Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW E90 2006 330xiA przedlift N52B30A

Hej, od jakiegoś czasu borykam się z problemem drgań kierownicy podczas skrętu - trudno to opisać bo uczucie przypomina ocieranie gumy o podłoże. Do dziś myślałem, że dzieje się to tylko podczas jazdy ale problem również na postoju. Gdy dojechałem do krawężnika i nie zrzucałem biegu na P to po obrocie kierownicą drgania występowały a po wrzuceniu P nie było tych drgań. Gdzie szukać przyczyny? Obroty przy skręcaniu się wahają niezależnie od pozycji skrzyni biegów ale to raczej normalne gdyż więcej mocy potrzeba do wykonania tej czynności na postoju. Ostatnio mechanik powiedział, że zamontowana jest elektryczna pompa wspomagania z niepodłączoną kostką (ten model ma tylko pompę hydrauliczną) ale gdyby to było to to drgania zawsze by występowały. Czyżby to silnik przenosił drgania na kierownicę i karoserię? Problem nie występuje również przy prędkości większej niż 30km/h

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz skonwertowany układ na elektryczną maglownicę, ciekawe że to działa bez podłączonej wtyczki.

Jeśli to nie jest przyczyną to spróbowałbym odłączyć napęd na przód i zobaczyć co się będzie działo - trzeba wyjąć któryś z bezpieczników, nie robiłem tego ale gdzieś czytałem w necie że się da.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.