Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z wyciekiem plynu chlodniczego. Bardzo duzo wycieka od strony zbiorniczka i zbiorniczek takze jest mokry z zewnatrz. Gdy odkrecilem kurek to wskaznik az wyskoczyl bo tyle za duzo bylo. Upuscilem go chyba ok 300ml. Po czym pomyslalem ze moze jest zapowietrzony wiec odkrecilem kurek i odpowietrznik ustawilem ogrzewanie na full i dolewalem plynu. ale mialem tylko ok 0,5l i dalej nic przez odpowietrznik nie wylecialo. zamknelem odpowietrznik wlaczylem na chwile silnik i zgasilem. W zbiorniczku znowu wskaznik az wyskoczyl od nadmiaru.

Dodam ze kurek i bagnet od oleju jest ok bez bialych nasadow. w zbiorniczku nie widze plam z oleju.

Od miesiaca mam to auto ale zaskoczylo mnie jak szyboo sie nagrzewa. wyjezdzam z garazu gdzie jest ok 15 stopni, na zewnatrz tylko 5 a ja po okolo 2km mam silnik juz rozgrzany.

Auto to 316i.

Innych objawow nie zauwazylem.

A pod autem nie plama a kaluza plynu. Czy bylo jego za duzo i gdzies znalazl wyjscie. czy jest zapowietrzony. Co o tym myslicie?

Opublikowano

To normalne, że na zagrzanym silniku wywala trochę płynu po odkręceniu korka.


Wyciek możesz mieć ze zbiorniczka wyrównawczego, oring cieknie albo pękł zbiorniczek.

:)
Opublikowano
Jutro jeszcze sprawdzę poprawne działanie chłodnicy. I jak będzie dobrze zacznę szukać właśnie gdzie płyn znalazł drogę ucieczki.
Opublikowano
Jutro jeszcze sprawdzę poprawne działanie chłodnicy. I jak będzie dobrze zacznę szukać właśnie gdzie płyn znalazł drogę ucieczki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skąd wniosek, że temperatura idealna? Czyli jaka? Jaki to silnik, m43tu czy n42/46?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jednak wszystko wskazuje że poszła uszczelka pod głowica. Albo nie daj Boże blok pekniety. Ciekawe jaki koszt będzie naprawy. Silnik to n46. O kosztach dowiem się około 7-8listopada. Auto ma 188tys.
Opublikowano

Mnie to wygląda na zapowietrzajacy się układ, a nie na uszczelkę pod głowicą :duh:

Prawidłową temperaturę sprawdzisz w teście zegarów co i jak znajdziesz na necie.

Jak odpowietrzales układ to plyn nie poleciał odpowiecznikiem = nie odpowietrzyles ukladu :!:

Cuda mogą się dziać bo bmw ma układ zamknięty, czyli musi być szczelny i prawidłowo odpowietrzony by działał jak nalezy.

Radzę porządnie odpowietrzyc układ następnie zagrażać silnik do temperatury roboczej i szukać nieszczelności.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.