Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem od niedawna posiadaczem Bmw e90 z 2011 roku (N47 316d 190tys)i, jako że jestem kompletnym laikiem motoryzacyjnym, nie chcę jechać do warsztatu od razu, tylko zapytać ludzi, którzy mają jakieś pojęcie.

Czy istnieje możliwość weryfikacji w jakiej kondycji jest rozrząd bez wyjmowania silnika? I jak wygląda ta akcja serwisowa, która dotyczyła n47 - czy ja też się łapię ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żadna diagnostyka nie ma sensu bo jeden rozrząd daje znaki dźwiękowe przed awarią drugi urywa się bez ostrzeżenia bo pada z dnia na dzień np napinacz.

Jak nie masz informacji czy był wymieniany to musisz po prostu zmienić i tyle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
akcja serwisowa została zakończona już dawno, dla świętego spokoju najlepiej wymienić, jeżeli masz automat to ten rozrząd z reguły dłużej wytrzymuje
Opublikowano

Ja bym kupil oryginalne czesci, a prace zlecil komus bardzo zaufanemu, wyjdzie rozsadnie i taniej.

Sam pracuje w ASO MB, wiec wiem jakie ceny sa za godzine robocza. U nas wymont i zamont silnika to 12 godzin roboczych po okolo 300 - 420zl za godzine (w zaleznosc od rabatu)

Mowiac inaczej wymiana rozrzadu w 4 cylindrowym silniku, razem z czesciami to u nas jakies 8-10 tys :D


Domyslam sie ze wymiana rozrzadu w BMW to lekko 6-7 tys. (nie znam ich cen)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.