Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent to e91 n52b25 2005r

Już kolejny miesiąc nie mogę znaleźć przyczyny pływania auta po drodze, auto jedzie prosto ale raz na jakiś czas trzeba kontrować bo zaczyna uciekać z pasa, przy gwałtowniejszym ruchu kierownicy czuć jak tył ucieka jak by chciał jechać bokiem, po czym prostuje kierownice do jazdy na wprost a tył stabilizuje się dopiero za chwile.

Co może być przyczyna skoro wymieniłem już wszystko ?

Odrazu wyprzedzę wróżbitów i odpowiadam na pierwsze pytania

- Zawieszenie nie ma luzu, wymieniłem już wszystkie wahacze swożnie, tulejki łączniki przód i tył (całe zawieszenie)

- amortyzatory są nowe, mimo wszystko sprawdziłem je na stacji diagnostycznej i są sprawne, i maja równa wartość

- tuleje wózka wymienione

- maglownica nie ma luzów,

- łożyska mcpersonow nowe

- łożyska nie huczą, żaden luz nie jest wyczuwalny

- hamulce sprawne, tłoczki wciskają się palcami

- zbieżność robiona w 2 warsztatach, za drugim razem pojechałem do gościa który posiada spora wiedzę w tym co robi (ustawia auta pod motorsport) wjechaliśmy na szarpaki dla ciężarowych, siedzieli we 2ch nie znaleźli nic, podejrzenie padło na tuleje wózka, zostały wymienione, nie pomogło

- koła proste wyważone, to samo dzieje się na zimowkach i na letnich

Nie jest to kwestia opon ponieważ na tych samych oponach wcześniej tego nie było, po prostu się stało

auto nie miało żadnej kolizji odkąd nim jeżdżę prowadziło się lepiej na seryjnych kołach jak e46 na gwincie

Auto stoi na sprężynach eibach pro kit ale one tez nie są przyczyna ponieważ po założeniu było wszystko ok


Na dzień dzisiejszy problem jest nierozwiązany, nikt nie wie gdzie szukać przyczyny, może ktoś ma jakiś pomysł lub doświadczenie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem podobny problem, może nie aż tak dramatyczny ale prowadzenie nie było jak należy, wystarczyło że jeden górny wahacz z tyłu był niedokręcony.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Jak sprawdzić magiel ? Sprawdzał mi go diagnosta na szarpakach to jego diagnoza, na tyle na ile mogę go sprawdzić na kanale tez nie widzę w nim żadnych luzów

Elementy zawieszenia są różne, lemforder, febi, ruvile, zależy co było dostępne w dobrych pieniądzach, oczywiście wszystkie sworznie są lepszej jakości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.