Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW 520 OD PEWNEGO CZASU SILNIK NIE UTRZYMUJE OBROTÓW BIEGU JAŁOWEGO,t.j. "TRZYMA" NA POZIOMIE 1500 OBR/MIN. ZDARZA SIE ZA "WRACA" DO OKOŁO 900 OBR/MIN, ALE TRWA TO KILKA SEKUND PO OPUSZCZENIU GAZU. CZASAMI MA TENDENCJE DO FALOWANIA W ZAKRESIE OD 1000 DO 2000 OBR/MIN. PROSZE O POMOC W TEJ SPRAWIE, DZIEKI!
Opublikowano

ktos moze powiedziec ze jestem monotematyczny, ale proponowalbym sprawdzic sonde lambda. OO widze ze prawie w tym samym czasie moj poprzednik pomyslal o tym samym, moze cos w tym jest

pozdrawiam

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Kolega miał podobne objawy w Oplu - to był silnik krokowy - droga rzecz.

Pozdrowienia dla "Kierowniczki" :lol:

I've got a power, MPower :)
Opublikowano
Dziękuję panowie za szybkie info jak pojade do brata to powiem mu żeby mi sprawdził tą sonde pozdrawiam Marta
  • 4 lata później...
Opublikowano

cześć Marta.Ja miałem identyczne objawy ,wmoim przypadku był to

"mechanizm"łączący linke od gazu z silnikiem takie cos co odbija na sprężynie,u mnie nie odbijało do końca.Popsikałem wd40 i jest juz ok.

Twój problem moze tez tkwić w silniczku krokowym,moze byc troche zabrudzony,wystarczy przeczyścić.sprawdż to zanim ktoś zacznie ci grzebać przy sondzie lub silniczku a to kosztowne zeczy są i jeszcze cos popsują.pozdro

Opublikowano
-niech ktoś sie wypowie, mam coś takiego na postoju obroty około 600-700 , ale jesli jade i wyrzuce na luz i auto sie jeszcze np. toczy obroty spadają do drżeń auta czyli poniżej 500 obr, na min. gdy pojazd zatrzymam całkiem obroty podnoszą sie do 600-700 -zaznaczam bm jest na gaz 525 e34 M20 -metalowy kolektor-bywa że mi zgaśnie i zaczyna mnie to irytować- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
jerzy - jedź do "normalnego" gazownika na regulację mieszanki :mrgreen: i poczytaj Forum.

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
BMW 520 OD PEWNEGO CZASU SILNIK NIE UTRZYMUJE OBROTÓW BIEGU JAŁOWEGO,t.j. "TRZYMA" NA POZIOMIE 1500 OBR/MIN. ZDARZA SIE ZA "WRACA" DO OKOŁO 900 OBR/MIN, ALE TRWA TO KILKA SEKUND PO OPUSZCZENIU GAZU. CZASAMI MA TENDENCJE DO FALOWANIA W ZAKRESIE OD 1000 DO 2000 OBR/MIN.

Sprawdź dolot - "lewe powietrze" .

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Paweł nie pisał bym gdybym nie byl pierw u gazownika (sam jeżdzi bm)-a na forum nie znalazłem takiego przypadku, co innego jest na postoju i w trakcie jazdy jak to rozgryżć? :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.