Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potwierdzam marny serwis u Gazdy - też go zmieniłem na Bawarię, mimo, że kiedyś tam kupiłem F10 - w Bawarii K-ce ogólnie jest lepiej, przede wszystkim jest jako taki kontakt i to sobie cenię.


A z autami zastępczymi to widzę, że nie tylko ja się o to proszę i czasem walczę z nimi - wszędzie to samo... U Gazdy na naprawie gwarancyjnej poprosiłem o samochód zastępczy to musiałem czekać 3 tygodnie na nowy termin, bo nie mają... ale poczekałem, bo dziady chcieli mnie zniechęcić, to się nie dałem. Dramat.

Choć ostatnio w Bawarii dostałem zastępczy z mety - ale to szybka decyzja od kierownika sprzedaży - nawet nie spodziewałem się, że nie wrócę swoim autem, bez umawiania się itp. No ale naprawiali swoją wpadkę, więc starali się z niej jakoś wyjść.

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wprawdzie awaria regulacji kolumny naprawiła się sama, ale teraz z kolei - check engine oraz pojawiające się i znikające info o awarii - systemów wspomaganych kamerami (czytanie znaków, martwe pole itp), systemu napędu oraz informacja, że samochód nie wyłaczył się poprawnie przez co jest zwiększone zużycie prądu. Ciekawie się robi :)
Opublikowano
Myślę, że jako społeczeństwo jesteśmy coraz bardziej roszczeniowi. Zastanómy się ile by musiało mieć ASO samochodów zastępczych jeśli by je dawała każdemu kto przyjechał na naprawę gwarancyjną? Napierw przychodzimy do salonu i ciśniemy ich na maxa o rabat na samochód. Zostaje im pewnie czasem kilka procent ceny jak dobrze pójdzie. To samo przy polisie AC - żeby tylko było tanio. A potem żądamy auta zastępczego przy każdej naprawie która trwa dłużej niż 4 godziny. Prowadzenie ASO to taki sam biznes jak każdy inny i nie liczmy na to że ktoś będzie dopłacał do interesu żebyśmy my się lepiej poczuli. Podnoszenie argumentu o zakupieniu 2 BMW w krótkim czasie do mnie przemawia, ale rynek samochodów premium rośnie podobno rok do roku o 12%, więc odpowiedźmy sobie na pytanie czy ktoś się zmartwi jak nie kupi się 3-go BMW u nich? Rynek samochodów nowych wciaż się zmienia. Ostatnio usłyszałem taką opinię, że dalerzy nie zarabiają już za dużo na sprzedaży samochodów, tyko na produktach finansowych i na serwisie (ale gwarancyjny też jest mniej opłacalny bo fabryki płacą im zryczałtowaną stawkę za godzinę o wiele niższą niż klient z ulicy).

 


Myślę, że bardzo dobrze, że jesteśmy bardziej roszczeniowi, tylko w ten sposób generalnie jakość obsługi w PL pójdzie do przodu. Jeśli chodzi o AC - mi wcale nie chodzi, żeby było jak najtaniej. Chcę, żeby wreszcie oferty nie miały w sobie haczyka, który zawsze gdzieś wyjdzie jeśli musisz z tej polisy skorzystać. Mam wrażenie, że również w BMW wszystko funkcjonuje jak gdzie indziej - wszystko pięknie, fajnie, ale jeśli cokolwiek jest nie tak - to klient ma problem. Czekam z utęsknieniem na sytuacje, gdzie klient będzie po prostu ważny. Szczerze - uważam, że z biegiem czasu będzie to szło w tę stronę, właśnie dlatego, że ludzie będą wymagać więcej, a PL będzie coraz bardziej istotnym rynkiem - generalnie dla korporacji, nie tylko dla BMW.

Kwestia jeszcze czego oczekujesz gdzie. Gdy idę do Biedronki - nie jestem w ogóle roszczeniowy, gdy idę do BMW - mając jako punkt odniesienia obsługę w dużo tańszym markach - oczekuję więcej.

Opublikowano


A co do kolumny kierownicy. Też dwa razy zdarzyło mi się, że zawiesiła się pozycji do wysiadania. Najprostsza metoda? Zresetować auto, czyli nacisnąć guzik głośności od radia i przytrzymać. Auto zacznie się wyłączać. Poczekać aż zgasną całkiem zegary (aż ekran będzie bez podświetlenia, cały czarny). Uruchomić od nowa i wszystko wraca do normy. Dzisiaj auto to w dużej mierze komputer więc trzeba do niego podchodzić w ten sam sposób co do zawieszającego się smartfona czy peceta ;).

 


A w ten sposób nie resetuje się tylko systemu multimedialnego?

Opublikowano
Hej, słuchajcie nie chcę zakładać osobnego wątku dla jednego pytania. Ogrzewanie lusterek załącza się wraz z ogrzewanie tylnej szyby?
Opublikowano
W e91 bylo tak ze dopiero po ruszeniu wycieraczek zalaczalo sie automatycznie bez mojej wiedzy. Logiczne- wsiadam do auta szyba zaparowana, wlaczam wycieraczki badz same startuje bo są w pozycji automatycznej i z automatunwlacza sie podgrzewanienlusterek. Dodatkowo jest czujnik oszronienia i wilgoci ktory ma usprawnic m. in. automatyczne podgrzewane lusterka. W g30 wycieraczki mam pozostawione w pozycji automatycznej i nie zauwazylem zeby lusterka byly zaparowane
Opublikowano
Kaju jeszcze nie zwracałem na to uwagi. W Audi było to logicznie rozwiązane. Przełącznik w odpowiedniej pozycji i już.
Opublikowano
Hej, słuchajcie nie chcę zakładać osobnego wątku dla jednego pytania. Ogrzewanie lusterek załącza się wraz z ogrzewanie tylnej szyby?

 


Moim zdaniem włącza się niezależnie od pewnej temepatury zewnętrzenej

Opublikowano


A co do kolumny kierownicy. Też dwa razy zdarzyło mi się, że zawiesiła się pozycji do wysiadania. Najprostsza metoda? Zresetować auto, czyli nacisnąć guzik głośności od radia i przytrzymać. Auto zacznie się wyłączać. Poczekać aż zgasną całkiem zegary (aż ekran będzie bez podświetlenia, cały czarny). Uruchomić od nowa i wszystko wraca do normy. Dzisiaj auto to w dużej mierze komputer więc trzeba do niego podchodzić w ten sam sposób co do zawieszającego się smartfona czy peceta ;).

 


A w ten sposób nie resetuje się tylko systemu multimedialnego?

 

Tylko z obserwacji: Moim zdaniem po wygaszeniu całkowicie wszystkich monitorów (są całe czarne), wyłącza się tak jakby główny komputer i wszystkie urządzenia podpięte do prądu (jak wyłączenie przycisku power w komputerze - ten moment widać). Po ponownym włączeniu wszystko rusza tak jakby od nowa wiec jeżeli coś zawiesiło się w sposób czysto systemowy i nie ma stałego błędu w oprogramowaniu, albo uszkodzenia fizycznego to jest to tak jakby restart całości. Ważne jest aby poczekać aż się wszystko wyłączy - to jest różnica pomiędzy resetem multimediów a całego auta. U mnie jak doszło do zablokowania kierownicy w pozycji do wysiadania, to nawet jak wyszedłem z auta i zamknąłem z kluczyka, ale monitory się nie wygasił do końca to kierownica nadal była zablokowana. Gdy wszystko zgasło i ruszyło od nowa, kierownica zaczęła pracować poprawnie. Poprawcie mnie jeżeli się mylę albo doprecyzujcie ;)

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Opublikowano
Ok, dzieki za odpowiedzi. Jeżeli rzeczywiście się załącza automatycznie to dla mnie bez sensu. Wole sam decydować tak jak w przypadku tylnej szyby kiedy chce żeby grzało... :shock:
Opublikowano
Z tymi lusterkami to już było tak w F30. Nigdy nie mam zaparowanych, a nie ma żadnego włącznika grzania. Kiedy potrzeba to grzeją i tyle. Magia :)
Opublikowano
W A4 bylo tak, ze przestawiajac regulacje lusterka z lewo/prawo to grzanie nie działało a pozostawiając przełącznik w środkowej pozycji było grzanie. Był wybór.
Opublikowano

Jest jak jest Panowie. Nie zmienimy tego.


Jednak jeżeli tytuł tematu to "regulacja kolumny kierownicy" to ja ponarzekam pierwszy raz na coś w moim aucie. Kierownica jest zdecydowanie za wysoko. To jest dla mnie największa wada, że nie mogę jej opuścić odpowiednio nisko :(

Opublikowano
Jest jak jest Panowie. Nie zmienimy tego.


Jednak jeżeli tytuł tematu to "regulacja kolumny kierownicy" to ja ponarzekam pierwszy raz na coś w moim aucie. Kierownica jest zdecydowanie za wysoko. To jest dla mnie największa wada, że nie mogę jej opuścić odpowiednio nisko :(

 


masz regulację elektryczną czy mechaniczną?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie audi wcale nie jest takie cacy jak tu większość chwali. Mam znajomych którzy przesiedli się właśnie z audi na BMW kilka lat temu i są teraz zadowoleni. Powodem przesiadki była awaryjność aut i olewka serwisu. Głównym problemem były silniki żrące niemiłosierne olej, awarie klimy oraz coś ze skrzynia potrafiła się także dziać, także nie piszcie ze audi to takie cacy. Audi jak i BMW to typowa masówka wiec wpadki będą się zdarzać niestety.
Opublikowano
masz regulację elektryczną czy mechaniczną?

 


Ja mam elektryczna i też uważam tak samo jak "damianbl" ze powinno sie dac niżej opuscic. Fakt, fotel ok 90% regulacji na dół ale ja lubie jak jest nisko i czuje auto. W takim połozeniu fotela kierownica jest za nisko i często nawet wciskam przycisk od sterowania upewniajac sie czy oby na pewno niżej sie już nie da

Opublikowano
Jest jak jest Panowie. Nie zmienimy tego.


Jednak jeżeli tytuł tematu to "regulacja kolumny kierownicy" to ja ponarzekam pierwszy raz na coś w moim aucie. Kierownica jest zdecydowanie za wysoko. To jest dla mnie największa wada, że nie mogę jej opuścić odpowiednio nisko :(

 


masz regulację elektryczną czy mechaniczną?

 


Mam elektryczną.

Opublikowano
masz regulację elektryczną czy mechaniczną?

 


Ja mam elektryczna i też uważam tak samo jak "damianbl" ze powinno sie dac niżej opuscic. Fakt, fotel ok 90% regulacji na dół ale ja lubie jak jest nisko i czuje auto. W takim połozeniu fotela kierownica jest za nisko i często nawet wciskam przycisk od sterowania upewniajac sie czy oby na pewno niżej sie już nie da

 


Dokładnie ta sama sytuacja u mnie :) tylko mam 100% w dół.


Wciskam i wciskam ale nie chce się się opuścić :)

Opublikowano (edytowane)

Przed zakupem ogladałem recenzje na youtube "Pertyn ględzi" i wlasnie wspominał ze jak na BMW serii 5 to powinno byc niedopuszczalne aby regulacja kierownicy miała zbyt mała regulacje :)

A tak a propo to pomimo nisko ustawionego fotela na head-up'ie mam jeszcze regulacje, wiec logiczne byloby aby ta kierownica mogła pójśc niżej. Moze FL załatwi temat... przy okazji może ustawią lepsze sciemnianie head-up bo jak w dzien mam ok to w nocy jest ciemniej ale i tak niewystarczajaco ciemno i musze sciemniac recznie. Też tak macie ?

Edytowane przez Grzybu
Opublikowano

Po lewej obok świateł jest pokretlo do sciemniania 0

wskaznikow itp oraz sciemnia tez huda wiec spokojnie idzie ogarnac nawrt w trakcie jazdy w sekunde:))

Opublikowano
Po lewej obok świateł jest pokretlo do sciemniania 0

wskaznikow itp oraz sciemnia tez huda wiec spokojnie idzie ogarnac nawrt w trakcie jazdy w sekunde:))

 

to też ściemnia huda?? nie wiedziałem :)


w takim wypadku pewnie, że idzie ogarnąć.

ja po prostu zawsze idę do opcji huda w idrive...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.