Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, aktualizacje nie robi się dla wszystkich modułów zainstalowanych w pojeździe ,

ISTA+ sprawdza dane i aktualizuje tylko te sterowniki do których dostępne są nowsze wersje , jak oprogramowanie jest to samo to rezygnuje i omija taki sterownik,

może go tylko zakodować , co nic nie zmienia , dodatkowo nawet w obrębie jednego sterownika może tylko częściowe dane aktualizować ,

jak ktoś programował w esys to ma pojęcie, oprogramowanie w sterowniku dzieli się na różne dane ,

Więc w serwisie aktualizacje ISTA+ może trwać 1,5 godziny lub 3 minuty , po wszystkim drukowany jest raport końcowy , mogą ci udostępnić

na pewno go wydrukowali , to że była aktualizacja oprogramowania nie oznacza że NBT_EVO dostało nowszy soft

zwłaszcza że to koniec dla tego sterownika , to co mieli naprawić naprawili, raczej za darmo nie będą modyfikować starej wersji (chyba żeby ją instalować po przeróbce

i innym uboższym modelu np seria 1 , x1 itp ), teraz wchodzi MGU ID7 i tym się już zajmują .

Jeśli chcecie sprawdzić czy was nie oszukali to można podjechać do kogoś co ma ISTE+ w wersji conajmniej 4.20 (teraz w serwisie już od następnego tygodnia 4.22.13)

i ICOM można przeliczyć dane i sprawdzić, nic nie ryzykujecie, nie musicie nic robić tylko obliczy czy macie wszystko najnowsze , będzie pisało w planie aktualizacji.

Opublikowano
Panowie, aktualizacje nie robi się dla wszystkich modułów zainstalowanych w pojeździe ,

ISTA+ sprawdza dane i aktualizuje tylko te sterowniki do których dostępne są nowsze wersje , jak oprogramowanie jest to samo to rezygnuje i omija taki sterownik,

może go tylko zakodować , co nic nie zmienia , dodatkowo nawet w obrębie jednego sterownika może tylko częściowe dane aktualizować ,

jak ktoś programował w esys to ma pojęcie, oprogramowanie w sterowniku dzieli się na różne dane ,

Więc w serwisie aktualizacje ISTA+ może trwać 1,5 godziny lub 3 minuty , po wszystkim drukowany jest raport końcowy , mogą ci udostępnić

na pewno go wydrukowali , to że była aktualizacja oprogramowania nie oznacza że NBT_EVO dostało nowszy soft

zwłaszcza że to koniec dla tego sterownika , to co mieli naprawić naprawili, raczej za darmo nie będą modyfikować starej wersji (chyba żeby ją instalować po przeróbce

i innym uboższym modelu np seria 1 , x1 itp ), teraz wchodzi MGU ID7 i tym się już zajmują .

Jeśli chcecie sprawdzić czy was nie oszukali to można podjechać do kogoś co ma ISTE+ w wersji conajmniej 4.20 (teraz w serwisie już od następnego tygodnia 4.22.13)

i ICOM można przeliczyć dane i sprawdzić, nic nie ryzykujecie, nie musicie nic robić tylko obliczy czy macie wszystko najnowsze , będzie pisało w planie aktualizacji.

 


Dzieki za wyczrepującą odp na moje pytanie. Dodatkowo zmylilo mnie to że moje auto było na serwisie tylko 30min ( gdzie w tym czasie zdazyli wjechac na garaz, wymienic plyn hamulcowy no i czas rzekomo zaktualizowac softa). Jak znajde chwile to podjade po raport

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.