Skocz do zawartości

E46 320Ci, brak mocy na rozgrzanym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ponad pół roku temu zakupiłem swoje pierwsze BMW i przez te pół roku męczę się nadal z tym samym problemem, udało się jedynie usunąć poboczne problemy i "check" zapala się po dłuższym okresie niż wcześniej. Przejdźmy jednak do sedna sprawy. Samochód przed wywaleniem checka jeździ bez problemu, dopiero po zaczynają się problemy, gdy się nagrzeje do max temp. zaczyna się dusić, nie ma mocy, po wciśnięciu pedału do końca zrzuca normalnie biegi ale po za obrotami samochód stoi w miejscu.


Z wymienionych lub sprawdzonych rzeczy:

-Sondy nowe boscha

-Układ paliwowy ma prawidłowe ciśnienie

-Odma się pociła, wszystko zrobione

-nieszczelności wyeliminowane

-cewki i wtryski sprawdzone

-vanosy sprawdzone

-dme podmieniane, brak różnicy

-wiązka silnika wymieniona

-przepływka sprawna


Z błędów na komputerze pokazuje:

-Przekroczony dopuszczalny zakres bank 1 i 2

-Wypadanie zapłonu


Wszystkie parametry na komputerze są prawidłowe, jedynie pokazuje, że leje mu za dużo paliwa o 5%

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż te błędy (wklej odczytane w inpa), ale z tego co piszesz obstawiam lewe powietrze, zrób test dymowy, będzie wszystko widać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Niestety nie mam wglądu do tego, bo wszystko było robione u mechaników, wszędzie gdzie mógł łapać lewe powietrze zostało sprawdzone i wyeliminowane jak łapał
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie da się Ci pomóc, chyba, że zajrzy tu jakiś wróżbita.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Pierwsze.

Kup kabel OBD do BMW na aledrogo, zainstaluj INPĘ.

Drugie.

Podłącz samochód i pokaz jakie błędy są w silniku.

Trzecie.

Postaramy się pomóc.


Ps.

Kabelek to niewielki koszt, Inpa free.. ;)

Trochę własnej inwecji i ogarniemy temat.

Opublikowano

Kiedyś chcialem kupić bmw 2.8 coupe migały kontrolki cisnienia oleju i check sie zapalał koleś chcial zaszpanowac na placu ze za duzo oleju i dlatego kontrolki cisnienia migaja wyciagnal przy mnie bagnet a tam susza :D jak przy mnie dolał oleju to check zgasł :duh:

Porażka :D nie ma co sie przejmować napewno to będzie jakaś pierdółka tylko trzeba miec dobry sprzet zeby dojsc do tego.

Poszukaj w okolicy speca od bmw i tylko bmw zeby mial dobre sprzety kompy tylko do bmw i mam nadzieje ze zdiagnozuje usterke bezproblemowo pozdro :D

Opublikowano
Problem rozwiązany, przyczyną była pompa paliwa. Na postoju pokazywała książkowe pomiary, dopiero podczas jazdy im samochód był cieplejszy to spadało stopniowo do 1 bara.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.