Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem ze swoją e39, mianowicie kupiłem z uszkodzonym czujnikiem położenia wału ( niskie obroty, silnik gasł, problem z odpaleniem ) - zmieniłem na nowy Valeo, po zmianie usunąłem błąd komputerem ( Delphi autocom) - brak błędu lecz obroty nadal falowały silnik gasł chodził na około 400obr. jak na starym czujniku. Po nagrzaniu do optymalnej temperatury znów wyrzuciło błąd czujnika położenia wału - błąd usnalem dalej takie same objawy, następnie pojawił się błąd czujnika położenia wałka rozrządu- zmieniłem na nowy Delphi. Silnik zachowuje się ciągle tak samo jak na początku aktualnie na zmiane wywala błąd wału i wałka rozrządu, dodatkowo pojawił się błąd VANOSA - 212 VANOS usterka mechaniczna. Auto na gazie chodzi tak samo. :mad2: :mad2: :mad2: Zdjąłem kolektor ssacy zeby sprawdzić wtyczki z wiązki bo czasem lubią się tam łamać kable- nic niepokojącego nie widać.
Opublikowano
Podstawowa sprawa to taka,że zamienniki rzadko kiedy działają poprawnie i to może być przyczyna Twoich problemów
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.