Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba nie da rady bo już przy naprawie chce IC założyć Wagnera ;). Myśle że obecnie jest około 380.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na tapecie temat lamp tylnych.


01.jpg


Innej metody jak rozcięcie lamp nie ma by zmienić diody na pomarańczowe :oops: . Więc wolałbym jeździć już na czerwonych kierunkach niż z tak porzeźbionymi lampami. Zdjęcie od gościa który przerabia te lampy z olx - pisał mi że koledze to pokleił na silikon bo chciał taniej niż ze spawaniem obudowy. A lampy do m3 e92 ...dziwić się później że ludzie mamroczą że auta z usa to syf :duh: .


Zreszta kilka dni temu byli u mnie panowie z pobliskiego Legionowa po lekko połamaną osłonę pod silnik, wzieli odemnie także kilka plastików z większymi lub mniejszymi pęknięciami, które ja już zamówiłem w ASO a które istnieją tylko w is - bedzie kolejna igła z USA - na szczęście auto było bardzo lekko uszkodzone wiec wiele do lepienia poza okolicami zderzaka i lampy lewej tam nie mają. Do listy isów E92 w PL mogę więc dopisać:


13. srebrny bez navi na s313 18 cali który niedługo zapewne będzie na sprzedaż.


Na szczęście ja nie musze rzeźbić, bo:



02.jpg


Moje orginalne lampy USA się sprzedały w całości :). Nie chciałem także zmieniać tylko zewnetrznych lamp które się różnia w wersji US bo bałem się różnicy w wyglądzie starych i nowych lamp. Więc wpadną nowiutke ULO (jak OE).


03.jpg


Zakupiłem Airbag i klemę pirotechniczną (poduszka pasażera była w zestawie z airbagiem w kierownicę więc jest - ale mi jest zbędna- ktoś potrzebuje to niech pisze ;) ).


05.jpg


W zawieszeniu był krzywy 1 wahacz - wpadnie nowy Lemforder.


06.jpg


07.jpg


Lampa lewa skrętna LED - miała być "cała" - niestety sprzedawca tak opakował że ułamał się 1 górny uchwyt w przesyłce :zdegustowany: . Lampę kupiłem tak tanio że żal było zwracać, więc uchwyt już ładnie mi ogarnął spawacz.


08.jpg


Prawa osłona pod auto idealna używka - niestety od wózkowania auta obecna jest w kilku miejscach pęknięta.


09.jpg


Włącznik świateł udało mi się cudem kupić taki jak potrzebuje - generalnie to nie wiedziałem że takie wogóle istniały :roll: - czyli LCI bez halogenów przednich , pod xenon.


10.jpg


Będzie retrofit PDC na tył :D :cool2: i tu się troche pietram że nie dam rady tego podłączyć - kupiłem zestaw z demontażu z anglika. Wiązka jest mam nadzieje że kompletna. Orientuje się ktoś gdzie ten koszyk z modułem powinien być w aucie zamontowany?


11.jpg


Kurtyna prawa i pas kierowcy który po wystarzale już się nie zwija - ten typ tak ma . Mam nadzieje że pas w wersji euro (ECE) będzie pasował.


No i reszta modów z działu PERFORMANCE :D :


12.jpg


Zestaw relokacji dolotów MMP Engineering - jakimś cudem udało mi się to znaleźć używane w śmiesznej cenie, dodatkowo w Polsce ;). Cuda się jednak zdarzają. Sprzedający nie wiedział oczywiście co ma. Dłuższą rurę ktoś już przerabiał wg własnego pomysłu bo pewnie coś nie pasowało. Brakuje jeśli dobrze myśle tylko wężyka silikonowego ciętego z metra i uchwytu do przeniesienia zbiorniczka wyrównawczego. Myśle że jakoś to ogarne.


13.jpg


No i air scoopsy FTP Motorsport + "sportowy" termostat chłodnicy oleju od tego samego dostawcy.


Więcej modów nie planuje :) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Super projekt i fajnie ze poprzedni właściciel utrzymał z Tobą kontakt. Pozdrawiam z USA i życzę powodzenia w odbudowie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś wrzut fot pachnący fabryczną nowością :cool2: :


01.jpg


02.jpg


03.jpg


To co tygryski lubia najbardziej - pudełeczka i torebeczki z ASO :mrgreen: .


04.jpg


I paka ze znanego sklepu.


05.jpg


A w niej pachnący nowością komplecik na tył ULO czyli dostawcy tych lamp dla BMW.


06.jpg


07.jpg


Jakby się uparł to ten nr częsci spod markera by jeszcze odczytał :mrgreen: ...no i ciekawe jakie to okragłe logo "się zatarło" :roll: :lol: .


08.jpg


Żal dotykać :oops: .


09.jpg


10.jpg


Odgruzowałem felgi z asfaltu i kleju po ciężarkach od środka.


11.jpg


Bo mają przyjąć godne opony. :twisted:


12.jpg


Niby 265 a w realu jakby 285. Chyba nawet już i z dystansem na tył może być problem :roll: .


13.jpg


Gumki do -9*C.


14.jpg


Na przód wpadną znane i cenione Micheliny Pilot Super Sport 235/35/19.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Hehe no prosze ,cisza była ale nie próżnowałeś, ładnie żeś tego nazbierał :cool2:

Już myślałem że te Toyo na zime chcesz zakładać ale doczytałem do końca ;) dobry pomysł, przy tej mocy i tylnej ośce

Szerokie bardzo jak na 265, pytanie czy się zmieszczą,u siebie miałem 265 Micheliny +dystansik 5mm i było na styk ,ale miały faktycznie te 265 a nie 280 mm

Opublikowano

do kolekcji fantów należy także lusterko z pilotem do bramy wersja EU :) :


IMG-5269.jpg


Ojj żeby tylko zimy wystarczyło :D .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
widać Mikołaj przyszedł do Ciebie o wiele wcześniej ;) duża różnica w cenie jeżeli chodzi o te lampy na tył,a te ze znaczkiem BMW?

 

Duża ... :D Kpl. kosztował +/- tyle co w ASO tylko te lampy montowane w błotniki.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
super sprawa! na takiej wiedzy można dużo zaoszczędzić. miałem podobnie z częściami rozrządu w N47. powodzenia w składaniu całości :cool2:
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Reaktywacja tematu, zabrałem się za to auto dopiero po zimie gdyż priorytet przejeło 318d ...


No więc auto zostało....zazaliczkowane . Krzysztof który kupił odemnie w zeszłym roku e92 335ix niestety uszkodził mocno to auto kilka tygodni temu i odrazu zaczął poszukiwania 335is ...złożyłem mu więc delikatną propozycje i zaskoczyło :] . Także mi zostanie z tej operacji troche grosza a Krzysiek będzie miał dopracowanego ISa :ok: . Z poprzedniej E92 był bardzo zadowolony - ok 35 tys km przejechane w 8 miesięcy, z bananem na twarzy.


Dla siebie rozpocząłem już poszukiwania kolejnego ISa , względnie M3 E9x . Wolalbym ISkę ale aut tych jest już na aukcjach mniej jak choćby w zeszłym roku a ceny chyba są już delikatnie wyższe.


Mam nadzieje że moderatorzy pozwolą mi dokończyć historie ISki na forum, w sumie to auto wciąż jest w moich rękach.


W związku z powyższym do auta nie trafi relokacja dolotów (zostają stożki Burgera), oraz chłodnica oleju Setraba. Dojdą za to końcówki wydechu 100mm produkcji Eltec .


01.jpg


Kierownica miała małą sznytkę - przeszkadzało mi to mocno. Po wysłaniu kierownicy do Colourlocka stwierdzili jednak że nie naprawią tego i zostaje tylko obszycie. Lederzcentrum to samo . :/


02.jpg


03.jpg


No i już po . Wyszło ładnie.


04.jpg


05.jpg


06.jpg


Uszczelki szyb przód i tył wymienione na nowe z ASO.


07.jpg


Toyki i PSS założone, Nankangi sprzedane :niepewny: .


08.jpg


09.jpg


No i doszedł taki akcent na felgach, taki sam jak jest orginalnie na S.313 produkcji BBS. Te są produkcji Cromodory.


10.jpg


No i reaktywacja prac z kwietnia, części wyjęte do mycia.


11.jpg


12.jpg


Nowa chłodniczka już na miejscu, uchwyt błotnika też za moment będzie przyspawany ;).


13.jpg


Układ zalany ori płynem i odpowietrzony procedurą z TISa.


14.jpg


Wpadły też zaślepki miejsc na pompę wody od aabena .


15.jpg


Wahacz powypadkowy vs nowy ;).


16.jpg


17.jpg


Wagner Evo 1 Competition na miejscu i silniczek zalany świeżą oliwką.


18.jpg


Pogoda ładna więc można było spokojnie pomyć to i owo.


19.jpg


Stożki dostały solidny prysznic i potem oliwkę.


20.jpg


Ori ICek trafi zapewne do 318tki ;).


21.jpg


Auta z USA to syf ....jak to przyjeło się mówić ;) Ja się pytam z której strony ? Pokażcie mi auto z PL/DE które tak będzie wyglądać po 6 latach i 147 tys km ;) .


22.jpg


23.jpg


Chłodnice po umyciu też ciężko rozpoznać która nowa która ori :rotfl: .


24.jpg


25.jpg


26.jpg


Części ocynkowane i zaciski hamulcowe po samym myciu.


27.jpg


28.jpg


Wspomniane wyżej końcówki.


29.jpg


Piasty były lekko rudawe, ale co w tym dziwnego skoro te części fabrycznie nie są niczym zabezpieczone.


30.jpg


31.jpg


39.jpg


40.jpg


41.jpg


Miejsca które jako pierwsza w E9x łapie rdza tutaj oczywiście były bez zarzutu , więc żeby tak zostało na długo to zabezpieczyłem je masą polimerową tak jak powinno to być zrobione fabrycznie .


32.jpg


Listwy wokół szyb juz na miejscu.


33.jpg


Progi i profile zamknięte nad tylnym wózkiem zalałem sprawdzonym woskiem KS200 w dużej ilości . Poszło ok 1,5 litra.


34.jpg


Odboje i zamki z maski dokładnie umyłem.


35.jpg


Oczywiście odrazu założyłem też nowy filtr kabinowy Knechta z węglem aktywnym.


36.jpg


37.jpg


Niestety naklejek po maskę do wersji US nie da się kupić w Polskich ASO, więc kupiłem tylko to co mogłem. I przykleiłem prosto, nie to co fabryka ;).


38.jpg


Widać już efekty ;).


pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Piękne auto i profesjonalna robota tak jak w twoim 318d.

A powiedz mi skąd masz takie szablony do napisów na felgach?

Opublikowano

Wyjdzie piękne auto. Niestety dokładne prace trwają długo, a nie to co u większości pokolizyjnych aut, ale stan końcowy będzie ekstra. Auta z ciepłych rejonów USA są jak nowe mimo wieku/przebiegu, także należy inaczej ma to patrzeć porównując to do choćby niemieckich, polskich sporo młodszych niezależnie od marki. Nasze 3-latki nie dorównują tamtejszym 10-latkom.

Co do naklejek spod maski to da się je odkleic i użyć ponownie. Sam robiłem ten zabieg, podgrzewajac opalarka w 2 autach. Nie było ani śladu.

Powodzenia

Opublikowano
Piękne auto i profesjonalna robota tak jak w twoim 318d.

A powiedz mi skąd masz takie szablony do napisów na felgach?

 

Zamówione z allegro - firma emGreg.


 

Wyjdzie piękne auto. Niestety dokładne prace trwają długo, a nie to co u większości pokolizyjnych aut, ale stan końcowy będzie ekstra. Auta z ciepłych rejonów USA są jak nowe mimo wieku/przebiegu, także należy inaczej ma to patrzeć porównując to do choćby niemieckich, polskich sporo młodszych niezależnie od marki. Nasze 3-latki nie dorównują tamtejszym 10-latkom.

Co do naklejek spod maski to da się je odkleic i użyć ponownie. Sam robiłem ten zabieg, podgrzewajac opalarka w 2 autach. Nie było ani śladu.

Powodzenia

 

Dzięki za tip, spróbuje z tą opalarka. Jaka temperature ustawiałeś na oplarce ? pewnie mniej jak te 600C max ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
jak to pomalowałes piasty? przeciez one maja byc surowe... jak teraz zrobisz przylgnie?? wtf?
Opublikowano (edytowane)
Normalnie pomalowałem ;) cienka warstwa lakieru nie będzie mieć wpływu na nierównomierne przyleganie tarczy do piasty. Tarcze też zawsze maluje od środka tak samo jak i od zewnątrz i nie zauważyłem negatywnych skutków takiego działania, a robiłem już tak w 3 lub 4 samochodach. Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Reaktywacja tematu, zabrałem się za to auto dopiero po zimie gdyż priorytet przejeło 318d ...


No więc auto zostało....zazaliczkowane . Krzysztof który kupił odemnie w zeszłym roku e92 335ix niestety uszkodził mocno to auto kilka tygodni temu i odrazu zaczął poszukiwania 335is ...złożyłem mu więc delikatną propozycje i zaskoczyło :] . Także mi zostanie z tej operacji troche grosza

 

Czułem że to auto na handel jednak...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piotr zrobiłbyś krótki tutorial jak ogarniasz listwy shadowline. :)
3A0jS9b.png
Opublikowano

Jeśli są tylko poprzecierane na krawędziach to:


-szlif na mokro papier P1200

-podkład epoksydowy Novol 360 cienka warstwa na calość - 1 lub 2 warstwy

-lakier bazowy czarny solidowy na podkład w technice mokro na mokro (bez szlifowania podkładu)

-lakier bezbarwny 2-3 warstwy (by zbudować grubawą powłokę)

-szlifowanie klaru papier P3000 na mokro

-polerowanie do połysku - Menzerna 300 + Menzerna 3000.


Tak to z grubsza wygląda :). Nerki ta sama technika.


Jak jest korozja alu na listwach - w poprzedniej E92 tak miałem na czubku jednej listwy - zszpachlować pory po korozji i na to podkład wypełniający akrylowy punktowo - tylko na to miejsce, potem jak wyschnie to szlif podkładu akrylu na mokro P600 do idealnej gładkości i potem kolejność jak powyżej.


Ważne jest by zakleić przed pierwszy malowaniem możliwie całe "tyły" listew taśma lakiernicza - tak by w rowki uszczelek nie powchodziły kolejne podkłady/lakiery bo może być problem z ich wsunięciem przez grubszą powłokę.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.