Skocz do zawartości

Wycieraczki same się aktywują, licznik szaleje, brak ładown


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowym użytkownikiem forum za błędy przepraszam i mam nadzieje ze zostanę tu na dłuuugo

Przejdę do rzeczy

Pacjent to Bmw e61 525D kombi 2004 (choć ista pokazuje 2007 ) nie wiem czym to jest spowodowane.

Po odpaleniu autka po chwili zaczynają same działać wycieraczki i wtedy ładowanie spada do 8v zaczyna fiksować licznik (prędkościomierz spada do 0 po czym wraca do swojej prędkości)

zaczyna mrugać navi skrzynia wchodzi w tryb awaryjny.


od czego by zacząć


Posiadam icom z ista d ista p ncs inpa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odepnij IBS na minusowej klemie .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Trochę późno odpisuje ale dopiero wróciłem do domu

Wiec tak odłączyłem IBS na klemie minusowej i usterka jakby znikła

zrobiłem autem kolo 70 km i wycieraczki się nie włączają ładowanie nie znikło itd.

wiec jutro trzeba kupić Klemę minusowa i powinno być ok..


W aucie nie działa również pneumatyczne podnoszenie tył.

pokazuje błędy oświetlenia zewnętrznego na zmianę każde światła

brak grzania foteli.

no ale to już raczej nie temat na ten dział.

Opublikowano

No i koszmar powraca.

Zrobione 80km. I od nowa wycieraczkii

Sie wlaczyly same brak ladowania

Zegary zeswirowaly absy.


Sa bledy:

Cas, kombi,egs i CON

Pomocy rece opadly

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź w ukrytym menu jakie ładowanie , problemy wskazują problemy z napięciem .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Ista pokazuje 11.5-12 v na zapłonie

Po odpaleniu 13.4-13,5 v

Ładowanie zrywa po przejechaniu kilku km.

Lub zaraz po odpaleniu zależy jak mu sie zachce.

Wtedy wyskakuja błędy zwiazane z

Cas, Con, kombi, a czy to nie bedzie wina

Któregoś ze sterowników?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Diagnoza alternatora , może być regulator .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Wychodzi na to ze alternator jest ok.

14,6 po odpaleniu auta

przy włączaniu świateł i innych elek. napięcie utrzymuje się i nie spada.

:mad2:

Opublikowano
Miałem taki przypadek w bmw e61 525d że po odpaleniu krótkiej jeździe, działo się tak że zaświecały się kontrolki abs kontroli trakci wspomagania kierownicy radio się wyłączało po czym silnik gasł i już nie odpalał tylko z kabli nie sprawdzałem ładowania w chwili gdy zaczynał świrować, został wymieniony alternator na nowy ale to nie pomogło. Winny był akumulator.
Opublikowano
Miałem taki przypadek w bmw e61 525d że po odpaleniu krótkiej jeździe, działo się tak że zaświecały się kontrolki abs kontroli trakci wspomagania kierownicy radio się wyłączało po czym silnik gasł i już nie odpalał tylko z kabli nie sprawdzałem ładowania w chwili gdy zaczynał świrować, został wymieniony alternator na nowy ale to nie pomogło. Winny był akumulator.

 




Własnie dziś miałem taka sytuacje:

Zaczęła mrugać navi

zapaliły się ABS

wycieraczki

i inne...

zatrzymałem się aby zgasić auto. chcąc je odpalić efekt był taki ze jakby ako padło.

Odłączyłem klemę ibs -nie pomogło

wiec odłączyłem klemę masowa na 10s. i auto odpaliło bez problemu:/

akumulator jest nowy wiec co byście zaproponowali????


ręce upadają już

Opublikowano
Witam miałem podobny problem w e91 320d. Po odpaleniu niby ok jednak zauważyłem migotanie świateł, podczas jazdy wyskakiwaly błędy DTC abs kontrola trakcji liczniki na chwilę spadały do 0 po czym po chwili powracały, wycieraczki samoczynnie szly w górę. Winowajca okazał się regulator napiecia przy alternatorze. Elektronika w tych autach jest bardzo wrażliwa na skoki napięcia przez co szalały czujniki itd. Zmierzylem ładowanie zwykłym miernikiem bo w samochodzie nie wychwytywało skoków. Raz nie ładował bylo 12v raz 13 raz 15 późnej 14 aż w końcu przestawal ładować. Po wymianie problem nie powrócił
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostatnio jak grzebalem w samochodzie dałem K-can na mase i zaczęły się cyrki ale nie mogłem odpalić

Może idź w tym kierunku i szukaj spiecia


Rozumiem że konkretnego błędu brak tylko błędy komunikacji?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ostatnio jak grzebalem w samochodzie dałem K-can na mase i zaczęły się cyrki ale nie mogłem odpalić

Może idź w tym kierunku i szukaj spiecia


Rozumiem że konkretnego błędu brak tylko błędy komunikacji?



Samochud jest u mechanika. Bedzie wymieniony

Alternator. Dam znac jakie to pzynioslo rezultaty.

Opublikowano

Po uziemieniu jakiegoś przewodu do masy miałem podobny problem z wycieraczkami ( szukałem próbówka napięcia po przewodach ).

Skończyło się czyszczeniem błędów przez INPA i problem rozwiązałem.


W moim przypadku problemem było zwarcie do masy, może w Twoim jest podobnie.

Powodzenia.

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.