Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Przymierzam się do wymiany rozrządu w BMW 520d, N47. Od mechanika dostałem wolną rękę w sprawie wyboru marki/zestawu rozrządu.


Teraz pytanie czy kupować cały zestaw z zębatkami czy kupować same łańcuchy i napinacze?


Znalazłem tylko jeden zestaw z zębatkami: FAI TCK133C. Cena jest porównywalna do rozrządu z SWAG lub Febi, ale bez zębatek.


Jakieś opinie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja ostatnio byłem w serwisie BMW sprawdzić historię swojej BMW (stówę zgarnął za to :evil: ) i gość mi powiedział, że przy 200 000 km pasowało by zmienić rozrząd.

Koszt 4500 zł części i robocizna z wyciąganiem silnika. Mówił, że zębatki w zależności od zużycia by były wymieniane.

A to ile masz przebiegu i czy słychać jakieś niepokojące dźwięki z rozrządu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sens ma tylko wymiana kompletu.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.