Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po wymianie klocków z przodu i z tyłu ATE reset przebiegu do następnej wymiany dał się wykasować ale wskoczył tylko na 10000 tkm nie jak powinien na 50000 tkm - klocki i czujniki nowe.

Jest jakieś rozwiązanie problemu ? jakiś patent ?

Edytowane przez Martin ST
Opublikowano

Opcje są dwie. Pierwsza to jeździć bez stresów, bo i tak przebieg nie zejdzie do 0; zatrzyma się jakoś na 5tys i koniec (ja mam podobnie, lecz mi wymieniali w serwisie BMW i bylo skasowane na 15tys ale zaczelo szybko spadac do 5tys i od 7 tys km klocki stoją na 5 tys do wymiany mimo ze sa wciąż jak nowe z zewn. i od wewn). Druga to użyć Rheingold (dedykowany do diagnostyki BMW) i zrobić CBS reset klocków na aktualnych czujnikach. Pozwoli to ustawić je na 100%. To jedyna opcja na trudniejsze przypadki i noe raz to mnie uratowalo w serii E

Jak zalozysz nowy czujnik i ponowny reset to moze wcale nie skasowac lub wskoczyć na -15 czy -25tys.km. Nie kasuj recznie czy innym komputerem niz oryginalny BMW na obecnych czujnikach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.