Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zastanawiam sie co to słychać podczas pracy w silniku M57N2. Kolektor jest po wyrzuceniu klapek. Jest moc nie ma żadnych niepokojących objawów poza tym dzwiękiem który słychać na filmiku. Wydobywa się on gdzieś w okolicy kolektora dolotowego gdzieśna wysokości filtra oleju lub trochę za nim. Czy to może być gruszka od sterowania klapami i to cięgno ???

Nie wiem jak wcześniej i od kiedy to jest bo kupiłem ten samochód już z tym 2 miesiące temu. Wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Przebieg potwierdzony 191tyśkm. X3 ma chip na 262km i jest w automacie. Przejechałem 4tyś km i nic się niepokojącego nie dzieje jak już wcześniej pisałem. Czekam na jakieś podpowiedzi.

A to link do filmiku

Opublikowano
Witam

Zastanawiam sie co to słychać podczas pracy w silniku M57N2. Kolektor jest po wyrzuceniu klapek. Jest moc nie ma żadnych niepokojących objawów poza tym dzwiękiem który słychać na filmiku. Wydobywa się on gdzieś w okolicy kolektora dolotowego gdzieśna wysokości filtra oleju lub trochę za nim. Czy to może być gruszka od sterowania klapami i to cięgno ???

Nie wiem jak wcześniej i od kiedy to jest bo kupiłem ten samochód już z tym 2 miesiące temu. Wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Przebieg potwierdzony 191tyśkm. X3 ma chip na 262km i jest w automacie. Przejechałem 4tyś km i nic się niepokojącego nie dzieje jak już wcześniej pisałem. Czekam na jakieś podpowiedzi.

A to link do filmiku

 

A po wuja Ci gruszka i cięgno, skoro wywaliłeś klapki? Zdemontuj, zaślep podciśnienie i będziesz wiedzieć, czy to gruszka hałasuje, czy coś innego...

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Opublikowano
Ja tego nie demontowałem. Zrobił to poprzedni właściciel. Ja się zastanawiam czy to przypadkiem nie jest właśnie ten dźwięk od tego. Od spodu na kanale nie słychać tego. Najbardziej jest to słyszalne właśnie w okolicy kolektora dolotowego mniej więcej na wysokości filtra oleju lub za filtrem właśnie gdzie od spodu powinna być ta gruszka. Nie wiem czy ona tam jest i czy jest to cięgno. Pytam bo może ktoś z Was miał podobny przypadek
Opublikowano
Ja mam niby ten sam silnik a klapki byly sterowane nie podcisnieniem a silniczkiem. Klapki sa zaslepione ale silniczek zostal zeby nie wywalalo bledow. Nie mam takiego stukania. Zreszta na biegu jalowym one chyba nie pracuja...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

wymieniony Przetwornik ciśnienia turbosprężarki PIERBURG 722796010 i cisza działa idealnie.

Temat zamykam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.