Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Napisze tutaj może kiedyś ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać.

Już nie bardzo wiem gdzie mogę szukać i co może być powodem błędu 4B50.

Wtryski wyciągnąłem i dałem do sprawdzenia, przy okazji sprawdziłem kompresję 24-25 Barów.

Gość który sprawdzał wtryski powiedział że może to jest czujnik na pompie wtryskowej który odpowiada za dawkę paliwa. Wymieniony na oryginał i dalej jest tak samo.

Już sam nie wiem za bardzo co robić. Prosiłbym was o pomoc.

Za wszelkie informację dziękuję.

Opublikowano
Nikt tutaj nie miał takiego problemu ? Aż mnie dziwi że nikt do tej pory nic nie napisał. Fajnie by było wspólnymi siłami to ogarnąć. Jutro jadę do BMW na diagnostykę dam znać co się dowiedziałem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I później się dziwią że nikt wcześniej nie miał takiego problemu :duh:
Opublikowano
Wszystko wyjaśnię po weekendzie bo błąd niestety znowu się pojawił. Ale chce zrobić opis że zdjęciami itd. Jak to się pozbyć A jest to ciężki temat bo i na forach w PL i DE nikt nie znał odp.
Opublikowano

SapeRFreak czy występują również inne błędy, czy samochód normalnie odpala? Widzę, że założyłeś temat odnośnie naprawy DDE.

Miełem swego czasu problemy z odpaleniem oraz komunikat o uszkodzonej pompie paliwa. Po sprawdzeniu wszystkiego padło na uszkodzony DDE. Postanowiłem jednak podmienić przekaźnik DDE i to rozwiązało mój problem. https://www.bmw.sklep.pl/pl/p/Oryginalny-przekaznik-DDE-blekitny-K6300-BMW/936

Może warto spróbować.

Opublikowano
SapeRFreak czy występują również inne błędy, czy samochód normalnie odpala? Widzę, że założyłeś temat odnośnie naprawy DDE.

Miełem swego czasu problemy z odpaleniem oraz komunikat o uszkodzonej pompie paliwa. Po sprawdzeniu wszystkiego padło na uszkodzony DDE. Postanowiłem jednak podmienić przekaźnik DDE i to rozwiązało mój problem. https://www.bmw.sklep.pl/pl/p/Oryginalny-przekaznik-DDE-blekitny-K6300-BMW/936

Może warto spróbować.

 

Dziękuję ci za dobrą radę już wysłałem znajomemu żeby mi zamówił podmienimy i się zobaczy czy coś to dało.

Tylko do mnie idzie K2003a. Dziękuję

Opublikowano
SapeRFreak czy występują również inne błędy, czy samochód normalnie odpala? Widzę, że założyłeś temat odnośnie naprawy DDE.

Miełem swego czasu problemy z odpaleniem oraz komunikat o uszkodzonej pompie paliwa. Po sprawdzeniu wszystkiego padło na uszkodzony DDE. Postanowiłem jednak podmienić przekaźnik DDE i to rozwiązało mój problem. https://www.bmw.sklep.pl/pl/p/Oryginalny-przekaznik-DDE-blekitny-K6300-BMW/936

Może warto spróbować.

 

Tak auto normalnie odpala tylko jego problemem jest regulacja dawki paliwa, i diagnostyka w BMW u znajomego powtarza się za każdym razem żeby zrobić test DDE po takim wewnętrznym teście komputer twierdzi że DDE jest uszkodzone wewnętrznie.


Dziękuję ci za dobrą radę już wysłałem znajomemu żeby mi zamówił podmienimy i się zobaczy czy coś to dało.

Tylko do mnie idzie K2003a. Dziękuję

Opublikowano
SapeRFreak czy występują również inne błędy, czy samochód normalnie odpala? Widzę, że założyłeś temat odnośnie naprawy DDE.

Miełem swego czasu problemy z odpaleniem oraz komunikat o uszkodzonej pompie paliwa. Po sprawdzeniu wszystkiego padło na uszkodzony DDE. Postanowiłem jednak podmienić przekaźnik DDE i to rozwiązało mój problem. https://www.bmw.sklep.pl/pl/p/Oryginalny-przekaznik-DDE-blekitny-K6300-BMW/936

Może warto spróbować.

 

Z tego co się dzisiaj dowiedziałem to to nie może być To bo auto by mi nawet nie odpalało jak to miało miejsce u Ciebie. Miałeś problem z odpalaniem czy w ogóle nie chciał odpalić?

Opublikowano
U mnie wyglądało to w ten sposób, że samochód raz na jakiś czas odpalał po paru próbach tzn. kręcił, ale nie odpalał. Przy każdej nieudanej próbie pojawiał się komunikat o uszkodzonej pompie paliwa. Z czasem problem się nasilał i występował coraz częściej do momentu, w którym BMW już nie odpaliło. Po wymianie przekaźnika wszystko wróciło do normy i zapomniałem o problemie. Powodzenia.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
U mnie w sumie wszystko wróciło do normy nie mam już żadnych błędów w samochodzie. Jednak był to DDE tylko jedna sprawa mnie jeszcze nurtuje ponieważ auto spalało 16l/100km jak miała ten błąd 4b50. Teraz wymienione DDE wszystkie komputery zresetowane tak aby nauczyła się wszystkiego znowu sama wtryski dopisane do kompa. I dużo innych rzeczy zostało wymienionych A ja niestety dalej mam spalanie 11l/100km i to nie ma różnicy czy miasto czy trasa. Już nie bardzo wiem co mogę jeszcze w tym aucie sprawdzić, pomyślałem że sprawdzę jeszcze przelewy wtrysków żeby mieć 100% pewności że są dobre na kompie pokazuje mi w normie, były u dobrego znajomego sprawdzane na maszynach to powiedział że bardzo dobrze pylą i nie w nich będzie problem. Ale co myślicie o sprawdzeniu przelewu? Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtrysk do wymiany jeśli to jest ty i my zmienili wtedy dde. Wtryskowy stend to nie jest panacea i wynik . Ja znam sytuacji gdy po stendach bosch mechanicy mówili ze wtryski są ok, ale wymiana tych wtrysków na inne dawała pozytywny wynik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.