Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema, mam problem z wycieraczkami od jakiegoś czasu zatrzymywały się kilka centymetrów wyżej niż powinny po wyłączeniu, wycieraczki działają tak jak trzeba, po całej szybie śmigają, tylko po wyłączeniu teraz już zatrzymują się różnie, raz u samej góry, raz w połowie, nigdy tak jak trzeba. Czytałem coś o przekaźniku wycieraczek, więc z działającej bo mam dwie e60 przełożyłem przekaźnik do tej z awarią i nic nie pomogło, a ten z awaryjnej do tamtej i tam normalnie działają, więc wykluczam przekaźnik. Jakieś pomysły ktoś ma, może ktoś miał tę usterkę i naprawił? W ogóle, czy poza przekaźnikiem i silnikiem wycieraczek jest tam jeszcze coś elektronicznego, bo mechaniczna usterka raczej to nie jest?? :cry2:
Opublikowano
Mialem tak samo wymienilem na uzywke i nic sie nie dzieje juz trzeci rok .Ponoc cos w elektronice pada nie zaglębiałem sie wymieniłem i mam spokój .Z wymianą jest troche roboty ja wymienialem jakies 3 godziny ciezki dostep .
Opublikowano

Ale co dokładnie wymieniłeś??

Edit.

Problem dziś się nasilił, wycieraczki podczas jazdy same się wyłączały i nie dało się włączyć ich ponownie, czasem po kilku minutach się dało ale tylko czasami, dodatkowo gdy się tak stało że się same wyłączyły to nawet spryskiwacz nie działał na szybe, pryskały tylko na lampy... Co myślicie??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem identyczny problem ale w Mini cooper którego produkuje bmw. Gdy zrobiło się zimno wycieraczki zaczęły świrować, zatrzymywały się w różnych pozycjach, czasem przez kilka minut w ogóle się nie poruszały, ustawiały się nie równo itd. Na zagranicznych forach znalazłem info że przyczyna leży w silniczku wycieraczek, gęsty smar dostał się do styków i on powodował przerwy w przewodzeniu, wyczyściłem styki ze smaru, odtłuściłem i problem rozwiązany. Na filmie masz pokazane:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten problem to usterka mechanizmu wycieraczek, jedna z tych "standardowych" w E60. Rozwiązaniem może być wymiana lub naprawa jak w opisie wyżej.
Opublikowano
guzior2 dzięki za linka, gadałem z godzine temu ze znajomym mechanikiem i też mówił o tym zgěstniałym smarze i powiedział, że mogę spróbować wd40 jakoś tam zalać aby trochę rozpuściło ten smar, ale to tak prowizorycznie, bo bez wyciągania się nie obejdzie, aby zrobić to należycie. I mam pytanko jak to poczyściłeś z tego masła, to jakiego użyłeś później do tego smaru, tzn. Jaki rodzaj?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Patyczkami do uszu zebrałem większe ilości smaru i później namaczałem patyczki w benzynie ekstrakcyjnej i wyczyściłem dokładnie pozostałe resztki smaru. Dodam że tego smaru tam nie powinno być, dostał on się tam z mechanizmu zębatek, być może fabryka dała go za dużo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tam gdzie styki ma być czysto, obok są plastikowe koła zębate i na nich jest ten smar. Psikanie WD40 z zewnątrz raczej nic nie da bo to jest szczelnie

zamknięte pokrywą plastikową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.