Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie do konca fajnie , jak ktos krytykuje kupujacych ori zestawy kol to jest ok. ale jak ktos odpowie na to to juz jest zle :duh:

 

Przepraszam bardzo, ale nie czuję żebym moim postem kogokolwiek obraził.

Chciałem być pomocny i jak się okazało dostałem już od jednej osoby zapytanie o felgi.

Więc może, nie wchodząc z Wami w ogóle w dyskusje czy OEM czy nie - każdy decyduje i wybiera to co lubi i na co go stać, podam co to za felgi i gdzie je znaleźć.

Są to felgi firmy Autec model Type U - Uteca Black.

Link do konfiguratora https://autec-wheels.de/en/configurator/wheels.html oraz do certyfikatów https://konfig.autec-wheels.de/gutachten/U90203550746xx.pdf

Felgi są dedykowane do samochodów klasy SUV (linia Havy Duty), mają wszystkie fabryczne wymiary oraz nośność 1000kg.


Acha - mogę też podać link do "popularnego serwisu aukcyjnego", w którym kupiłem pasujące znaczki BMW, które następnie przykleiłem na dwustronnej taśmie do dywanów ;P

Ode mnie tyle w temacie. Szerokości...

Napisalem ze krytykujesz a nie obraziles - to zasadncza roznica. Nie odbieraj prosze osobiscie tego co napisalem , tak samo jak Ty wczesniej - ja wyrazilem swoje zdanie.

Napisales ze nie rozumiesz ludzi ktorzy kupuja kompletne orginalne kola , ja napisalem ze nie rozumiem ludzi ktorzy kupuja zamienniki i przeklejaja znaczki na oryginalne , bez przeklejania znaczków jak najbardziej ok.

Nic bym nie powiedzial bo kazdy robi jak uwaza i to jego sprawa ale sam zaczales temat postem krytykujacym postepujacych inaczej , poza tym sam sobie przeczysz bo jednak chcialbys miec kola orginalne skoro przeklejasz znaczki.

Super ze podales namiary na felgi może sie komus przydac . Wszystko poza przeklejaniem znaczkow na orginalne ( notabene nieorginalne :mrgreen: z alledrogo ) uwazam za normalne i nie krytykuje. Tyle ode mnie i konczmy , niech sie nikt nie obraza i dalej dyskutujmy.

Pozdrawiam

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Odpowiedzi 258
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie do konca fajnie , jak ktos krytykuje kupujacych ori zestawy kol to jest ok. ale jak ktos odpowie na to to juz jest zle :duh:

 

Przepraszam bardzo, ale nie czuję żebym moim postem kogokolwiek obraził.

Chciałem być pomocny i jak się okazało dostałem już od jednej osoby zapytanie o felgi.

Więc może, nie wchodząc z Wami w ogóle w dyskusje czy OEM czy nie - każdy decyduje i wybiera to co lubi i na co go stać, podam co to za felgi i gdzie je znaleźć.

Są to felgi firmy Autec model Type U - Uteca Black.

Link do konfiguratora https://autec-wheels.de/en/configurator/wheels.html oraz do certyfikatów https://konfig.autec-wheels.de/gutachten/U90203550746xx.pdf

Felgi są dedykowane do samochodów klasy SUV (linia Havy Duty), mają wszystkie fabryczne wymiary oraz nośność 1000kg.


Acha - mogę też podać link do "popularnego serwisu aukcyjnego", w którym kupiłem pasujące znaczki BMW, które następnie przykleiłem na dwustronnej taśmie do dywanów ;P


Ode mnie tyle w temacie. Szerokości...

 

Sorry Arljazz ale z tymi Twoimi felgami to jakas totalna bzdura jest. Przeciez w naszych X5 srednio kazda opcja wyposazenia kosztuje rownowartosc tych oszczednisci na felgach wzgledem oryginału. Jak to moze sie opłacac szukac alternatywnych felg i kombinowac z homologacjami itd? Wolalbym odpuscic sobie, nie przymierzajac, masaze, wentylacje albo deske w skorze lub cokolwiek innego a nie zastanawiac sie nad zastapieniem felg modelem ktory z kilometra bedzie "podjezdzal" komisowym szykowaniem na handel. Poza tym naprawde ktos kto wydal 300-500tys na samochod ma potrzebe oszczedzac 1% tej kwoty? To chyba jakis fetysz... Nie porafie zrozumiec "co do mnie rozmawiasz".

Opublikowano

Nie popadajmy w paranoje - kupic felgi innej firmy bzdura, kupic 25d wstyd, nie wybrac jakiejs opcji z wyposazenia zenada.


Kazdy kieruje sie czyms innym - na bimmersie sporo osob pokazuje X5 z innymi felgami (bo tansze, bo ladniejsze, etc.) i nikt nie pali ich na stosie ;).


Za chwile dolanie ad blue poza BMW bedzie oznaczalo wykluczenie z kasty ;).


Mi te czarne 20'' BMW na przyklad kompletnie sie nie podobaja i gdybym nie zostawial na zime letnich felg 20' poszukalbym rowniez czegos poza BMW w 20'.

Opublikowano
Wstyd to jest [BAD] kraść, generalnie widzę ze znaczek zobowiązuje w większości wypowiedzi, buraki i drobni dorobkowicze oraz marzyciele -to przewaga tego forum-komentarze zbędne wiec proszę się nie wysilać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wstyd to jest [bAD] kraść, generalnie widzę ze znaczek zobowiązuje w większości wypowiedzi, buraki i drobni dorobkowicze oraz marzyciele -to przewaga tego forum-komentarze zbędne wiec proszę się nie wysilać.

 


O czym znowu Ty teraz piszesz?! Bawic sie w dobieranie felg i opon do nowego samochodu tej klasy to nie wstyd tylko nieporozumienie. Jesli robisz to dla oszczednosci to prawdopodobnie nie powinienes był pakowac sie w woz tej klasy. Nie chce nikogo obrazac ale jak ktos wyraza swoje zdziwienie ze wiekszosc wyrzuca pieniadze w błoto a nieliczna grupa oswieconych znalazła swietego grala w postaci aftermarketowych felg to trudno na taka niedorzecznosc pozostac obojetnym.

Opublikowano

Panowie ja jeszcze raz powtarzam , absolutnie nie mam nic przeciw aftermarketowym felgom czy wymianie samych opon

, kazdy robi jak mu sie podoba i jak chce. Chodzi tylko o mega wioche i agrotuning w postaci naklejania znaczkow BMW

( na dodatek podrobek z alledrogo ) na aftermarketowe felgi :!: :!: :!: Tego juz obroncy nie widza :?: :?: :?:

To uwazacie za godne pochwaly :?: No nie wierze :duh:

Ja nawet na te przeklejanie znaczkow nic bym nie powiedzial - szanuje cudze zdanie ,wybory , pomysly itd.

Jednak jak ten kto to robi krytykuje tych ktorzy robia inaczej ( w tym przypadku tych kupujacych cale kola BMW ) to chyba swiat staje na glowie ...

Tylko z tego powodu pozwolilem sobie wyrazic swoje zdanie najdelikatniej jak potrafilem ale jak widac - uderz w stol a .....

Michael 1916 pelna racja :cool2:

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
Wstyd to jest [bAD] kraść, generalnie widzę ze znaczek zobowiązuje w większości wypowiedzi, buraki i drobni dorobkowicze oraz marzyciele -to przewaga tego forum-komentarze zbędne wiec proszę się nie wysilać.

 


O czym znowu Ty teraz piszesz?! Bawic sie w dobieranie felg i opon do nowego samochodu tej klasy to nie wstyd tylko nieporozumienie. Jesli robisz to dla oszczednosci to prawdopodobnie nie powinienes był pakowac sie w woz tej klasy. Nie chce nikogo obrazac ale jak ktos wyraza swoje zdziwienie ze wiekszosc wyrzuca pieniadze w błoto a nieliczna grupa oswieconych znalazła swietego grala w postaci aftermarketowych felg to trudno na taka niedorzecznosc pozostac obojetnym.

Ja akurat kupiłem całe koła ori 19” i uważam to za bardzo przepłacony temat.....zreszta jak wiele w premium bmw.Mialem wcześniej JGC i uważałem , ze jest słabo spasowane i głośne....w X5 za większa kasę jest niewiele lepiej, wiec jak ktoś się podnieca X5 to zastanawia mnie czy wcześniej jeździł bo dla mnie to auto jest co najmniej poprawne-bez wow-i napewno po zakończeniu leasingu będę szukał alternatywy.

Opublikowano
Wstyd to jest [bAD] kraść, generalnie widzę ze znaczek zobowiązuje w większości wypowiedzi, buraki i drobni dorobkowicze oraz marzyciele -to przewaga tego forum-komentarze zbędne wiec proszę się nie wysilać.

 


O czym znowu Ty teraz piszesz?! Bawic sie w dobieranie felg i opon do nowego samochodu tej klasy to nie wstyd tylko nieporozumienie. Jesli robisz to dla oszczednosci to prawdopodobnie nie powinienes był pakowac sie w woz tej klasy. Nie chce nikogo obrazac ale jak ktos wyraza swoje zdziwienie ze wiekszosc wyrzuca pieniadze w błoto a nieliczna grupa oswieconych znalazła swietego grala w postaci aftermarketowych felg to trudno na taka niedorzecznosc pozostac obojetnym.

Ja akurat kupiłem całe koła ori 19” i uważam to za bardzo przepłacony temat.....zreszta jak wiele w premium bmw.Mialem wcześniej JGC i uważałem , ze jest słabo spasowane i głośne....w X5 za większa kasę jest niewiele lepiej, wiec jak ktoś się podnieca X5 to zastanawia mnie czy wcześniej jeździł bo dla mnie to auto jest co najmniej poprawne-bez wow-i napewno po zakończeniu leasingu będę szukał alternatywy.

 


Nie dziwne bo silnik zle dobrany..to i całe auto nie zachwyca. Tak miałem z f11 z tym motorem. Niby jedzie niby środek fajny ale właśnie przez niego był ten niedosyt i szybko się auta pozbyłem(na szczęście dealer chętnie go ode mnie odkupił za przyzwoita wartość). To jest silnik który zapewne wystarczyłby w x5 np mojemu ojcu bo dla niego priorytetem auta jest spokojnie wygodnie i tak aby pies miał miejsce z tylu.. osobom młodszym bądź takim którzy kupują Bmw (właśnie Bmw a nie np lexusa czy mercedesa) raczej z założenia zależy na tym z czego marka jest znana tzn dynamika, właściwości jezdne a w zasadzie choć minimum sportu w samochodzie marki premium.

Opublikowano

Obiecałem sobie, że już nic nie napiszę w tym wątku, ale...zostałem wywołany do tablicy.

Jestem dorosły, chyba w miarę inteligentny, trudno mnie obrazić, mam swoje zdanie, ale czytając wasze wypowiedzi chyba jutro pojadę do salony Skody i poproszę czy może mojej X5 z niegodnym jej silnikiem oraz pseudotunigowymi, przygotowanymi na handel, z dolepianymi znaczkami felgami, nie przyjmą w zamian za Kodiaka (markę i model każdy może sobie podstawić dowolną).

Jestem niegodzien posiadania takiego samochodu i wszystkich, którzy wyłożyli z kieszeni 300-500tys (no może zrobili przelew) serdecznie przepraszam, że odważyłem się wejść do tego elitarnego, premium klubu.


Tak na serio, jeszcze raz przypominam, że mój wpis był tylko i wyłącznie informacyjny. Nie chwalę się, nie wyśmiewam, że ja wydałem mniej, a ktoś więcej. Każdy, ma swoje zdanie, swoje gusta, swoje pieniądze i cele.

Doskonale rozumiem osoby, które kupują felgi OEM w salonie, a także rozumiem osoby takie jak ja, które nie chcą płacić za to samo dwa razy więcej. Każdy liczy pieniądze po swojemu i mi się to po prostu nie opłacało.


Mam nadzieje, że nie będę już musiał pisać nic na temat moich wyborów felg, silnika czy wyposażenia i tłumaczyć się z tych wyborów. Dla mnie EOT!

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano

Arli...moja uwaga odnośnie silnika nie dotyczyła Ciebie tylko kolegi forumowego. Z tego co pisałeś należysz do tej grupy która dokonała wyboru kładąc nacisk na inne priorytety. I ta grupa będzie zadowolona z całości pojazdu. Dlatego tez podałem przykład mojego ojca który bynajmniej nie jest ospałym dziadkiem a raczej osoba aktywna, rzekłbym nawet iż czasem zbyt aktywną ;) on ceni w autach inne cechy i w tym aucie czułby się bardzo dobrze(obecnie jeździ superbem kombi).


Oczywiście, możesz z czasem poczuć niedosyt z powodu silnika jak i ja miałem w F11 przez co całość straciła na odbiorze. Równie dobrze jednak może to nie nastąpić bo nie będziesz oczekiwał czegoś więcej a wręcz to co masz, nadal będzie spełniać Twoje oczekiwania i zaspokajać te potrzeby i priorytety którymi się kierowałeś.


Dlatego tez, powtarzam, nie Ciebie dotyczył mój post ale grupy która nie do końca jest zadowolona z wyboru. I tym osobom napisałem co może być powodem, podając choćby swój własny przykład. Ty akurat jesteś zadowolony z wyboru :)


Odnośnie felg czy znaczków nic nie dodałem, nie mój temat. Ja i tak nie zmieniam kół jak pisałem tylko same opony :)


Pozdro Arli i proszę nie doszukuj się krytyki w moim poście, raczej nie zdarza mi się takowa. Mogę przekazywać co najwyżej własne doświadczenia.

Opublikowano

Kurczę, trochę Was nie rozumiem.

Ja za pół ceny kupiłem te same Michelin plus nieoryginalne felgi, ale dedykowane do X5, ze wszystkimi certyfikatami. Moim zdaniem całkiem ładne. Aha i oryginalne czujniki ciśnienia.

8 tyś mi zostało w kieszeni.

 

Doskonale rozumiem osoby, które kupują felgi OEM w salonie, a także rozumiem osoby takie jak ja, które nie chcą płacić za to samo dwa razy więcej. Każdy liczy pieniądze po swojemu i mi się to po prostu nie opłacało.

Mam nadzieje, że nie będę już musiał pisać nic na temat moich wyborów felg, silnika czy wyposażenia i tłumaczyć się z tych wyborów. Dla mnie EOT!

Nie no ja juz zglupialem :roll: Po mojemu " Troche nie rozumiem " nie rowna sie z " Doskonale rozumiem "

Gdybys tak jak dzis napisal wczesniej dyskusja wogole by sie nie zaczela ...

Odetnijmy temat gruba kreska i przejdzmy do porzadku dziennego.

P.s.

Wrzuc koniecznie foty auta i felg juz z przyklejonymi znaczkami BMW i ewentualnie jakas relacje z roboty , wskazowki - moze sie komus przydac a patrzac po zainteresowaniu i pozytywnym odbiorze pomyslu przez wiekszosc kolegow z dzialu G05 a nawet moderatora spodobalo sie im to bardziej niz mi.

Pozdrawiam

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezdzilem g05 30D, 630d oraz g30 20d,nowa x3 25d i prawda jest taka ze jednak 6 cylindrów to zupełnie inna liga. Można sobie to racjonalizować na różne sposoby ale do pewnych decyzji trzeba dojrzeć i u mnie kolejne auto będzie miało 6 cylindrów. Jestem młody i to właśnie głównie silnik daje mi ten fun. Jak komuś 25d wystarcza to niech takim jeździ ale forum jest po to żeby doradzać ludziom a moja rada jest taka ze jak tylko sobie mogą pozwolić to do x3 conajmniej 30d bo to zupełnie inne auto które naprawdę potrafi dac przyjemność i to właśnie jest to Premium którego w szkodzie nie dostaniemy. Jakbym szukał luksusu i wygody poszedłbym do mercedesa. Kolega, który się tak nabija z kodiaqa niech sie lepiej dobrze zastanowi czym się jego auto poza znaczkiem od takiego kodiaka różni bo silnik podobny, wyposażenie tez No i cena tez całkiem podobna. Znajomy w tym tygodniu kupił x5 25d za 250k nowy z promo black week I to bardzo fajnie wyposażony. Odnośnie felg, czy tez opon nikt nie krytykuje, kazdy robi jak chce ale przeklejanie znaczków, to popieram kolegę Fina jest po prostu wiocha i ciekawe czy osoby które to robia wszywaja sobie inne metki w ubrania bo to przecież podobne. Odnośnie drugiego kompletu felg to za pare kilo kupujemy wygodę i za każdym razem przy zmianie oszczędzamy czas, N Io szczędzimy czas na ich kupowanie i wymianę. Dla kogoś kto zarabia pare stow na godzinę a podejrzewam ze większość posiadaczy takich aut najprawdopodobniej tyle zarabia jest to wręcz oszczędność.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kto powiedział, ze na forum wypowiedzi maja byc wywazone i poprawne politycznie? Ja nikogo od palantow czy innych madrych inaczej nie wyzywałem a wiec nie czuje abym złamał jakies reguły.

Wracajac do meritum, nie mam, jesli ktos ma taki gust, nic przeciwko przeklejaniu znaczkow, naklejaniu naklejek czy innych spojlerow. Protestuje jednak, przeciwko stwierdzeniu, ze głupotą jest kupno oryginalnych felg do nowego samochodu! Dlaczego nikt nie pisze, ze szklany dach z diodami za 15k jest opcja dla idiotow? A skora na desce za dodatkowe 6k? A moze najwyzsze audio za dodatkowe 30k? Odnosnie felg nieorginalnych, biorac pod uwage komplikacje z odpowiednim ich doborem wraz z oponami i finalny efekt wizualny oraz prestizowy takiego tuningu oraz stosunkowo niewielkie ( patrzac na wartosc pojazdu) oszczednosci z tego tytułu uwazam taki zakup za nieopłacalny. Gdy za 10lat ktos zapyta mnie o to czy do X5 wartego wtedy 50kpln warto kupic oryginalne felgi za 15kpln odpowiem odwrotnie - nie warto. To wyczerpuje temat z mojej strony.

Opublikowano

Odnośnie kompletu kół i wygody oraz oszczędności czasu - ja to postrzegam dokładnie odwrotnie !

Raz ze na wymianę i tak sam nie jeżdżę bo mi się nie chce. Dwa to musiałbym płacić więcej za targanie ciężkich kół zamiast samych opon. Trzy to musiałbym ubezpieczyć dodatkowo magazyn bo wartość towaru wzrosła by kilkukrotnie. Nonsens, strata czasu i pieniędzy. Mówię oczywiście o większej ilości aut w firmie bo jak zmieniać politykę to całościowo a nie dla jednej sztuki.

Opublikowano (edytowane)

Doskonale rozumiem osoby, które kupują felgi OEM w salonie, a także rozumiem osoby takie jak ja, które nie chcą płacić za to samo dwa razy więcej. Każdy liczy pieniądze po swojemu i mi się to po prostu nie opłacało.

 

Ogólnie zgoda ale jedna uwaga. Dwa razy więcej płaci się nie za to samo. Pogadamy po pierwszym twoim wyważaniu kół, oby nie po wypadnięciu z drogi wskutek rozszczelnienia opony po zaliczenia dziury w drodze i oby nie po próbie prostowania/spawania felgi. Po prostu wytrzymałość felgi BMW jest dużo większa niż No Name.

Edytowane przez Miki.
Opublikowano
Odnośnie kompletu kół i wygody oraz oszczędności czasu - ja to postrzegam dokładnie odwrotnie !

Raz ze na wymianę i tak sam nie jeżdżę bo mi się nie chce. Dwa to musiałbym płacić więcej za targanie ciężkich kół zamiast samych opon. Trzy to musiałbym ubezpieczyć dodatkowo magazyn bo wartość towaru wzrosła by kilkukrotnie. Nonsens, strata czasu i pieniędzy. Mówię oczywiście o większej ilości aut w firmie bo jak zmieniać politykę to całościowo a nie dla jednej sztuki.

 

Twój przypadek jest szczególny. Generalnie ludzie nie targają żadnych opon czy kół. Korzystają z przechowalni, której cena jest taka sama w obu przypadkach. Niektórzy nie jeżdżą osobiście na wymianę, więc i argument oszczędności czasu jest słaby. On w ogóle jest słaby - bo umówmy się, 1 h/rok to nie jest dużo w tym wypadku dla funa motoryzacji, co widać np po czasie spędzonym na tym wątku :mrgreen:

Opublikowano
Odnośnie kompletu kół i wygody oraz oszczędności czasu - ja to postrzegam dokładnie odwrotnie !

Raz ze na wymianę i tak sam nie jeżdżę bo mi się nie chce. Dwa to musiałbym płacić więcej za targanie ciężkich kół zamiast samych opon. Trzy to musiałbym ubezpieczyć dodatkowo magazyn bo wartość towaru wzrosła by kilkukrotnie. Nonsens, strata czasu i pieniędzy. Mówię oczywiście o większej ilości aut w firmie bo jak zmieniać politykę to całościowo a nie dla jednej sztuki.

 

Twój przypadek jest szczególny. Generalnie ludzie nie targają żadnych opon czy kół. Korzystają z przechowalni, której cena jest taka sama w obu przypadkach. Niektórzy nie jeżdżą osobiście na wymianę, więc i argument oszczędności czasu jest słaby. On w ogóle jest słaby - bo umówmy się, 1 h/rok to nie jest dużo w tym wypadku dla funa motoryzacji, co widać np po czasie spędzonym na tym wątku :mrgreen:

 

No dobra, mając jeden czy dwa takie komplety zapewne bym tak robił ;) Co i tak nie zmienia mojego podejścia do tematu odnośnie wymiany samych opon zamiast kompletu kół . Zakładam jednak ze jeśli poczuje potrzebę jazdy latem na czymś rzędu 22 cali w aucie typu X5 to na zimę będę zmuszony do zakupu całych kol na 19-tkach.


Ostatnio czytałem artykuł mówiący o tym ze w świecie motoryzacji następuje bardzo szybko zmiana felg na coraz większe. Dotyczy to zwłaszcza dużych pojazdow, suvow. Koło(jego rozmiar) jest głównym elementem pojazdu przy którym projektanci mogą majstrować w celu uzyskania jak najlepszych proporcji optycznych samochodu. Czeka nas wiec epoka mega felg :) a co za tym idzie coraz częściej konieczność posiadania mniejszych kompletów całych kół na zimę .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie po to są przechowalnie żeby nie targać. Zastanawia mnie takze jak ludzie co kupują oemy liczą te oszczędności. Wiadomo, ze w cenniku koła są drogie ale kupując nowe auto te ceny wyglądają już inaczej. Moje Np cennikowo 11k a zapłaciłem 7k przy 18 calach do g30. Koledzy pisali, ze płacili za nowe po rabacie 13k, drugi napisał, ze zaoszczędził 8 kilo kupując oemy. Tylko jak on to liczy skoro same opony to koszt ze 4k minimum a gdzie tu czujniki, felgi, znaczki na felgi,także realny zysk spada do kilku kilo a mamy gwarancje u dealera oraz ubezpieczenie i w razie problemów jeden na drugiego zwalał nie będzie.. Miałem w swoim życiu już kilka ładnych aut, jedne dłużej drugie krócej I nie wiem czy to przypadek ale zawsze w oemach po kilku latach schodziła mi zewnętrzna powłoka a w Oryginalnych jakos nigdy. Zapewne tak samo jak i powłoka różnica jest tez i w wytrzymałości. Do kolegi co wogole nie ma felg to takie kilkukrotne zdejmowanie i zakładanie opony niestety ja osłabia. Niech kolega się przyjrzy co,się dzieje z opona podczas jej zdejmowania i nakładania, jak jest naciągana a to tez nie jest bez wplywu na jej wytrzymałość i żywotność.
Opublikowano
Dokładnie po to są przechowalnie żeby nie targać. Zastanawia mnie takze jak ludzie co kupują oemy liczą te oszczędności. Wiadomo, ze w cenniku koła są drogie ale kupując nowe auto te ceny wyglądają już inaczej. Moje Np cennikowo 11k a zapłaciłem 7k przy 18 calach do g30. Koledzy pisali, ze płacili za nowe po rabacie 13k, drugi napisał, ze zaoszczędził 8 kilo kupując oemy. Tylko jak on to liczy skoro same opony to koszt ze 4k minimum a gdzie tu czujniki, felgi, znaczki na felgi,także realny zysk spada do kilku kilo a mamy gwarancje u dealera oraz ubezpieczenie i w razie problemów jeden na drugiego zwalał nie będzie.. Miałem w swoim życiu już kilka ładnych aut, jedne dłużej drugie krócej I nie wiem czy to przypadek ale zawsze w oemach po kilku latach schodziła mi zewnętrzna powłoka a w Oryginalnych jakos nigdy. Zapewne tak samo jak i powłoka różnica jest tez i w wytrzymałości. Do kolegi co wogole nie ma felg to takie kilkukrotne zdejmowanie i zakładanie opony niestety ja osłabia. Niech kolega się przyjrzy co,się dzieje z opona podczas jej zdejmowania i nakładania, jak jest naciągana a to tez nie jest bez wplywu na jej wytrzymałość i żywotność.

 


Możliwe jednak ja nie miałem okazji tego u siebie zaobserwować. Być może kolejny,2 lub 3 właściciel coś zauważy ale szczerze mówiąc jest mi to co najmniej obojętne..

Może gdybym dłużej użytkował daną sztukę, przechyliłbym się do tej opinii.


Jeden argument jest za to ciekawy, mianowicie zmiana wizualna auta poprzez zupełnie inne felgi, taki powiew świeżości :) uwaga od Fino- i to ma sens. Przy okazji dziękuje koledze za możliwość przejażdżki 50d :) naprawdę zacny motor w którym auto potrafi pokazać pazur.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pazur to na pewno pokazuje nowy nabytek kolegi @Fino który pojawił się w opisie :D Niech się kolega pochwali po jakimś czasie w odpowiednim dziale jak wrażenia z jazdy szczególnie porównanie z g05 m50d.
Opublikowano

Swiat jest jednak maly , okazalo sie ze z kolega Marek77o mieszkamy od siebie o przyslowiowy rzut beretem - albo i blizej :) )wiec zal bylo sie nie spotkac i nie pomoc koledze w roztrzygnieciu dylematow zakupowych.

Mam nadzieje ze przejazdzka i krotka pogadanka pomoze koledze w wyborze. Nie ma to jak przejechac sie po swojemu i drogami po ktorych bedziemy codziennie sie poruszac a nie trasa handlowca z ASO.

Co do Pazura to tez wstepnie ustalililsmy ze mala pojezdzawke trzeba bedzie zrobic :norty:

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fino, kto jezdzi M5, zona!? :roll:

Za chwile faktycznie bedziemy mogli zrobic regularny spot warszawski. Ja, Ty, Zermax, teraz doszedł jeszcze Marek.

W jakiej dzielnicy mieszkasz/mieszkacie z Markiem?

Opublikowano

Zona awansowala na moje X5 :wink: miejsce naszego urzedowania wrzucam Ci na PW.

Jeszcze mam jednego kolege / sasiada tez Marka z G05 M50d czarnym ale on ma wieczne problemy ze swoim i ciagle jezdzi zastepczym , dluga historia - walcza o wymiane auta na nowe, dopytam w tygodniu z ciekawosci jak w temacie. Jakbysmy sie spotkali to on by nam mial do opowiedzenia :D

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zona awansowala na moje X5 :wink: miejsce naszego urzedowania wrzucam Ci na PW.

Jeszcze mam jednego kolege / sasiada tez Marka z G05 M50d czarnym ale on ma wieczne problemy ze swoim i ciagle jezdzi zastepczym , dluga historia - walcza o wymiane auta na nowe, dopytam w tygodniu z ciekawosci jak w temacie. Jakbysmy sie spotkali to on by nam mial do opowiedzenia :D

 

Fajnie, zaczyna plan mi sie coraz bardziej podobac. Ja na Twojej "dzielni" mam znajomego z nowym GLE 450...

Opublikowano
Zona awansowala na moje X5 :wink: miejsce naszego urzedowania wrzucam Ci na PW.

Jeszcze mam jednego kolege / sasiada tez Marka z G05 M50d czarnym ale on ma wieczne problemy ze swoim i ciagle jezdzi zastepczym , dluga historia - walcza o wymiane auta na nowe, dopytam w tygodniu z ciekawosci jak w temacie. Jakbysmy sie spotkali to on by nam mial do opowiedzenia :D

 

Fajnie, zaczyna plan mi sie coraz bardziej podobac. Ja na Twojej "dzielni" mam znajomego z nowym GLE 450...

Widuje w swoje okolicy 2 sztuki - nowego GLE - ciemno szare ze srebrnymi ramkami i biale na czarnych felgach i z czarnymi wykonczeniami ale nie kojarze jakie silniki. Te ciemno grafitowe to chyba 2 sztuki jezdza.

Trzeba bedzie cos pomyslec i trafic w ladny , sloneczny dzien :cool2:

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.