Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie mam takie pytanie otóż wymieniłem zbiorniczek płynu chłodniczego na behr,korek zbiorniczka behr,nowy korek spustowy chłodnicy,wszystkie uszczelki nowe,termostat główny na OE bmw,termostat egr 4 mc temu wymieniany i nie wiem co jest grane :evil:


Układ wydaje mi się,ze odpowietrzony,ale do rzeczy na poprzednim oe termostacie bmw jak i tym jest ta sama sytuacja.Myślałem,że poprzedni termostat uszkodzony był.. to kupiłem drugi oe bmw.Płynu nie ubywa.Temperatura podczas jazdy 86-88stp taka jak na poprzednim termostacie.W upalne dni jest 88-89 przeważnie a w zimę 86.Gdy temperaturę ogrzewania mam ustawioną na np 20 stopni i nawiew na minimum to podczas jazdy mam te 86-87stopni cały czas nie spada poniżej 86.Ale gdy włacze ogrzewanie np 22stopnie i nawiew prawie na full lub na połowę to w teście zegarów z 86stopni spadnie mi do 83/84stopni po czym jadać znów wskoczy na 86 jak tylko zmniejszę siłę nadmuchu to temperatura znów trzyma 86-88stopni podczas jazdy... wskazówka stoi w pionie i nie drgnie.Tylko w teście 7.0 po włączeniu ogrzewania na połowę i temperatura powyżej 20stopni na klimatroniku to w teście spadnie z 86 do 83stopni.. i nie wiem czy to normalne czy nie :(


Druga sprawa to taka po wymianie tego wszystkiego odpowietrzałem z 4,5 razy układ po około 1h za każdym razem aż otworzy się termostat główny ale zauważyłem a nie zwracalem nigdy na to uwagi wcześniej.Jeśli odpalę auto,zacznie się nagrzewać i korek jest odkręcony od zbiorniczka to strumień leci taki jak powinien być.. nic złego się nie dzieje,ale w płynie widać tak jak by bąbelki wychodziły/albo bulgotanie..coś takiego jak by hmm gotować wodę w garnku.Wygląda to tak jak by ciągle bąble wychodziły i był zapowietrzony.. mimo,że podczas jazdy zawsze mam te 86-88stopni,płynu nie ubywa.. jedynie po włączeniu ogrzewania np na Połowę zakresu to temperatura spadnie do 83 stopni z 86


Poza tym,żadnych wycieków ,wszystko szczelne wszędzie.Autko z odkręconym korkiem chodziło do 60stopni potem już zakręciłem korek i non stop ten płyn albo bulgotal albo ciągle powietrze jak by wychodziło..ale no bez jaj.. montowałem kiedyś nową chłodnicę..układ byl rozpięty 2mc prawie.. i jakoś wszystko hulało wystarczyło raz odpowietrzyć..no ale nie zwracałem uwagi wtedy czy coś bulgota płyn czy nie..tylko czy z odpowietrzników leci bez bąbelków płyn..


Proszę o pomoc

Opublikowano
Jak już wszystko masz wymienione to zostaje ci elektryczna dodatkowa pompa wody. Znajduje się koło lewej lampy lubi się tam przetrzeć i się nie domyka później przez co objawy jak u Ciebie owa pompka reguluje przepływ wody na nagrzewnice. Poczytaj trochę o tej pompce.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie powinno spadać, więc albo termostat trefny lub coś nie tak robisz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
na termostacie poprzednim oe bmw jak i nowym oe bmw ta sama sytuacja.Termostat egr behra 4,5mc temu wymieniony.Zbiorniczek+korek nowy.Uszczelki węży wszystkie nowe odporne do 300stopni.Korek chłodnicy oe bmw ale od bmw e87.Nigdzie nic nie cieknie.Płynu nie ubywa
Opublikowano

Panowie proszę o pomoc :cry2: Autko było 5 razy odpowietrzane.Jeżdżone do 200km/h po 2 dniach odkręcam korek od zbiorniczka i przy odkręcaniu słysze sss czyli ciśnienie uchodzi..ale jak odkręciłem to wskażnik odpadł 1cm w dół i z płynu bąbelki same wydobywały się :evil: po paru sekundach ustały i wskaznik 1cm poszedł do góry znów...


jak na zimnym silniku z otwartym korkiem ugniatałem dolny wąż to co chwila pęcherze powietrza wylatują pół dnia by mógł człowiek gnieść i dalej lecą.. co ugniecenie... a po odpaleniu silnika z otwartym korkiem widać na dole jak pęcherzyki same wylatują cały czas ale tak silnik chodził od 20stopni do 65z otwartym korkiem i dalej pęcherzyki wylatują to co jest gnrane..czy mam zostawić otwarty korek aż termostat puści... prosze o pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czekaj bez korka do otwarcia termostatu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem normalna rzecz że temperatura spadnie o 3, 4 stopnie przy włączonym nawiewie. W końcu niektorzy sie ratuja włączonym nawiewem na maxa gdy auto sie grzeje by obniżyć jego temperature

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Czekaj bez korka do otwarcia termostatu.

 


ok dzięki Mańku a powiedz mi kolego jeszcze jak termostat puści i korek będzie otwarty to pewnie więcej bąbli wyleci i temperatura będzie 88stp to ile tak mam czekać? bo np jak puści termostat i będzie więcej bąbli lecieć a temperatura będzie 88/89 to dalej mam czekać aż uspokoi się i nic nie będzie wylatywać??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1-2 min.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie nie wiem co robić autko chodziło z odkręconym korkiem 1h.30minut bąbelki leciały czały czas,bulgotania żadnego nie ma tylko bąbelki :cry:


raz było ich więcej raz mniej.Efekt taki tak jak by wziąć wodę gazowaną poruszać nią i postawić i widać jak z dna lecą gu górze bąbelki :cry:


Ja raczej nie zwaracałem nigdy na to uwagi ponieważ zawsze odpowietrzałem samochód i patrzylem tylko czy strumień leci dobry i tyle a teraz się przyglądałem temu bo nowy zbiorniczek i ogólnie tak patrzyłem sobie z latarką w środku i było to widac...


Druga sprawa jak auto osiągnęło 88stopni pojechałem w trasę ustawiłem w trasie temperaturę na 32stopnie ogrzewanie prawie na maximum z 87 które miałem spadlo do 85 po czym po 3sekundach skoczyło na 87 i mając te 87 niezależnie czy ustawiłem 32stopnie i nawiew na max itp nie spadało poniżej 86 ani podczas jazdy ani na postoju.. w środku sauna.. po zmianie na 16stopni przyjemne chłodne powietrze


boje się,ze to UPG :cry2: nie wiem co robic czy sprawdzać to czy nie :cry: sprawdzę wyjdzie UPG to auto muszę sprzedać :cry: nie sprawdze to tak jak z przebiegiem.. może kręcony moze nie.. nie wiadomo nie wnikałem to od 3 lat jak mam auto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czego-oprocz-smierci-boimy-sie_2017-05-21_22-47-26.jpg

W czym masz problem-w bąbelkach? Temperatury ok, nie przegrzewa się, płynu Ci nie wywala korkiem, znaczy ciśnienie ok, co2 w układzie nie ma, masła zamiast płynu chlodniczego nie ma. U mnie też po włączeniu ogrzewania temperatura na chwilę spadnie o kilka stopni, pewnie jak u wszystkich. A myślę, że i jakieś bąbelki by się znalazły.

Opublikowano
Witam zamówiłem na allegro tester z płynem lecz rano mówię skocze do sklepu motoryzacyjnego w mojej miejscowości i jak by na mnie czekało..jeden tester ktoś zamówił i nie odebrał.. 28zł wydałem.25ml płynu jest i stożek czarny czyli ten lepszy bo większy zakres średnicy jest,nalałem plynu pomiędzy komorami tego niebieskiego włożyłem do zbiorniczka silnik po nocy wystudzony odpaliłem auto chodziło od całkowicie zimnego silnika do 60stopni między czasie 3,4 przegazówki zrobiłem a płyn cały czas niebieski a bąbelki musiały tam w zbiorniku w tym momencie lecieć bo wczoraj i przedwczoraj jak chodził z otwartym korkiem to po uruchomieniu po kilku minutach leciały i potem raz mocniej raz słabiej
Opublikowano

zrobiłem dzisiaj dwa razy test raz od zimnego silnika do 50stopni a kolejny test za 1h jak silnik miał 45stp bodajze i do 88 stopni chodził tutaj kawałek filmiku taki kolor był


Opublikowano

Mi się też wydaje że kolega szuka problemu na siłę, zacząłeś szukać bo rozszczelnil ci się zbiornik przelewowy, jest to dość częsta przypadłość w naszych bmw :wink: Po prostu lubią się rozszczelnic, skoro jezdziles 3 lata i nic się nie działo i nie dzieje z tego co piszesz.

Dzisiaj sprawdziłem z tą temperatura zrobiłem tak jak Ty gdy mam 90 stopni nawiew na max temp 32 stopnie i też spada temperatura do 85 stopni więc to chyba normalne, A raczej nikt nie jeździ z takimi ustawieniami temp. i nawiew :lol:

Jezdzij i nie przejmuj się jakimiś babelkami :norty:

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.