Skocz do zawartości

Czy ktoś ma POTWIERDZONĄ procedure reaktywacji pilota w E63


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem używane BMW e63 LCI 2008 z przyciskiem start/stop i 2 kluczykami.

Problem mam z II kluczykiem, taki jak tu:

https://5series.net/forums/attachments/e60-discussion-2/123457d1311265649-initialising-key-fob-fob.jpg

1 kluczyk działa ok, otwiera z przycisku, nawet moduł comfort działa.

Drugi miał baterie 0.9V, wymieniłem na CR2032 3V, nawet sprawdziłem ten 1 co działa, też miał CR2032 tyle, że pełną.

Oczywiście ten II po wymianie baterii dalej nie działa. Żaden przycisk nie działa, comfort oczywiście też nie, jednak gdy umieścić go w desce to pozwala odpalić przez przycisk s/s na desce.


Czy ktoś ma POTWIERDZONĄ procedure reaktywacji zdalnego otwierania drzwi/bagażnika po wymianie baterii ?

Szukałem po forach, ale opisów jest dużo, żaden jednak nie dotyczy E63, coś tam próbowałem, ale bez sukcesu, to trochę jak chodzenie w mgle.


Stąd prośba o POTWIERDZONĄ procedure reaktywacji zdalnego otwierani.


PS nie wiem, czy comfort zadziała wtedy, ewentualnie będę szukał kolejnej procedury.

Opublikowano
Procedura jest taka, że 1200 złotych to kosztuje w BMW i u złodziei tez chyba coś koło tego. Pewnie handlarz kupił auto z jednym kluczykiem z licytacji a drugi, wyglądający tak samo dokupił na allegro i dołożył do auta żeby wyglądało lepiej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Amerykanie mówią, że uszkodzony.

Jadę do firmy typu kodowanie-BMW i zobaczę czy potwierdzą.

Jeśli tak to pozostanie zamówić nowy w salonie.

Zazwyczaj firmy typu "kodowanie-BMW" nic do kluczy w ogóle nie mają i nic nie rozumieją w tym. To są moje wnioski z tej całej działalności !

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam


Koledzy posiadam X3 E83, miałem problem w obu kluczykach z bateria, wymieniłem w jednym i śmiga elegancko. Natomiast w drugim kluczyku był ktoś już przede mną i niestety upalił pada łącznie z przelotką która jest zaznaczona na zdjęciu czerwoną strzałką w linku załączonym poniżej. Dlatego mam pytanie dotyczące tej upalonej przelotki, czy był by ktoś na tyle życzliwy i sprawdził miernikiem gdzie jest połączenie z tą przelotka, bo chciał bym to połączyć kynarem i był by problem z głowy. Dzięki z góry za chęci i pomoc


4f3f6851c23caf25.jpg

Edytowane przez marek_ns

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.