Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, po wszystkich wymianach np. termostatu x2, pompy wody, chłodnicy, itd..... mam ubytek płynu chłodzącego. Raz była to 1 kreska na zbiorniku - mam przed lifta, drugim razem 2 kreski. Myślałem, może jeszcze zapowietrzony? Dziś sprawdzam - 3 kreski. Nigdzie nie widać wycieków. Nie pali mi oleju - olej 0W40, nie dymi, badanie spalin super. Płyn na oko wydaje się czysty, pod korkiem brak mazi. Przegoniłem go ostatnio jakieś 15 km z prędkością ponad 200 Km/h nie ma problemów tylko ubytek płynu. Czy są jakieś newralgiczne miejsca gdzie może być przeciek tak mały i niewidoczny? Czy to może być uszczelka pod głowicą? Kurcze no nie wiem czy mogę mieć takiego pecha?
Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lub pozdejmuj osłony, odpal na zimnym i podkręcaj obroty, jedna osoba z dołu, druga z góry szukają nieszczelności.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.