Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Szukałem jakiegoś rozsądnego 3-latka i natrafiłem na modele 420i i 428i. Pominę już, że na chwilę obecna nie ogarniam większych różnic między nimi (jak ktoś ogarnia to zapraszam do oświecenia mnie:-D ) to zastanawia mnie prześwit w tych samochodach. Do tej pory jeżdzę Audi A6 C6 (sedan) z 2010 roku i nie raz zahaczyłem na gruntowej drodze zawieszeniem o ziemie. Teraz szukam jednak czegoś wyższego.


Możecie mi wyjaśnić jak to wygląda w 420i oraz 428i? Na zdjęciach i filmach wygląda to dosyć wysoko, ale w specyfikacji znalazłem informację o 120mm.. (dla Audi nie mogę znaleźć tej informacji).

Opublikowano
seryjnie 4ki to kozy :D

Chyba w xdrivie i bez M pakietu :)

Moja siedzi tak nisko że przodem do krawężnika się nie da, jak już to muszę tyłem parkować :)

Opublikowano
czy jest roznica jaki silnik ? xDrive czy RWD chyba stoja identycznie, RWD M pak stoi nizej, przy xDrive z tego co wiem w zaden sposob seryjnie nie da sie obnizyc :?: Ja zalozylem sprezyny eibacha pro kity i jestem mega zadowolony :)
Opublikowano
Zmieniales tez amortyzatory? Jeśli nie to z ciekawości jaki przebieg z pro kitami i jak wyglądają amortyzatory?
Opublikowano

Amorow nie wymienialem, sprezyny sa nowe, okolo 1000km prezjechane. Popytaj na forum innych co zrobili tez ten zabieg, tez mialem delikatne obawy, ale drugi raz bym nawet sie nie zastanawial, sprezyny by czekaly juz prezd odbiorem auta :D

Ktos tu pisal ze zrobil na prokicie ponad 10tys km i amory sa dalej w b.dobrym stanie - popytaj i poczytaj tutaj o tym :) Randall ma np tez pro kity, zagadaj z nim, wiecej Ci podpowie, ja powiem tylko tyle : Brac nie bac sie.

Opublikowano
nie ma sensu, nie mecz sie. wymieniaj odrazu, jesli nie masz wydluzonej gwarancji to w ciagu 2 lat nic Ci sie nie stanie na pewno. ja mam do 4 lat wydluzona ale powiedzialem sobie ze nie bede 4 lata meczyl sie z za wysokim autem ktore nie prowadzi sie jak powinno sportowe coupe... :) i jestem mega zadowolony. Rob nie boj sie. Mialem dokladnie te same obawy, pol roku czekalem z tym i wiele razy wypytywalem tu wszystkich o opinie :) i nie zaluje...:)
Opublikowano
Zawsze jak cos sie wydarzy i bedziesz musial skorzystac z gwarancji to szybko przezucisz sprezyny na oryginalne i po klopocie. Cala operacja to max 3h dla leniwego mechanika.
Opublikowano
Ja nie zmieniałem nic mam xdrive m pakiet spliterry carbonowe i nie potrafię zaparkować przodem nigdzie dosłownie jest tak nisko wkurza mnie to niesamowicie
Opublikowano
czy jest roznica jaki silnik ? xDrive czy RWD chyba stoja identycznie, RWD M pak stoi nizej, przy xDrive z tego co wiem w zaden sposob seryjnie nie da sie obnizyc :?: Ja zalozylem sprezyny eibacha pro kity i jestem mega zadowolony :)

 

X stoi wyzej niz RWD, w RWD Sportline i M identycznie, porównania z luxury/modern nie miałem.

Opublikowano
czy jest roznica jaki silnik ? xDrive czy RWD chyba stoja identycznie, RWD M pak stoi nizej, przy xDrive z tego co wiem w zaden sposob seryjnie nie da sie obnizyc :?: Ja zalozylem sprezyny eibacha pro kity i jestem mega zadowolony :)

 

X stoi wyzej niz RWD, w RWD Sportline i M identycznie, porównania z luxury/modern nie miałem.

 

Czy jestes pewny tego co piszesz ? z tego co mi wiadomo RWD i xDrive podstawowo stoja tak samo, roznica jest ta ze RWD mozesz obnizyc, xDrive nie - Sportowym zawieszeniem ( M Pak ma to w standardzie )lub adaptacyjnym zawieszenim .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.