Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym podmienić intercooler na większy

oryginalnie siedzi 7600530

495 x 133 x 80 (mm)


na pewno można podmienić na 7600532

495 x 134 x 98 (mm)


Czy da radę tam upchać intercooler 7600533 ?

495 x 148 x 98 (mm)


ktoś próbował wsadzić 7600533 ?

Opublikowano

Z ciekawości, jakich efektów się spodziewasz? Co jest celem?


Pytam bo mam ten silnik w kombi po chipie. Wyszło około 220 km i wg mnie jest to mocno satyfskcjonujące.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Chodzi mi hybryda po głowie.

W a4 2.0 tdi wymiana intercoolera na większy + strojenie dawało okolice 7kuni, więc całkiem pożyteczny zabieg.

Dodatkowo w lato auto nie będzie ci "puchło"

Generalnie używkę takiego intercoolera można wyrwać w okolicach 300zł, jeśli jest to temat P&p to napewno to podmienie.


Tutaj masz oryginalny power kit do 3.0 diesel.

https://allegro.pl/power-kit-f20-f30-f32-f34-f36-m-performance-diesel-i7618745319.html

Intercooler jest już ten z nr3 który opisałem pierwszym poście.

Z tego co wyczytałem jest tak, że standardowy cooler 2.0D to 7600530 power kit to 7600532.

Cooler 7600532 jest standardem w 3.0tdi a power kit do 3.0tdi to 7600533


tu masz f30 z hybrydą wystrojone na 270Hp ;)



wymiana collera raczej jest banalna więc zamówiłem

https://megawrzuta.pl/download/828ac96a84bffe7c89d6fc7cd92c95ae.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


tu masz f30 z hybrydą wystrojone na 270Hp ;)



wymiana collera raczej jest banalna więc zamówiłem

https://megawrzuta.pl/download/828ac96a84bffe7c89d6fc7cd92c95ae.html

 


Całkiem szybko idzie z Racelogic pewnie z 16-17 100-200to całkiem Oki :)

Ile to ma niuta?

Choc i tak wolę benzynke :mrgreen:

male-bmw-2.png
Opublikowano

2012 Bmw F30 320 d 184 Hp 380 Nm Tork

-Rsa Motorsports Stage 3 Ecu Sw

-Rsa Motorsports İntercooler

-70' Downpipe

-DPF & EGR OFF

-Rsa Motorsports Hybrid Turbo

-270 Hp 530 Nm Tork

-100-200 = 14.2 sec. Slope : 0,67 (STOCK 100-200= 32 sec.)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nieźle, to niewiele wolniej od mojej, jak na dyzzla grubo....

Ciekawe jak z trwałością z hybrydą....

I czy trochę nie za dużo dla skrzyni...

O ile się nie mylę tam jest zf8hp45...

80nm więcej niż producent podaję wytrzymałość...

male-bmw-2.png
Opublikowano

ja bym szedł bardziej w stage 2, dpf chciałbym zostawić więc realnie okolice 250Hp.

Hybryda jest ok mam znajomego co ma w superb 2.0 hybryde i bezpieczny program na 430Hp, przejechał już 35k km i na razie zero problemów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja bym szedł bardziej w stage 2, dpf chciałbym zostawić więc realnie okolice 250Hp.

Hybryda jest ok mam znajomego co ma w superb 2.0 hybryde i bezpieczny program na 430Hp, przejechał już 35k km i na razie zero problemów.

 


Oki, ciekawy byłem. Ja robie jak wyjdzie w Wagner IC i koniec modów 320ps i pod 500nm styka, to tylko 4 cylindry ale ja tym autem zrobiłem 01.2017 20 tysi do dziś olej 2x zmieniłem więc o trwałość się nie boję... Hybryda to już dla ludzi mających świadomość że może paść... Znam te silniki i 2 0 tsi ponad 400ps to moim zdaniem przegięcie tym bardziej że mokra skrzynka dq381 niby 380 nm znosi na lighcie a tam chyba pod 600nm ale jak ma kase i jest świadomy to kto mu zabroni :)

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Nieźle, to niewiele wolniej od mojej, jak na dyzzla grubo....

Ciekawe jak z trwałością z hybrydą....

I czy trochę nie za dużo dla skrzyni...

O ile się nie mylę tam jest zf8hp45...

80nm więcej niż producent podaję wytrzymałość...

 

O ile wiem, to w 320d 8HP45 ma do 500 Nm, ale to i tak o 30 Nm więcej...

450 Nm jest w benzynach IMO.

Opublikowano
Chciałbym podmienić intercooler na większy

oryginalnie siedzi 7600530

495 x 133 x 80 (mm)


na pewno można podmienić na 7600532

495 x 134 x 98 (mm)


Czy da radę tam upchać intercooler 7600533 ?

495 x 148 x 98 (mm)


ktoś próbował wsadzić 7600533 ?

 

Ja u siebie mam takie coś --> https://mtuning.pl/Intercooler-TurboWorks-BMW-F20-F22-F23-F30-F31-F32-F33-110-140mm-p19043

Było na styk, ale się zmieścił. Wymiary są podane, ale chyba dotyczą tylko rdzenia.

Opublikowano
Chodzi mi hybryda po głowie.

W a4 2.0 tdi wymiana intercoolera na większy + strojenie dawało okolice 7kuni, więc całkiem pożyteczny zabieg.

Dodatkowo w lato auto nie będzie ci "puchło"

Generalnie używkę takiego intercoolera można wyrwać w okolicach 300zł, jeśli jest to temat P&p to napewno to podmienie.


Tutaj masz oryginalny power kit do 3.0 diesel.

https://allegro.pl/power-kit-f20-f30-f32-f34-f36-m-performance-diesel-i7618745319.html

Intercooler jest już ten z nr3 który opisałem pierwszym poście.

Z tego co wyczytałem jest tak, że standardowy cooler 2.0D to 7600530 power kit to 7600532.

Cooler 7600532 jest standardem w 3.0tdi a power kit do 3.0tdi to 7600533


tu masz f30 z hybrydą wystrojone na 270Hp ;)



wymiana collera raczej jest banalna więc zamówiłem

https://megawrzuta.pl/download/828ac96a84bffe7c89d6fc7cd92c95ae.html

 

Witam,

Czyli zamontowałeś IC o nr 7600533? Wszystko pasuje bez żadnych kombinacji?

Opublikowano

Właśnie godzinę temu wsadziłem ten intercooler 533

Węże pasują, mocowania wentylatorów też. Nie wskakuje intercooler w mocowania do chłodnicy, tzn wchodzi w szyny ale brakuje z 1cm ( tyle o ile jest wyższy ) żeby wskoczył w zatrzaski.

Generalnie siedzi w prowadnicach, trzyma się na wężach i na dwóch śrubach - całość odporna na szarpanie. Za 250zł ( tyle dałem za używkę ) myślę że warto.

2c70c6573cbd.jpg

Opublikowano
Właśnie godzinę temu wsadziłem ten intercooler 533

Węże pasują, mocowania wentylatorów też. Nie wskakuje intercooler w mocowania do chłodnicy, tzn wchodzi w szyny ale brakuje z 1cm ( tyle o ile jest wyższy ) żeby wskoczył w zatrzaski.

Generalnie siedzi w prowadnicach, trzyma się na wężach i na dwóch śrubach - całość odporna na szarpanie. Za 250zł ( tyle dałem za używkę ) myślę że warto.

2c70c6573cbd.jpg

 


Pisalem wlasnie z turbospec o hybrydzie do naszego auto a w poniedzialek zadzwonie I dowiem się dokładnie co oferują, mialem kiedys od nich turbo do golfa 1.9 tdi. Ale to nie oto chodzi , robią testy nad sportowym dpf do naszego silnika maja byc pomiary to była by naprawde dobra opcja jak by to wyszlo bo u nas wlasnie dpf z tego co słyszałem najbardziej blokuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.