Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc sprawdziłem stan plynu i jest zawsze max tzn wskazówka jest u samej góry na zimnym silniku.Mówię odciągnę tego płynu strzykawką z przewodem paliwowym i jaja takie,że już z 600ml odciągnąłem wskaznik opadł i jak się przyjżałem mu to sam się od nowa podniósł do poziomu max.. to ile ja jeszcze tego płynu mam odciągnąć...


co odessam zejdzie a po 2 sekundach znów się podniesie...


ps jeszcze raz odpowietrzę bo nie wiem czy go za dużo nie wlałem.. wskazówka po odkręceniu korka wyskakiwała na max na zimnym silniku.Odciągnałem 850-900ml płynu i dopiero zeszło pomiędzy min a max.Co odciągałem bo myślałem,że 100/150 wystarczy a tu du.. odciągam 200ml a wskazówka znów się podnosi..

Opublikowano

Płyn mnie oszukał dzisiaj :evil: po nocy sprawdziłem ile go jest,wskazówka poleciała do samej gory czyli stan max.Chciałem go odciągnąć strzykawką by wskazówka poleciała mi pomiędzy min a max..wyciągnąłem prawie 1l płynu zanim zeszła pomiędzy max a min.. odpaliłem auto a tu za chwilę kontrolka brak płynu.. otwieram zbiornik a wskaźnik na samym dnie.. :shock: to jak to..tu wydawało się jak by o wiele za dużo a po odpaleniu wskazówka na dnie jest bo płynu mało...

Może mi to ktoś wytłumaczyć? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powietrze w układzie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie zdjąłem dzisiaj żaluzje chłodnicy+ic przyjrzałem się wszystkim połączeniom itp i wszędzie wszystko jest ok


Wyjąłem zbiorniczek,spuściłem płyn tylko ze zbiorniczka ale wszystko wygląda ok.Na przewodach wszędzie są nowe oringi z vitonu wysokotemperaturowe.Zbiorniczek nowy behr (uszczelki zbiorniczka te pod spodem dwie duża i mała zmieniłem na stare ori bmw.. bo zauważyłem,że jak był zbiorniczek zamontowany a poruszało się to płyn się lekko pokazywał.. więc dzisiaj przy demontażu zmieniłem na oringi bmw.Dodam behra duży miał 36mm i 4mm grubości a oring ze zbiorniczka bmw 38mm i 4mm grubości.Termostat oe bmw założony dobrze nigdzie nic nie cieknie.Pompa wody dwuletnia hepu.No i problem generalnie sam nie wiem czy to problem czy nie.. bo jeżdżąć trzyma temperaturę 88stopni.. po włączeniu ogrzewania itp tez wszystko ok jest ale na zimnym silniku z rana po otwarciu zbiorniczka wskaznik jest na maximum jak ubrałem około 800ml płynu to opadł do pomiędzy min a max..odpaliłem auto a on wtedy poleciał w dół calkowicie.. i kontrolka brak płynu..


jeszcze myślę sobie czy ta chłodnica może być temu winna tych bąbelków no wydaje się ok nie widać wycieku.Wystrzelił z niej jedynie korek niezabezpieczony to nie wiem czy jeszcze coś mogło narobić w niej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.