Skocz do zawartości

Myjnia samochodowa RYSY!!!!


SOMEOLO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam witam i o poradę Was zapytam.


Żona pojechała na automatyczną myjnie Lotos.

Po umyciu auta a zaznaczam że stała między profilami metalowymi(ogranicznikami) ale bliżej prawej strony zobaczyła zrysowany cały bok auta od szczotek myjących alumfelgi.


Oczywiście protokół ,zdjęcia i poszło do pzu.

Pan 09.11 z pzu zadzwonił i poprosił o zdjęcia i numer konta. Ja po pracy sam zadzwoniłem z nerwów pytając czy nie moze przyjechać technik bo zdjęcia to zdjęcia a gołym okiem to gołym okiem.

Nie znam się na rysach ale są a oni od razu ze zdjęć chcieli wypłacić chociaż nie wiadomo czy da się spolerować czy trzeba malować.


Moje pytania brzmią:

Co zrobic w takim przypadku?

Ile można się spodziewać odszkodowania gdzie zrysowane są dwoje drzwi i nadkola?(Od koła do koła cały bok ciągłymi rysami). Nie próbowałem nic z rysami robić ale myślę że nie da się spolerować.


Bardzo proszę o szybkie rady.


https://nfhost.me/image/cCOU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Mnie to strasznie dziwi kto jeszcze tak bardzo nie szanuje swojego auta że jeździ na takie myjnie.

A co do uszkodzeń teraz często wyceniają mniejsze szkody ze zdjęć bo jest cięcie kosztów i nie mają swoich rzeczoznawców tylko płacą zewnętrznym. Dostaniesz pierwszą wycenę zobaczysz co wymyślili ale i tak zawsze trzeba się odwołać bo pierwsza wycena jest śmieszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Pełna wieloetapowa korekta lakieru to w moim województwie 1500 zł w górę. Nie jeździ się na takie myjnie. tylko bezdotykowe ewentualnie sprawdzone ręczne, ale tam też cyrki potrafią być.

Te bajki za 100 zł i pasta tempo nie skomentuję. Zwykłe odświeżenie lakieru 500 zł, czyli jednoetapowe polerowanie lakieru.

Odnośnik do komentarza