Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam niedawno zakupiłem BMW E39 530d (193) 2001r z problemami :P. Błedy jakie posiadałem to

565 - boost pressure sensor ( czujnik w kolektorze )

4704 - Pre-supply pressure monitoring ( wymieniłem ogranicznki ciśnienia który znajduje sie koło filtra paliwa )

Samochód z tymi błedami był dość słaby nie przyspieszał tak jak powinien, przy pełnym wciśnięciu gazu w pdłoge przy obrotach powyżej 3 tysiecy czuć było lekkie szarpnięcie ale nie za każdym razem. Postanowiłem więc wymienić ten czujniki w kolektorze, samochód był troche mocniejszy ale za to za każdym razem szarpał przy 3 tysiącach obrotów i było czuć że są to mocniejsze szarpnięcia.

Został mi ostatni bład 4704 czytając w internecie wyczytałem że moze być to pompa progowa ale u mnie auto odpala normalnie i nie słychać jej żeby buczała, pompa w baku też sprawna ponieważ samochód odpalał mi na rezerwie więc powinna być ok, więc wymieniłem ten wężyk i auto nadal szarpie a ciśnienie na biegu jałowym to 3,68 a przy pełnym przyspieszaniu przy około 4 tysiacach obrotów pokazywało 3 bary ale po wymianie wężyka nie mam już błedu 4704, Pozdrawiam Piotr.

Edytowane przez potuśś89
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz zdecydowanie za niskie ciśnienie paliwa, ma być w okolicy 4 barów. Jak to załatwisz (pompa progowa lub w zbiorniku) to nagraj live data w inpa (programem a nie telefonem), 4 bieg i gaz w podłogę bez odpuszczania.

Jeżeli chodzi o błąd 565 to zajrzyj do przetwornika ciśnienia sterującego turbiną i wyczyść filterek, jak nie pomoże to zamień go z tym od egr a najlepiej wymień na nowego pierburga, ale ori, nie za 130,- z alledrogo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź konektory wtyczki czujnika, zdarza się, że nie trzymają. Zajmij się też przetwornikiem ciśnienia turbo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Samochód przy dodaniu pełnego gazu do końca szarpnie raz, miałem takie błedy jak 4704 Pre-supply pressure monitorin i 565 boost pressure sensor. Wymieniłem czujnik w kolektorze, czujnik doładowania turbiny, wężyk ogranicznik ciśnienia, i pompe progową Ti automative. Samochód nadal szarpie a jedynym błedem jaki jest to 565 boost pressure sensor.



Witam po wielu próbach naprawy auta w końcu udało sie. Za brak ciśnienia odpowiadała rozszczelniona pompa wysokiego ciśnienia, a za szarpanie odpowiadał czujnik w kolektorze dolotowym który był nie sprawny ( czujnik był prze zemnie wymieniany na nowy ale i tak nowy nie działał marka Febi )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.