Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 258
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pasują jedynie na M pakietowe zaciski felgi 19” V-spoke 734 ( oferowane przez BMW)

Odrzuciłem je z powodów estetycznych

Opublikowano

Kolego nie bzdura, bo taka informację dostałem od dealera odnośnie swojego 40i. Dodatkowo wejdź w konfigurator i dodaj do zwykłej wersji hamulce M - pojawia się konieczność wyboru felg +20’’.


To, ze są felgi przy których hamulce się mieszczą nie zmienia faktu wytycznych producenta.


Edit: sprawdziłem papierowy cennik i jak byk jest info przy hamulcach M: ‚wymaga felg 20’’ i wiekszych’.

Opublikowano
I tak tez zamawiałem.Cennik to jedno a rzeczywistość to co innego, lato 20” wg cennika a na zimę dostałem ofertę od dealera na koła 19” i pasują (tez się upewniałem czy aby napewno), wiec wyglada na to, ze celowo „wciskają” większe koła aby klienta naciągnąć.Z reszta żadna inna marka nie naciąga tak BMW na opcje dodatkowe, które powinny być w standardzie.
Opublikowano
Moim zdaniem to jednak trochę akademicka dyskusja... W tak wielkim samochodzie poniżej 20 cali wygląda po prostu trochę pokracznie, więc wg. mnie warto mieć conajmniej te 20 żeby były zachowane proporcje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@michal_te w kazdym aucie premium jak nie dolozysz kilkadziesiac tysiakow na opcje to bardzo szybko poczujesz ze siedzisz w bieda wersji zarowno wewnatrz jak i na zewnatrz.
Opublikowano
To chyba nie masz wielkich wymagań ;-), trzeba dopłacać za pierdoly, które w wielu markach są w standardzie....może dla tego aby przyciągnąć do tych marek klienta.Wg mnie w aucie tej klasy dopłata np za komfortowy dostęp czy regulacje pochylenia oparcia kanapy to jakieś nieporozumienie....żeby nie wymieniać dalej.Spasowanie elementów tez jest słabe jak na markę niby premium.
Opublikowano
Prawdziwe premium polega na tym ze dobieramy sobie dokladnie to co jest nam potrzebne ...

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
To chyba nie masz wielkich wymagań ;-), trzeba dopłacać za [bAD], które w wielu markach są w standardzie....może dla tego aby przyciągnąć do tych marek klienta.Wg mnie w aucie tej klasy dopłata np za komfortowy dostęp czy regulacje pochylenia oparcia kanapy to jakieś nieporozumienie....żeby nie wymieniać dalej.Spasowanie elementów tez jest słabe jak na markę niby premium.

 

Akurat spasowanie po raz pierwszy w nowym x5 jest na poziomie audi jak nie lepszym :D

Opublikowano
Bzdura, mam hamulce m i kola zimowe 19”, wiec nie zgadywać Panowie.

 

25d może mieć mniejszą średnicę tarcz hamulcowych..

Opublikowano
Jestem przekonany, że w każdym mpaku są takie same. Może m50i i m50d maja większe, ale to tylko może a pewni i to nie :D
Opublikowano
Prawdziwe premium polega na tym ze dobieramy sobie dokladnie to co jest nam potrzebne ...

Jak w każdej innej marce, niekoniecznie "premium".

To zawsze powinien być balans, a nie dymanie klienta, chyba, że klient jest obwieszony złotem i ma inteligencję stułbi. :mrgreen:

 

No niekoniecznie , w audi chyba bywa gorzej niż w markach budżetowych a na pewno w premium.

Ile się tam trzeba namęczyć aby coś wybrać wie tylko ten który próbował ułożyć sobie tam auto pod siebie :)

Poważnie - chcesz ten kolor listew ? To bierz inny tapicerki. Chcesz tą właśnie skórę? To masz tu - te dwie listwy do wyboru.

A może ten kolor ? To zmień fotele ! A może ten element potrzebujesz ? Ok - to musisz brać to i to i to- razem 50k albo jakiś pakiet z czego połowy nie potrzebujesz...masakra po prostu.


W Bmw jest to bajecznie proste- ja ostatnio wogole pomijam pakiety i lecę do opcji. Bierze człowiek co chce. Może i na jakiś drobiazg do dobrania konieczny się natknę ale to raz ze albo i tak coś z działu „must have” albo dwa - dosłownie drobiazg. Choć szczerze to nie wiem czy ostatnio na takie coś się natknąłem , chyba przy ledach tylko.


Spróbujcie sibie q7 tak zrobić :)

Opublikowano

Moze internetowy konfigurator Audi jest slabszy niz BMW , jednak w salonie nie jest zle , konfigurowalem w 2016 roku Sq7 i nie mialem wiekszych

przeciwnosci , w salonie w pol godziny ze znajomym handlowcem przebrnelismy i zamowilem auto takie jak chcialem.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
Do dzisiaj sporo się zmieniło , niestety. Nie wiem jak inne modele bo podejście robiłem tylko do Q7. Dlatego polecam samemu teraz sprawdzić. Można dzięki temu bardziej docenić Bmw :)
Opublikowano
Prawdziwe premium polega na tym ze dobieramy sobie dokladnie to co jest nam potrzebne ...

Jak w każdej innej marce, niekoniecznie "premium".

To zawsze powinien być balans, a nie dymanie klienta, chyba, że klient jest obwieszony złotem i ma inteligencję stułbi. :mrgreen:

 

No niekoniecznie , w audi chyba bywa gorzej niż w markach budżetowych a na pewno w premium.

Ile się tam trzeba namęczyć aby coś wybrać wie tylko ten który próbował ułożyć sobie tam auto pod siebie :)

Poważnie - chcesz ten kolor listew ? To bierz inny tapicerki. Chcesz tą właśnie skórę? To masz tu - te dwie listwy do wyboru.

A może ten kolor ? To zmień fotele ! A może ten element potrzebujesz ? Ok - to musisz brać to i to i to- razem 50k albo jakiś pakiet z czego połowy nie potrzebujesz...masakra po prostu.


W Bmw jest to bajecznie proste- ja ostatnio wogole pomijam pakiety i lecę do opcji. Bierze człowiek co chce. Może i na jakiś drobiazg do dobrania konieczny się natknę ale to raz ze albo i tak coś z działu „must have” albo dwa - dosłownie drobiazg. Choć szczerze to nie wiem czy ostatnio na takie coś się natknąłem , chyba przy ledach tylko.


Spróbujcie sibie q7 tak zrobić :)

 

Potwierdzam! Przerabiałem to parę razy, przymierzając się do zakupu Audi - przeszedłem tą ścieżkę zdrowia tylko raz tj kupiłem TT. Chcesz golasa - wyjdzie tanio. Chcesz w miarę doposażone auto - zdejmą z ciebie skórę, a i tak będziesz miał niedosyt, bo lista wyposażenia jest długa jak u Porsche a ceny co bardziej zaawansowanych opcji kosmiczne, podobnie jak ceny rozbudowanych pakietów z opcjami, których w połowie nie potrzebujesz.

Opublikowano

Od kilku dni mam założone zimówki - Michelin Pilot Alpin 5 ZP (275/45/R20).

To co zauważyłem, że są one wyraźnie cichsze od letnich Bridgestone Alenza 001 (przód rozmiar ten sam, z tyłu 305/40/R20).

Potwierdza to też katalog opon. Michelin 69dB, a Bridgestone 71dB dla 275 i aż 74dB dla 305 :(

Jakoś od początku mi się wydawały głośne i teraz mnie to tylko utwierdziło w tym przekonaniu. Też tak macie?

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano

Mam tak samo - naprawdę ten Michelin jest bardzo cichy jak na oponę zimową. Równie cichy co oryginalne letnie 20'' na których przyjechało z USA moje X5.


Za to teraz mam na lato 22'' Pirelli Zero i są duże głośniejsze niż fabryczne 20'' i zimowe Alpiny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.