Skocz do zawartości

Ciężko odpala na zimnym/ciepłym E46 M47N


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!


Mam problem jak w temacie silnik bardzo cięzko odpala niezaleznie czy zimny czy cieply, jedynie psikniecie plakiem w dolot pomaga. Wymieniałem wszystkie swiece żarowe na nowe Beru, chwile było lepiej ale zaraz znowu sie zaczely problemy. Wymieniłem pompe progową bo tez dziwne dzwieki wydawala ale to dalej nie to.


Błedy w INPIE to :


Glow Plug cylinder 1 - pewnie sterownik sie przepalił na jednym z pinów i nie łączy.


4b90 rail pressure monitoring on engine start - myślalem ze to wina tej pompki progowej ale po wymianie błąd dalej wyskakuje i silnik cięzko odpala.




Dodam jeszcze że silnmik często podkapca na czarno przy przyspieszaniu, jak turbo zaczyna wstawać


Oraz w miedzyczasie wywalem klapki z kolektora jednak tylko fizycznie, bez usuwania ze sterownika- moze to tez ma coś do znaczenia ?




Bardzo prosze o pomoc bo to psikanie plakiem juz mnie irytuje, dzięki.

Opublikowano

Jak masz inpa to sprawdź jakie pokazuje cisnienie na listwie w trakcie rozruchu. Powinno byc 300 bar.

Może któryś wtryskiwacz dawać na przelew co będzie skutkować spadkiem ciśnienia na szynie.

Usunięte klapki nie powinny wpływać na odpalanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie wtryskiwacz dający na przelew, test przelewowy pokaże który.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

W inpie wartosci rail pressure:

po przekreceniu klucza 2,08,

przy kreceniu rozrusznikiem 94

Gdzie we Wrocławiu móglbym zrobic test przelwowy ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie u 90% mechaników.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak masz minimum zdolności manualnych i lubisz pogrzebać przy swoim aucie to test przelewowy wykonasz sam :wink: nie ma nic trudnego w tym potrzebujesz 4 słoiki co posłużą za miarke i 4 wężyki czas operacyjny jaki mi był potrzebny przy wykonaniu takiego testu z wykonaniem przyrządu to niecała godzina :cool2:

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano
A czy możliwe by było uszkodzenie zaworka zwrotnego ? jak dam na zapłon to slychac jak paliwo sie przelewa non stop. Pompka progowa chodzi caly czas nie mam tak ze po przekreceniu zaplonu gasnie po paru sekundach tylko chodzi około 30 jak wyciagne kluczyk i jeszcze raz przekrece to dalej pompuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.