Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, rozważam zakup nowego m140i xDrive, automat. Auto do konfiguracji, więc mam pełną swobodę w wyborze dodatków, ale budżet nie jest z gumy, w związku z tym pojawia się pytanie co wybrać?


Na pewno chcę wziąć rozszerzoną gwarancję na 5 lat i 200k km (5k pln) i pakiet serwisowy na 5 lat i 100k km (7k pln). W całości chciałbym zamknąć się w 250k pln (bez rabatu), pozostaje więc jeszcze trochę budżetu. Na ten moment myślałem o adaptacyjnym zawieszeniu, automatycznej klimie i adaptacyjnych reflektorach LED. Zupełnie nie ogarniam wszystkich dodatków elektronicznych, connected czegośtam i możliwych nawigacji lub ich braku. Co z waszego doświadczenia warto wziąć, a co niekoniecznie? Z navi i tak korzystam zazwyczaj w telefonie, ale nie wiem czy jest w BMW opcja wyswietlenia zawartosci telefonu na wyswietlaczu samochodu.

Czy jesli w ogole zrezygnuje z nawigacji to ten ekran będzie wyglądał jak z roku 2000? Czy ktorykolwiek system audio jest warty dopłaty?


Auto do miasta i raz w miesiącu 2x trasa autostradami po po 800km. Rocznie 30-35k km przebiegu.

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hej, nie jestem autorytetem bo aktualnie czekam na auto, adaptacyjnego nie bralem bo miałem w f10 i bez szału, zamowilem shadow line, pakiet connected drive,lędźwie, hk, adaptacyjne światła, felgi 798 bicolor,skóra teraz za free, ciemne szyby, klima auto. To tyle...mam dealera który daje dobre rabaty
Opublikowano
Mnie tam wystarczyły zawieszenie M. Bardziej wytrzymałe, w końcu to ma się trzymać drogi. Poprzednia czwórka na regulowanym zawieszeniu miała takie odczucie niezdecydowania w zakręcie. Więc zwalniałem już następnym razem. Na pewno zostałbym przy napędzie tylko na tył. Przejechałem już jedną zimę oraz wodę na na drodze. Żadnych problemów. A x-drive zawsze to problem, że coś będzie nie tak z kołami czy też z awariami. Wolałbym dołożyć szpere. Nawigacja Business i tak nie używam. Nie ma wiele poprawek. Nie ma wszystkich dróg. Prawie brak aktualizacji. Ledy adaptacyjne ale zaraz trzeba je podnieść na własną rękę bo na długość to świecą tuż przy masce. ALE szczerze jakbym nie musiałbym się szybko decydować na zmianę, a było przed facelift dwójki to brałbym dwójkę, a jeszcze lepiej to Kia Stinger 3.3 (zdziwiłem się jak tym się jeździ po mieście bardziej szybko). Jednak jedynka czy dwójka to samochód zbyt głośny. Ma swoje lata. Na pewno Michelin Sport bardzo hałasują. Giulia Veloce fajnie ciągnie ale do 150. A że coraz gorzej wykorzystać te parametry to nową G20 330i ze szperą po dobrym rabacie jeśli BMW.
Opublikowano

xDrive bez dwóch zdań ;)


U mnie (poza tym co nie wymaga dopłaty bo jest w tym modelu standardem): adaptacyjne reflektory diodowe, klima automatyczna, czujniki parkowania przód i tył, dodatkowe schowki, pakiet dodatkowych funkcji lusterek, dostęp komfortowy, ogrzewanie foteli, przyciemniane szyby, nawigacja Profesjonal, telefonia komórkowa z ładowaniem bezprzewodowym, opony runflat, ....to tak z grubsza i z głowy.

Nie brałem adaptacyjnego zawieszenia (tego żałuję, bo na co dzień jest nieco za twardo, subaru sti którym też pomykam jest wyraźnie miększe...), kamery cofania (czujniki mi w zupełności wystarczają), asystenta pasa ruchu (dla mnie zbędny bajer), elektrycznych skórzanych foteli (tak jakoś wyraźnie wyżej mi się w nich siedziało przy maksymalnym obniżeniu w stosunku do tych standardowych sportowych).

Opublikowano

Moje to „tylko” 125i, ale:

trochę szkoda że to RWD, ale po tym co tu piszą chyba jednak lepiej

nie brałem navi, bo lepsze są na telefony

nie brałem skóry na fotele, bo auto przeznaczone podobnie

nie brałem super-duper audio, bo „1” jest źle, wręcz fatalnie wyciszona /swoją drogą za tę kasę można kupić coś sensownego do domu/

zainwestowałem w skrzynię „sport” z manetkami, układ kierowniczy, zawias, hample, wydech :norty:

to auto ma cieszyć jazdą na krótkich dystansach, bo dalej to SUV-em lub samolotem

są reflektory LED, elektryczne fotele, lusterka z bajerami, czujniki+kamera, przyciemniane szyby, opony Runflat /dyskusyjna sprawa/.

Wszystko zależy jak faktycznie chcesz używać to auto, bo ja to dzieci nim wożę do szkoły i po bułki jeżdżę, a trasę robię tylko jak do rodziny śmigam /400km autostrady :cool2: /.

Opublikowano
Hej, nie jestem autorytetem bo aktualnie czekam na auto, adaptacyjnego nie bralem bo miałem w f10 i bez szału, zamowilem shadow line, pakiet connected drive,lędźwie, hk, adaptacyjne światła, felgi 798 bicolor,skóra teraz za free, ciemne szyby, klima auto. To tyle...mam dealera który daje dobre rabaty

 

Jaki rabat udało Ci się wyrwać?

 

xDrive bez dwóch zdań ;)


U mnie (poza tym co nie wymaga dopłaty bo jest w tym modelu standardem): adaptacyjne reflektory diodowe, klima automatyczna, czujniki parkowania przód i tył, dodatkowe schowki, pakiet dodatkowych funkcji lusterek, dostęp komfortowy, ogrzewanie foteli, przyciemniane szyby, nawigacja Profesjonal, telefonia komórkowa z ładowaniem bezprzewodowym, opony runflat, ....to tak z grubsza i z głowy.

Nie brałem adaptacyjnego zawieszenia (tego żałuję, bo na co dzień jest nieco za twardo, subaru sti którym też pomykam jest wyraźnie miększe...), kamery cofania (czujniki mi w zupełności wystarczają), asystenta pasa ruchu (dla mnie zbędny bajer), elektrycznych skórzanych foteli (tak jakoś wyraźnie wyżej mi się w nich siedziało przy maksymalnym obniżeniu w stosunku do tych standardowych sportowych).

Czy bez elektrycznych foteli da radę wziąc podparcie odcinka lędźwiowego? Jakie wrażenia z używania reflektorów adaptacyjnych, warte wydatku?

 

Mnie tam wystarczyły zawieszenie M. Bardziej wytrzymałe, w końcu to ma się trzymać drogi. Poprzednia czwórka na regulowanym zawieszeniu miała takie odczucie niezdecydowania w zakręcie. Więc zwalniałem już następnym razem. Na pewno zostałbym przy napędzie tylko na tył. Przejechałem już jedną zimę oraz wodę na na drodze. Żadnych problemów. A x-drive zawsze to problem, że coś będzie nie tak z kołami czy też z awariami. Wolałbym dołożyć szpere. Nawigacja Business i tak nie używam. Nie ma wiele poprawek. Nie ma wszystkich dróg. Prawie brak aktualizacji. Ledy adaptacyjne ale zaraz trzeba je podnieść na własną rękę bo na długość to świecą tuż przy masce. ALE szczerze jakbym nie musiałbym się szybko decydować na zmianę, a było przed facelift dwójki to brałbym dwójkę, a jeszcze lepiej to Kia Stinger 3.3 (zdziwiłem się jak tym się jeździ po mieście bardziej szybko). Jednak jedynka czy dwójka to samochód zbyt głośny. Ma swoje lata. Na pewno Michelin Sport bardzo hałasują. Giulia Veloce fajnie ciągnie ale do 150. A że coraz gorzej wykorzystać te parametry to nową G20 330i ze szperą po dobrym rabacie jeśli BMW.

Dzięki za opinię. To ma być daily (obecne daily to też 4x4), i oprócz dawania funu ma być autem którym spokojnie mogę jechać zimą w trasę nie spinając się za kierownicą, więc chyba 340konne RWD odpuszczę. Giulia fajna, ale każdy pisze że pali chore ilości paliwa. Na 140i są teraz bardzo fajne rabaty, na g20 pewnie więcej niż 10-15% się nie urwie, ale nie ukrywam że jako druga opcję rozważam 3 w xdrive.

Opublikowano

Ogłoszenie z innego forum, może Ci się przyda:


Trafiła mi się ciekawa okazja, więc może ktoś będzie zainteresowany przejąć zamówienie


Odbiór ok 15.11.2018, samochód oczywiście fabrycznie nowy, bez przebiegu. Oferta tylko w połączeniu z leasingiem w PKO BP - o dziwo bardzo dobre warunki


Cena 193.067 zł brutto - po moich kosztach, nie dodaję marży

Żeby nie trzeba było liczyć, jest ponad 25% upustu


4 lata gwarancji w cenie


Poniższa konfiguracja uległa zmianie w związku z zamieszaniem dot. tapicerki - ostatecznie trafiła skóra Dakota z niebieskim przeszyciem


BMW Seria 1 M140i Automat /340 KM/ skrzynia 8-biegowa; automatyczna- sekwencyjna

Rok produkcji: 2018 Rok modelowy: 2019


Wyposażenie standardowe:

- 5 siedzeń

- aplikacje dekoracyjne wewnątrz pojazdu – aluminium Hexagon z listwą akcentową niebieski mat

- asymetrycznie dzielone i składane oparcie kanapy tylnej (60:40) z płaską przestrzenią załadunkową po złożeniu

- atrapa chłodnicy z grillem w kolorze czarnym błyszczącym i chromowanym obramowaniem - białe lampy kierunkowskazów

- boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu, w oparciach siedzeń (chroniące klatkę piersiową)

- ConnectedDrive Services (usługi ConnectedDrive) - czarne progi drzwiowe z oznaczeniem modelu

- czujnik ciśnienia powietrza w oponach

- czujnik deszczu

- czujnik kolizji

- dwutonowy klakson

- dynamiczne światła stop

- dywaniki welurowe z przodu i z tyłu

- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne

- elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu

- elementy zewnętrzne dachu w kolorze karoserii

- funkcja Auto Start / Stop

- funkcja Follow-Me-Home

- gniazda zasilające 12V – w konsoli centralnej

- immobiliser (EWS)

- Intelligent Emergency Calling (inteligentne połączenie alarmowe)

- klamki zewnętrzne w kolorze karoserii

- klimatyzacja automatyczna, 1-strefowa

- komputer pokładowy

- kontrola wysokości świateł mijania

- mocowanie do fotelików dziecięcych ISOFIX

- możliwość wyłączenia poduszki powietrznej pasażera z przodu

- obramowanie ozdobne wokół szyb bocznych BMW Individual Shadow Line, czarne na wysoki połysk - obręcze kół ze stopu metali lekkich Double Spoke 436 M z ogumieniem mieszanym, 18-cali

- oświetlenie powitalne

- oznaczenie modelu

- Pakiet aerodynamiczny M

- Pakiet dodatkowego oświetlenia; zawiera – oświetlenie do czytania z przodu i z tyłu; podświetlenie lusterek w osłonach przeciwsłonecznych kierowcy i pasażera; ambientowe oświetlenie przodu i tyłu; ambientowe oświetlenie boczków drzwi, centralnego schowka, przestrzeni na nogi z przodu oraz w słupku B; podświetlane klamki zewnętrzne drzwi; oświetlenie przestrzeni bagażnika

- podłokietnik z przodu, przesuwany

- podłokietnik z tyłu

- podsufitka tkaninowa BMW Individual w kolorze antracytowym

- poduszki powietrzne chroniące głowę z przodu i z tyłu

- poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera

- pojedyncze okrągłe końcówki układu wydechowego, po lewej i po prawej stronie - przełącznik właściwości jezdnych wraz z trybem ECO PRO

- przycisk Start / Stop

- przycisk zamka centralnego

- radio BMW Professional

- reflektory halogenowe, świateł mijania i drogowych

- regulator prędkości z funkcją hamowania

- ręczna regulacja kolumny kierownicy w pionie i w poziomie

- sportowa automatyczna skrzyni biegów z funkcją zmiany przełożeń przy kierownicy

- sportowa skórzana kierownica M, z przyciskami wielofunkcyjnymi

- sportowe fotele przednie

- sportowe zawieszenie M

- sportowy układ hamulcowy M

- system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania z systemem kontroli hamowania na zakręcie

- śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą

- światła do jazdy dziennej w technologii LED

- tapicerka połączenie tkaniny Hexagon i Alcantary

- TeleServices

- trójkąt ostrzegawczy

- tryb kontroli trakcji (DTC)

- tylne drzwi z blokadą dla dzieci

- trzecie światło stop

- układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) o rozszerzonym zakresie - ustawienia Personal Profile, z pamięcią w kluczyku

- wskaźnik Condition Based Service

- wskaźnik zużycia klocka hamulcowego

- zagłówki siedzeń tylnych, składane

- zderzaki w kolorze karoserii

- zestaw głośnomówiący Bluetooth z interfejsem USB

- zestaw nagłośnienia stereo

- zestaw naprawczy do opon

- zmienny sportowy układ kierowniczy z funkcją Servotronic; umożliwia bardziej bezpośrednie i zwinne kierowanie pojazdem przy mniejszym nakładzie sił; układ działa zależnie od aktualnej prędkości jazdy z przełożeniem dostosowanym do kąta skrętu kierownicy


Wyposażenie dodatkowe:

- lakier: biel alpejska [300]

- tapicerka: tkanina Hexagon / Alcantara [HA]; kolorystyka – antracytowa z czarnym wykończeniem [HAAT]

- Edycja Shadow; opcja zawiera m.in. – atrapa chłodnicy BMW z ośmioma ekskluzywnie ukształtowanymi listwami grilla w błyszczącym kolorze czarnym i ramką w błyszczącym kolorze czarnym; przyciemniane lampy przednie i tylne; końcówka rury wydechowej w czarnym chromie; zestaw wskaźników o rozszerzonym zakresie funkcji z prędkościomierzem i obrotomierzem ze skalą zegarową i kontrastującym czerwonym pierścieniem

- obręcze kół ze stopu metali lekkich Double Spoke 719 M Jet Black, 18-cali [20Y] / w połączeniu z Edycją Shadow

- adaptacyjne zawieszenie sportowe M [2VF]

- fabryczny system alarmowy [302]

- dostęp komfortowy – zapewnia bezkluczykowy dostęp do pojazdu [322] - lusterko wewnętrzne z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową [431]

- Pakiet dodatkowych schowków; opcja zawiera – dodatkowy schowek po stronie kierowcy; dodatkowe gniazdo zasilające 12V w bagażniku; siatki w oparciach foteli przednich; dodatkowe taśmy mocujące w bagażniku [493]

- ogrzewanie foteli przednich [494]

- aplikacje dekoracyjne wewnątrz pojazdu – aluminium Hexagon z listwą akcentową niebieski mat

[4WF] / w połączeniu z wyposażeniem standardowym

- czujniki parkowania (PDC), z przodu i z tyłu [508]

- klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa [534]

- dodatkowe gniazdo zasilające 12V po stronie pasażera [575]

- diodowe reflektory przednie z charakterystycznym dla BMW wyglądzie wykorzystują technologię bi- LED; dzięki niezwykle wydajnej i jasnej barwie światła zapewniają optymalny zakres doświetlania drogi w trybie świateł mijania i drogowych [5A2] / element zawarty w Edycji Shadow

- asystent parkowania – ułatwia parkowanie równoległe oraz prostopadłe do jezdni; system mierzy luki parkingowe podczas przejeżdżania z niewielką prędkością (poniżej 35 km/h) obok rzędu zaparkowanych samochodów w maksymalnej odległości 1,5 m; po znalezieniu odpowiedniego miejsca kierowca włącza kierunkowskaz, a asystent parkowania przejmuje prowadzenie pojazdu; kierowca musi tylko wybrać odpowiedni bieg, dodawać gazu i hamować; system podaje przy tym wskazówki na monitorze pokładowym i dodatkowo sygnały dźwiękowe [5DP]

- system nawigacji satelitarnej BMW Professional z 8,8-calowym ekranem kolorowym w konsoli środkowej i 20 GB pamięci na pliki audio [609]

- zestaw nagłośnienia Harman / Kardon Premium z 12 głośnikami i cyfrowym wzmacniaczem o mocy 360 Watt [674]

- Real Time Traffic Information (bieżące informacje drogowe) [6AM]

- Concierge Service (serwis informacyjny) [6AN] - Remote Services (usługi zdalne) [6AP]

- telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym; system telefoniczny z ładowaniem bezprzewodowym obejmuje nieckę do ładowania z funkcją ładowania bezprzewodowego i ostrzeżeniem przed pozostawieniem telefonu w aucie; dodatkowo dwa w pełni funkcjonalne gniazda USB umożliwiające szybkie ładowanie urządzeń mobilnych prądem do 2A [6NW]

- tablica rozdzielcza o rozszerzonym zakresie funkcji [6WA]

- Hotspot WiFi [6WD] / element zawarty w telefonii komfortowej z ładowaniem bezprzewodowym

- Pakiet naprawczy BMW Repair Inclusive – 4 lata / 200 000 km [7CG]

- Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive – 5 lat / 100 000 km [7NH]

- ostrzeganie przed niebezpiecznym wyprzedzaniem I przekraczaniem ograniczenia prędkości [8TH]

Opublikowano
19% rabatu, miałem BMW RWD i na południu Polski przy większych śniegach męka, wiadomo prowadziła się bajka w porównaniu do xdrive...można zamówić lędźwie bez elektryki ja tak mam mieć
Opublikowano
Czy bez elektrycznych foteli da radę wziąc podparcie odcinka lędźwiowego? Jakie wrażenia z używania reflektorów adaptacyjnych, warte wydatku?

Jest wysuwane podudzie, pompowanie bocznych trzymań, regulacja pochylenia oparcia, regulacja wysokości, regulacja nachylenia siedziska, ogrzewanie foteli no i wiadomo ...przesuwanie przód-tył ;)

...regulacji odcinka lędźwiowego niestety nie ma (albo jeszcze nie zczaiłem...).

Adaptacyjne reflektory całkiem fajne, ale ja mało jeżdżę w nocy. Niemniej jednak mam wrażenie, że czasami przełączają się z "długich" na "krótkie" i odwrotnie z lekkim opóźnieniem...

Opublikowano
19% rabatu, miałem BMW RWD i na południu Polski przy większych śniegach męka, wiadomo prowadziła się bajka w porównaniu do xdrive...można zamówić lędźwie bez elektryki ja tak mam mieć

Jeździłem (zanim wybrałem) na suchym obiema wersjami (awd i rwd) i nie zauważyłem tego lepszego prowadzenia tylnonapędowej wersji. W xDrive zasadniczo pcha tył a przód się dołącza w razie potrzeby.

Pomijam już fakt, że całkiem sucho (jak i idealnie przyczepny asfalt) to jest raczej rzadziej niż częściej ;)

...a chciałem pierwotnie tylnonapędową wersję, bo jednego czterołapa już mam.

Opublikowano

A możecie coś powiedziec o spalaniu m140i?

Sam jeżdzę 118i po chipie na 210KM i spalanie w mieście to 12-14 litrów (poza miastem ok. 8-8.5l).

Rozważam przesiadkę na m140 w przyszłym roku, ale obawiam się troche spalania, a jeżdzę 90% czasu po mieście.

Opublikowano
Ktory kolor polecacie mineral czy estoril? Tylko te dwa wchodzą w rachubę

Oba ładne, ale chyba niebieski lepszy. Z drugiej strony, jest ich tak dużo że „1” w szarym metalik to rzadkość.

Chyba się starzeję, bo do tej pory rozróżniałem 4 kolory. Biały, czarny, ch*#owy i pedalski... :duh:

Opublikowano
Chyba się starzeję, bo do tej pory rozróżniałem 4 kolory. Biały, czarny, ch*#owy i pedalski... :duh:

:cool2: :cool2: :cool2:

...na szczęście z BMW łapię się w tych dwóch pierwszych ;)

Opublikowano
Ja nie sprawdzałem miasto\trasa, ale średnie od nowości to ok. 13l\100km (w tym 70-80% km. to trasa)

 

Spalanie średnie 42 tys. to 11,4 l/100km. A niestety wykorzystuje co ten napęd na tył potrafi.

Nie zgadzam się, że źle się jeździ tylnym napędem zimą. Ja tam nie mam żadnych problemów. Może nie w kopię się w śnieg. Ale gdzie on teraz jest

Opublikowano
Ja nie sprawdzałem miasto\trasa, ale średnie od nowości to ok. 13l\100km (w tym 70-80% km. to trasa)

 

Spalanie średnie 42 tys. to 11,4 l/100km. A niestety wykorzystuje co ten napęd na tył potrafi.

Nie zgadzam się, że źle się jeździ tylnym napędem zimą. Ja tam nie mam żadnych problemów. Może nie w kopię się w śnieg. Ale gdzie on teraz jest

 

Głównie trasa, czy miasto? Jazda spokojna, czy deptanie ile wlezie?

Opublikowano
Spalanie średnie 42 tys. to 11,4 l/100km. A niestety wykorzystuje co ten napęd na tył potrafi.

Nie zgadzam się, że źle się jeździ tylnym napędem zimą. Ja tam nie mam żadnych problemów. Może nie w kopię się w śnieg. Ale gdzie on teraz jest

Nie chodzi o to że są problemy, ale 4 łapy dają większą efektywność (w przeciwieństwie do efektowności). Jasne, że frajda jest większa z napędem na jedną oś, ale skuteczność jest po stronie awd.

Zresztą jak już pisałem gdy nie ma potrzeby to pomimo xdrive, pcha tylko tył. Przód pomaga kiedy potrzeba :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.