Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, moje E90 320d M47T2 słabo jedzie od dołu, nie ma tzw. wbijania w fotel, czy to wina turbiny czy może czujnika ciśnienia doładowania? auto kupione w DE i wg sprzedającego turbulum było regenerowane. Błędów w ECU brak, DPF ok.


5ee823280c61dcca7a343e0070a43b4b.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli regenerowana, to na 90% wina zlej regeneracji lub ustawienia geometrii turbiny.
Opublikowano
pewny tej regeneracji nie jestem ale takie info otrzymałem od sprzedającego mi auto, ale sprawdzałem wirnik i luzów nie wyczułem więc może była robiona. Teraz mogę ją wyregulować jeżeli jest na samochodzie?
Opublikowano
w tym aucie nie ma odczucia wbijania w fotela w porównanio do e 46 320d , tu jest troche inna charakterystyka bardziej jak w benzie

jezdzilem e60 z tym samym silnikiem i duzo lepiej się zbierało

Opublikowano
Ten log był robiony przy pełnym obciązeniu?Dawka wtrysku na poziomie 41mg to bardzo malo,tak samo cisnienie wymagane jest niskie jka na m47n2.W e90 chyba jest turbo mitsubishi i przy 163 km minimum powinno byc 1,5bar
Opublikowano
Ten log był robiony przy pełnym obciązeniu?Dawka wtrysku na poziomie 41mg to bardzo malo,tak samo cisnienie wymagane jest niskie jka na m47n2.W e90 chyba jest turbo mitsubishi i przy 163 km minimum powinno byc 1,5bar

wydaje mi się że miałem pedał w podłodze :roll:

spróbuję najwyżej jeszcze raz to zrobić na 3 biegu

Opublikowano
U mnie przy pełnym obciążeniu jest koło 62g paliwa i 2560 mbar doładowania.M47n2 w e60
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takich tematów były już dziesiątki, u niektórych pomaga skalibrowanie sterownika turbiny, u niektórych dopiero wymiana turbo. Poszukaj na forum.
3A0jS9b.png
Opublikowano

aaben jak widzisz turbo nie przeładowuje ale słabo wstaje, ile taka kalibracja może kosztować?

zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, bo są dni w które auto jedzie bardzo żwawo i turbo pompuje od dołu bo to czuć nawet bez diagnozowania, a częściej jest ten lag

Opublikowano
Wykresy robi się programem btoola robiąc logi A następnie wrzucić na serwer malone
Opublikowano

sprawdziłem u siebie zmienną geometrię - chodzi bez zacięć, po otwarciu auta cięgno na turbo robi ruch góra-dół bez problemów, w takim razie w czym może leżeć problem tego późnego wstawania turbiny?

dodam jeszcze że wysterowanie turbo przy przyspieszaniu spada do 74%, na jałowym jest 94%

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
J.w. szukałbym przyczyny w regenerowanej turbinie, większość e90 ma z tym problem, faktycznie rozwiązanie to nowa turbina.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Mam problem z moim BMW E91 2.0D 177KM. Otoz dojeżdżam codziennie do pracy ok 120km. Wczoraj wracając poczułem ze w samochodzie zaczyna brakować mocy. Moja prędkość maksymalna z pedałem w podłodze wynosiła 80 km/h. Jestem w tych tematach laikiem ale domyślam się, że coś mogło się zapchac. Dzisiaj Podjechalem na diagnostyke. Pokazało dość dużo błędów ale.po ich wykasowaniu niestety moc samochodu nie wraca. Zdarza się nawet tak, że jest problem ruszyć bo brakuje mu "ducha". Poniżej przesyłam błędy jakie pojawiają się podczas diagnostyki(niestety zapamiętałem tylko kody):

- 493F

- 4000

- 3FF0

- 4CAE.


Proszę was drodzy forumowicze o pomóc co mógłbym zadziałać w temacie żeby w końcu samochód zaczął jeździć tak jak powinien. Dodam, że elektryk mówi że zawór egr może być zapchany. Nie wiem już co mam na ten temat myśleć. Jest może ktoś kto miał podobny problem albo wie na podstawie tych błędów gdzie można by było zajrzeć? Błagam pomóżcie!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
problem rozwiązany, wystarczyło dokręcić o 1/4 obrotu kapturek :D

 

Pomagajmy sobie nawzajem!

Czy możesz jakoś to bardziej "oględnie" opisać? Co było źle, co sprawdziłeś i co zrobiłeś? Powiedzmy, że nie wiem, co to jest "kapturek". To jakaś strasznie krytyczna regulacja?

ZYGI-BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.