Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie chciałbym latac 316i ze swapowanym 6 cyl - różnic w hamulcach i zawieszeniu jest sporo i to też wypadałoby uzupełnic - 316 nie ma nawet sway bara z tyłu, niepotrzebny :D
  • 2 lata później...
  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam panowie, jestem tutaj swiezy wiec jesli pisze w blednym temacie lub nie przestrzegam regulaminu "dodawania tematu" to z gory przepraszam Administracje.

 

Posiadam Bmw 316i e46 105km z 99roku. (sedan)

Interesuje mnie Swap z mojego obecnego silnika na 2.5 192km. I tutaj pojawia sie pytanie, czy jest to oplacalne, jaka jest pewnosc ze wszysto podejdzie jak powinno czy to nie przeszkoda jesli mam m43 a 2.5 silnik ma Inny. Co bedzie mi potrzebne dodatkowo, jesli zdecyduje sie na zakup kompletnego silnika z sprzeglem itd.. Ile bedzie mniej wiecej kosztowala robocizna. Za Kazda dodatkowa informacje, po za moimi pytaniami bede wdzieczny. Im wiecej bede wiedzial tym bardziej bede pewny co zrobic.

 

Zapewne kazdy poleci mi zmienic autko, Wiem najrozsadniejsza opcja. Ale skoro zalozylem temat o Swapie, chcialbym skupic sie na watku tematu.

Nie tluczcie mi do glowy, ze nie swapowac a kupic mocniejsze.

 

Z Góry dzieki i czekam na jakies porady. :roll:

Opublikowano
Po pierwsze dlaczego 2.5? 2.8 ma sporo lepsze osiagi. Kiedys na allegro widzialem firme która zajmuje sie swapami w BMW. Warunkiem bylo to, ze wszystkie czesci beda wstawiali swoje. Jak znajde to podesle link.http://allegro.pl/swap-zmiana-silnika-bmw-e30-330-328-325-lodzkie-i4521615017.html znalazłem, dzwon pytaj i daj znac.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Pewne jest ze trzeba to jakos udokumentowac (zmiane silnika), Nie orientujesz sie jak wygladaja koszty? to zwykla formalnosc groszowa czy wieksze zamieszanie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewne jest ze trzeba to jakos udokumentowac (zmiane silnika), Nie orientujesz sie jak wygladaja koszty? to zwykla formalnosc groszowa czy wieksze zamieszanie?

Gdzie udokumentować? W DR nie ma już dawno nr silnika, więc jest traktowany jak..łącznik stabilizatora, zwykła część zamienna.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w dowodzie 1.8 a silnik 2.8. rolujesz firmę ubezpieczeniową z OC :evil:

 

Rolować to akurat oni będą nas, jak trzeba będzie odszkodowanie wypłacać. Wycenią ci furę na połowę jej wartości, oddadzą wrak, z którym nie wiadomo co zrobić i dadzą 2000 zł. Nie wiem kto tu kogo roluje. I do tego o wszystko trzeba się wykłócać.

 

Gdzie udokumentować? W DR nie ma już dawno nr silnika, więc jest traktowany jak..łącznik stabilizatora, zwykła część zamienna.

 

Dokładnie. Kiedyś był problem z wymianą silnika, a teraz po prostu wsadzasz nowy i po sprawie.

Opublikowano

Niestety nie dodzwoniłem sie, mimo tego ze probowalem kilka razy.

napisalem nawet email'a, pozostalo tylko czekac na odpowiedz i dalej dzwonic.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aby wymienić silnik z m43 4-cyl na m52 2.8 6-cyl to trzeba wymienić prawie wszystko pod maską czyli oprócz silnika, skrzyni, wał napędowy, dyfer, zawieszenie przednie, pewnie cały osprzęt silnika, instalacja silnika, sterownik silnika z EWS + pestka lub cała stacyjka, moduł ASC trzeba wymienić na DSC (w 2.8 i 2.5 (m54) mają tylko DSC sterownik DSC wiązka okablowania, jak dla mnie lepszą opcją jest silnik 2.8 od 2.5 193KM polifcie M54 przynajmniej nie bierze oleju trochę tańszą opcją jest 2.5 170KM przynajmniej nie trzeba wymieniać ASC-ABS można porównać które części nie trzeba wymieniać w w http://www.realoem.com/bmw/select.d
Opublikowano
Niestety nie dodzwoniłem sie, mimo tego ze probowalem kilka razy.

napisalem nawet email'a, pozostalo tylko czekac na odpowiedz i dalej dzwonic.

Chyba cos krecisz bo ja dodzwonilem sie odrazu. Pytalem o swoj samochod, swap na 3.0d kompletny+ robota = ok 10k. Oczywiscie ich czesci.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
[]=OO"]
Niestety nie dodzwoniłem sie, mimo tego ze probowalem kilka razy.

napisalem nawet email'a, pozostalo tylko czekac na odpowiedz i dalej dzwonic.

Chyba cos krecisz bo ja dodzwonilem sie odrazu. Pytalem o swoj samochod, swap na 3.0d kompletny+ robota = ok 10k. Oczywiscie ich czesci.

 

I co, decydujesz się ?

Opublikowano
Nie kręcę, interes leży po mojej stronie. Dodzwoniłem sie dzisiaj, dowiedzialem sie co i jak. Polecil mi silnik 2.5 192km z mlodszego rocznika. Wszystko plus robocizna, wynioslo by mnie 9tys.
Opublikowano
Nie kręcę, interes leży po mojej stronie. Dodzwoniłem sie dzisiaj, dowiedzialem sie co i jak. Polecil mi silnik 2.5 192km z mlodszego rocznika. Wszystko plus robocizna, wynioslo by mnie 9tys.

Pewnie taki maja na stanie :D I co Ty na to?

http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
[]=OO"]Narazie rozważam..

 

A biorą twój stary w rozliczeniu ? Rozumiem, że zakres swapu wchodzi również zmiana hamulców itd

Opublikowano

Sam jesteś "chory", policz same części niezbędne do zrobienia choćby z 320d na 330d 204km, dolicz co porobisz przy okazji - ile dokupisz części z aso + dobrze zrobione hamulce z 330

A mechanik za 500zł tego też nie zrobi.

Warto to robić jak można swój zostawić w rozliczeniu - odpada w zależności 4-6 tyś - jeśli chodzi o mnie to taką możliwość mam.

Opublikowano
[]=OO"]Narazie rozważam..

 

A biorą twój stary w rozliczeniu ? Rozumiem, że zakres swapu wchodzi również zmiana hamulców itd

Mowili, ze moga wziac moj silnik pod warunkiem, ze bedzie jeszcze na aucie i dokladnie go zbadaja. W zakres swapu wchodzi wszystko..

że by dać dychę za swapa trzeba być chorym.....
10 tys to duzo???? Powodzenia.. Kupisz se silnik tak naprawde niewiedzac jaki. W przypadku 3.0d mozesz miec do dupy wtryski, turbo, progowke, przeplywke i wiele innych dupereli, a tu odbierasz samochod w pelni sprawny pod kazdym wzgledem. Nie wiesz chyba ile to kosztuje...
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano

W moim przypadku, zmieniaja wszystko lacznie z hamulcami. Tak, ja tez moge zostawic swoj silnik w rozliczeniu. Wiadome jest to ze obnizy mi koszt o 50% wartosci silnika. Bo za taka cene go chce kupic.

 

Szczerze mowiac nie wiem co mam zrobic, liczylem na troche mniejsza kwote. Ale jak zsumujac wszystko to mniej wiecej kwota sie rownowazy.

Rozmyslalem nawet na sprzedazy i kupnie nowego. Nie wiadomo czy kupisz dobrze i czy sie cos nie spierniczy po czasie. Wiec chyba wolalbym zainwestowac dobra sumke i miec sprawne autko plus pewnosc. Zastanawia mnie fakt, czy oplaca mi sie to zalozyc. Jesli mam bmw z 99 roku, wypasow w srodku nie ma. A moglbym chociazby po sprzedazy obecnego kupic z lepszym wyposazeniu.

Puki co to mam metlik w glowie, trzeba sie dobrze zastanowic. ;)

 

Jak radzicie, swapowac ?

Opublikowano
Mikan tobie odpada od 4-6 tys. Ja nie mam pojecia ile moge dostac za swoj silnik. Wydaje mi sie ze 1.8 105km z 99 roku bmw 316 e46 nie sa wcale takie drogie, wiec przy dobrych wiatrach opusci mi z 700? o ile moge na tyle liczyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.