Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam dwa pytania do znawcow tematu mianowicie:

Czy przy niedomagajacej pompce progowej moge odczowac „wstrzasy” silnikiem na biegu jalowym?

Oraz jakie powinno byc prawidlowe cisnienie generowane przez ta pompke na biegu jalowym ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

prawdopodobnie nie bedzie to przyczyna pompki podprogowej. Gdyby tak było ze na wolnych juz nie daje rady to auto by nie chciało przyspieszac bo nie dawałaby odpowiedniego ciśnienia. Cisnienie pompki powinno byc około 4 barów pod obciążeniem. Jeśli auto normalnie jedzie i kreci sie do odcinki to pompe masz na 100% dobrą.

Sprawdz jakie masz korekty na wtryskach , ewentualnie moze byc uszkodzona sama cewka wtrysku tak jak to było u mnie. Gdy auto sie rozgrzało bardzo mocno też silnik nie pracował równo

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Wtryski mam po regeneracji (miesiac temu) pytam o pompke poniewaz od jakiegos czasu dziwnie pracuje tj. wczesniej po przekreceniu kluczyka pompka pracowala przez chwile i milkła teraz pracuje na okraglo. Dodam tez ze w aucie nie ma zadnych bledow.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź ciśnienie, coś jest na rzeczy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A powietrza czasem nie masz w wezyku paliwowym tym który idzie od filtra paliwa ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
To że masz po regeneracji nie znaczy że zostało to dobrze zrobione. Efekt nierównej pracy silnika na jałowym często w tym silniku to przyczyna związana z niedomaganiem któregoś z wtryskiwaczy. Sprawdziłbym na Twoim miejscu na kompie jakie masz korekty na wtryskiwaczach na rozgrzanym silniku. Pompa progowa to napewno nie jest. Jak pracuje na okrągło to też może być gdzieś nieszczelność i układ paliwa się lekko zapowietrza. Nie masz nigdzie napewno jakiegoś wycieku? Np przy pompie cr?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.