Opublikowano

witam


poczytalem juz troche ale dalej nie moge znalezc odpowiedzi na moje pytanie. mam e90 na zawieszeniu gwintowanym. po vinie jest s704a.

na internecie zawieszenie sprzedaja tylko komplety a co jesli pojdzie mi ktorys amor ? do tego gwint komplet pewnie za 2 tys bedzie kiepski ?

a co jesli chcialbym wrocic do fabrycznego m pakietowego ? jakie wtedy musze kupic czesci ? lub nawet do tego standardowego komfortowego o ile jest szansa

  • 2 lata później...
Opublikowano
Odkopuję temat bo mam pytanie. Czy w przypadku założonego zawieszenia gwintowanego do E91 i solidnym opuszczeniu w dół są potrzebne krótsze łączniki stabilizatora?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.