Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam


Nadszedł czas na prezentacje kolejnego E92 LCI - znowu to 335 z dwoma literkami - tym razem is :D .


W poprzedniej 335ix N55 od początku nie do końca mi pasował napęd xdrive (jakoś nie pasował mi do sportowego bmw - brak agresji), i mała podatność silnika N55 z pierwszy lat produkcji na mody (400 bez modyfikacji turbiny tam było nie możliwe).


Aukcje z ISami zacząłem przeglądać gdzieś tak rok temu :rotfl: , a w strone kupna kierowałem się po przejażdzce 437KM egzemplarzem Vapora - tyle mocy w tej budzie robi z auta już konkretnego agresora. :rotfl: Kusiła mnie także swoista egzotyka tego modelu.


Byłem dosyć wymagający co do auta:

-navi - oczywiście musiało być ;)

-czarny lakier+ czarna skóra - nie

-szary lakier lub szara skóra - nie

-konieczny był comfort acess (w poprzedniej E92 troche mi go brakowało)

-felgi 19 cali (sporo jest na 18 s.313)

-no i generalnie bogate wyposażenie.


Auto wylicytowane w czerwcu po jakiś 6 miesiącach śledzenia aukcji :) . 2012r produkcji, czarny lakier + skóra w dla mnie najładniejszym kolorze sattelbraun. Na przybycie auta do mnie czekałem przeszło 3 miesiące.


Skrzynia DKG - stwierdziłem że jak próbować smaku automatu to tylko i wyłączenie z 2 sprzegłówką :).


Wyposażenie max dostępne do ISa poza PDC oraz roleta szyby tył (swoja droga zastanawia mnie mocno czemu BMW z USA tak często nie mają czujników parkowania mimo bardzo bogatego wyposażenia).


2 dni po wygraniu aukcji zobaczyłem post byłego właściciela ISa że jego auto było właśnie na aukcji i że szuka osoby która to auto kupiła by przekazać jej hasła do MHD flashera który był sparowany z tym autem :D. Moje zdziwienie i radość była bardzo duża gdyż pierwszy raz widziałem by ktoś wrzucił taki post, na dodatek dotyczył on mojego już auta :super: :super: . Hasła i dostęp do MHD już mam , mapy stage1, mapy pod etanol mix, monitor pack- czyli coś o wartości ok 1500zł dostałem w gratisie :cwaniak: . I tak planowałem mape MHD także wszystko mi pasuje, jedynie dokupie stage2.


Z właścicielem mam bieżacy kontakt, jeździł on autem ok rok czasu i przejechał ponad 20k mil - czyli jak na takie auto to sporo, także na warunki USA. Z auta był bardzo zadowolony, 1 miesiąc przed wypadkiem kupił nowe opon, zmienił olej w skrzyni, olej w silniku i walnut blasting + coś jeszcze (nie pamiętam :P ). Przebieg obecnie 91 k mil.


Zakup ze stanu Oregon czyli zachodniego wybrzeża USA - widać ciepły i suchy klimat po stanie elementów ocynkowanych od spodu auta czy zacisków hamulcowych - jak nowe. Za to uszczelki 2 szyb są sparciałe od słońca - do wymiany :P .


Auto wcześnie bezwypadkowe, żaden element blaszany nie lakierowany powtórnie, do momentu wypadku - carfax czysty.


Użytkownicy auta musieli być "świadomi" - felgi bez rys, próg nie skopany butami , rogi foteli także bez śladów zelówek jak to czesto w e92 bywa :chytry: , felc drzwi lewych nie porysowany klamra od pasa.


Mody poprzedniego właściciela:

-charge pipe VRSF

-stożki Burger Tuning

-blow-off TurboSmart Race Port (pięknie i głośno sapie)

-mapa stage 1+ MHD



Ja od siebie dorzuce jeszcze kilka modów by było pewne "400+" ;). Nie planuje żadnych zmian wizualnych - wersji IS nie ma co "upiększać" .


Prod. Date 2012-02-21

Type 335IS (USA)

Series E92 (3 Series)

Body Type COUPE

Steering LHD

Engine N54T

Displacement 3.00

Power 240kw / 326hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery LEDER DAKOTA/D3 SATTELBRAUN (LCD3)


options

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S2B6A 19 LAW M Performance Double Spoke 313

S2TCA Sport transmission w dualplate clutch

S2VBA Tire pressure display

S302A Alarm system

S319A Integrated universal remote control

S322A Comfort access

S403A Glass roof electrical

S423A Floor mats velours

S430A Interioroutside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automaticdip

S488A Lumbar support driver and passenger

S494A Seat heating driverpassenger

S4NAA Interior mirror with digital compass

S534A Automatic air conditioning

S544A Cruise control with brake function

S563A Light package

S570A Reinforced power supply

S609A Navigation system Professional

S615A Expanded BMW Online Information

S620A Voice control

S639A Preparation f mobile phone cpl USACDN

S655A Satellite tuner

S688A HarmanKardon Surround Sound system

S697A AreaCode 1 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S6FLA USBAudio interface

S6NFA Music interface for Smartphone

S6NRA Apps

S6UHA Traffic Information

S6VCA Control for Combox

S704A M Sports suspension

S7XAA M Leathr wheelshift paddlemultifunc

S8S4A Decoding variable light distribution

S8SCA Telematics access requestcountryspec

S8SPA Control unit COP

S8TNA Daytime runlights adjusvia light menu

S925A DummySALAPA

Standard equipment

S459A Seat adjuster electric with memory

S481A Sports seat

S4WAA Interior strips alu glaciersilber dark

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S5AKA LED light elements

S5DSA Emergency release luggage compartment

S645A BMW US Radio

S715A M Aerodynamics package

S760A High gloss shadow line

S775A Headlining anthracite

S823A Hotclimate version

S840A High speed synchronisation

S845A Acoustic belt warning

S850A DummySALAPA

S853A Language version English

S876A Radio frequency 315 MHz

S992A Control of numberplate attachment


Dla przypomnienia jeszcze opis różnic modelu is od zwyklej 335i (by Adrianadernew):


"zmiany techniczne 335is w porównaniu do wersji 335i :

- pomimo liftingu zamiast silnika N55 zastosowano N54 z dodatkiem litery T – N54T o zwiększonej mocy 326 KM (240KW ) oraz 450/500NMoverboost ( o zwiększeniu momentu napiszę niżej) .

- do wyboru skrzynia manualna lub automatyczna , jeśli automat to tylko DCT / DKG - 2 sprzęgłowa. Nie występowała zwykła skrzynia automatyczna.

- DCT posiada launch control.

- DCT po wciśnięciu przycisku sport i pedału gazu do końca posiada 10 sekundowe doładowanie zwiększające moment do 500NM– funkcja overboost ( zmienia się praca turbin ).

- sportowy układ wydechowy – nie jest to ani standardowy wydech ani wydech performance. Układ ten został zastosowany tylko w wersji is.

- 2 dodatkowe chłodnice – jedna oleju a druga wody- umieszczone za nadkolami po lewej i prawej stronie. ( do tego ma jeszcze chłodnice oleju skrzyni i wspomagania).

- większy wentylator o mocy 850W . ( zamiast 600W)

- sztywniejsze mocowanie silnika( nie wiem o co dokladnie chodzi ) .

- M zawieszenie.

- różnica w wadze maski o kilka kg. ( nie wiem dlaczego i co to za tworzywo i nie wiem też czy jest ona lżejsza czy też cięższa)


Zmiany wizualne na zewnątrz w standardzie :

- M pakiet zewnętrzny z większymi wlotami powietrza u dołu bez świateł przeciwmgielnych w celu zwiększenia chłodzenia- na te dodatkowe chłodnice w nadkolach. ( tylko e93 w standardzie miała przeciwmgielne – dodatkowo można jednak było dokupić przeciwmgielne również do e92. A dlaczego w cabrio wsadzali je od razu i dlaczego nie przeszkadzały w chłodzeniu ? Tego nie wiem – ameryka ) .

- czarne ramki okien shadowline/gloss

- czarne nerki zderzaka przedniego z chromowanymi żeberkami - te nerki również były stosowane tylko w is, nie są to performance.

- czarne lusterka

- czarne końcówki wydechów

- wykończenie tylnego zderzaka pod kolor auta.(dyfuzor)

- oznaczenia modelu 335is na błotnikach i klapie tylnej – można było zrezygnować.

- dodatkowe oświetlenie LED na zewnątrz ( klamki.)

-czujnik deszczu.

-bixenon skrętny na ledach

- felgi 18” lub 19” style 313.



Zmiany wewnętrzne :

- Listwy wewnętrzne alum. glacier-silber z oznaczeniem 335is – innych nie było i nie dało się zmienić.

- prędkościomierz szary z oznaczeniem 335is

- M sportowe siedzenia elektryczne z pamięcią.

- dodatkowe oświetlenie LED wewnątrz.

- czarna podsufitka antracyt.

- M sportowa kierownica z łopatkami (jeśli DCT )

- M listwy progowe

- skrzynia manualna z gałką M

- sportowe dźwignie sprzęgła/gazu/hamulca - stal nierdzewna.

- M podstawka dla lewej stopy kierowcy ."


Od siebie dodam że w standardzie do ISów szły także felgi S225 w 19 calach - to była 3cia opcja wyboru felg.


3597szt IS E92 wyprodukowane, takich jak moja czyli black sapphire+ sattel braun + DKG - 83 szt.


01.jpg


Wspomniany wyżej post na FB.


02.png


Taka "zima" to u nich już "kataklizm".


03.png


04.jpg


05.jpg


Tak auto wyglądało u ostatniego właściciela w USA.


06.jpg


A 1 kwietnia 2018 wydarzyło się coś takiego :zawstydzony: .


07.jpg


08.jpg


Konto MHD już u mnie.


09.jpg


10.jpg


W bagażniku znalazłem komplet dokumentów dotyczących zakupu auta oraz raport carfax.


37.jpg


A w schowku jeszcze więcej papierów :).


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


Klema połączona, auto można odpalać po ponad 5 miesiącach stania bez ruchu .


15.jpg


16.jpg


Po usunięciu ocierających szczątków nadkola można było ruszać na jazdę próbną ;).


W zawieszeniu zgięty tylko 1 wahacz - mimo tego auto jeździ w miarę normalnie (krzywo kierownica).


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


Tak właśnie wygląda to auto od spodu - jak na 6 lat i 147 tys km dla mnie rewelacyjnie. :]


21.jpg


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


29.jpg


30.jpg


31.jpg


32.jpg


33.jpg


34.jpg


36.jpg


Naprawa w planach na grudzień-styczeń-luty . Powoli, spokojnie :).


pozdrawiam

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Piękna maszyna :cool2:

Ale myślałem, że jednak będzie M. Czuję lekki niedosyt :P


Uszkodzenia, to kosmetyka i fajnie, że znalazłeś kontakt z poprzednim właścicielem :cool2: raczej takie rzeczy się nie zdarzają :wink:


W Twoich rekach będzie dopieszczona i będzie cieszyć właściciela. :cool2:


Piękny kolor skór :wink: i


Co do pdc w USA, to w BMW, to dość spotykany rarytas jednak :) . Zobacz na inne auta z USA, taka np. Nowa Mazda 6, nie widziałem tam czujników, a też siedzę sporo patrząc na aukcje.


Szerokości i przede wszystkim Przyczepności :cool2:

Opublikowano (edytowane)

Ale myślałem, że jednak będzie M. Czuję lekki niedosyt :P

 

Powiem tak - jakbym najpierw sprzedał poprzednie E92, a potem licytował to raczej byłoby to M :). Choć sam nie wiem czy eMka dała by większą frajdę ? Szybsza raczej by nie była.

 

Gratulacje :twisted: Śliczna jest!! :D :D Niezły rodzynek. Kolejna, która pojawiła się na forum. Ciekawe, która to sztuka w Polsce :shock:

 

Też się nad tym zastanawiałem ile jest E92 IS w Polsce ? Ja wiem o tych:

1. truskawa Adriana

2. niebieska ex Vapora

3. srebrna+czarne wnętrze na 18 s.313 która była na sprzedaż w Warszawie kilka miesięcy temu (i chyba została w Warszawie)

4. biała z czerwony wnętrzem która była na sprzedaż we włocławku kilka miesięcy temu (czy została w Polsce ? nie wiem, była też na mobile.de)

5. niebieska+ czarne wnętrze z przebiegiem 137k mil ktora była w Rzeszowie 3 miesiące temu

6. czarna z czarnym wnętrzem 2012r z Krakowa

7. szara z czarnym wnętrzem która będzie jeździła w okolicach Otwocka (chyba jeszcze się naprawia)

8. żółta (folia) która była na sprzedaż kilka lat temu (433KM maska m3 , lusterka m3, hample ceramika) - czy jeszcze nie została rozbita i jeździ ?

9. szara z czarnym wnętrzem która wisi z uszkodzonym przodem za 55k na otomoto

10. czarna która była jakiś czas temu na sprzedaż w Czestochowie z uszk. silnikiem

11. jakiś czas temu ktoś na olx wystawiał felgi s.313 18' i pisał że pochodzą z ISa - wiec jest szansa ze miał do tych felg jakieś auto :D

12. moja

13. srebrny bez navi na s313 18 cali który niedługo zapewne będzie na sprzedaż.


Ktoś wie o jakiejś jeszcze ?? :D

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Na prostej szybsza pewnie nie, ale chyba nie o to chodzi, żeby tylko szybko jechać ? :wink:

e92 w M, to nie tylko pocisk do przodu :wink:

Przepaść w prowadzeniu, ona jest po prostu samochodem idealnie skrojonym i uważam, że to ostatnie prawdziwe M.

Oczywiście is też ma potencjał :twisted2: i jest super autem, ale M nigdy nie było i nigdy nie będzie :wink:


Tak czy tak piękna maszyna jak już napisałem wcześniej.

Może uda się kiedyś spotkać i dasz chociaż pogłaskać :wink:

Opublikowano

Jasne że nie chodzi o to by męczyć dziesiąte części sek przy 100-200, czy też na torze ;) chodzi o satysfakcje z jazdy, a 335i RWD po wzmocnieniu napewno taką daje - fajnie brzmi (zupełnie inaczej niż v8 ale czy gorzej - sam nie wiem?) i po prostu czuć w tym aucie moc i agresje :).

Choć dodam że nie miałem okazji jechać M3 e9x więc bezpośredniego porównania nie mam ;).

 

Zobacz na inne auta z USA, taka np. Nowa Mazda 6

 

Tylko nie mów że planujesz zdradę BMW dla np. takiego shitu ? :mrgreen: :lol: . Bo jak tak to z głaskania mojego ISa nici :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Jakbyś jechał M, to pewnie byś nie kupił is :P

Chociaż is , to świetny samochód :wink:


Mazda już prawie w Niemczech 17 rok, pierwsza rejestracja marzec 18 r. 6 koła przejechanie, Najbogatsza opcja jaka wychodziła na Stany.


Żonie kupiłem, nie sobie, bo chodzi o coś większego i z mniejszym spalaniem :mrgreen:

Tak, wiem, że to nie BMW, ale trochę rozsądek przyszedł do głowy. Zobaczymy na jak długo :mrgreen: w mojej głowie często przychodzą różne pomysły :mrgreen:

Ale to nie wątek o Mazdzie, lecz o IS i liczę jednak na to, że jak zrobisz, to dasz pogłaskać potwora :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak zwykle, u ciebie będzie igiełka.Kwestia czasu. Poza tym, fajny ten IS :cool2:
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Nono, widzę że do zdjęć to ją umyłeś a nie to co mi pokazywałeś brudna ;)

Auto oglądałem, a nawet przejechałem się kawałeczek jako pasażer także przyznaje że seria na pewno to nie jest tylko coś koło 400koni i podaje bardzo dobrze :cool2: naprawisz to zhamuj z ciekawości jakie cyferki wyszły bo czytałem że ten program MHD stage 2 to już jest naprawdę mocny a teraz masz stg1

Wizualnie w środku nie widać śladów zużycia ,w bardzo ładnym stanie ten egzemplarz potwierdzam.


Co do porównania z m3 e92 jeździłem nią jako pasażer i w porównaniu do byłej 335is 437koni cóż na pewno na plus dla emki dźwięk (jeszcze agresywniejszy), prowadzenie ,hamulce, szpera natomiast dla ISA dynamika (jednak is po programie jest ciut szybszy) i spalanie jeśli ktoś traktuje auto jako daily car to jednak w mieszanym mi brała koło 13-14 bez oszczędzania a w m3 średnio ludziom raczej bierze koło 17 w końcu to wolnossące V8. Poza tym 500Nm w serii 600 po programie vs 400 w m3 powoduje że emke trzeba bardziej wkręcać na obroty żeby szła. Jednym słowem 335is bardzo fajne auto, ciekawsze niż 335i natomiast w garażu wolałbym mieć m3 bo to jednak klasa sama w sobie :)


Kkamo84 nie zgodzę się że e92 m3 to ostatnie dobre M, jednak technika idzie do przodu i m3 f80 w wersji competition (seryjnie 450koni a po lajtowym programie 540, już nie mówie o jakichś tam grubych modach bo i 700koni w nich robią) wcale nie brzmi gorzej a jest o wiele szybsza a to przecież w sportowym aucie chodzi żeby było szybkie :)


PS. po moich doświadczeniach myślę że taki must have w 335is to szpera bo mimo opon 265 Michelin z tyłu koła często mieliły no i hamulce bo seryjne są po prostu słabe do tej mocy auta !

Opublikowano

Ale to nie V8 :wink:

Moim zdaniem, to jednak ostatnie prawdziwe M, chociaż nie pogardziłbym oczywiście seria f... w M :mrgreen:

Każdy ma prawo do własnej opini i jak powiedziałem nie chodzi tu tylko o moc auta i oby szybciej do przodu :wink:

Ale to nie temat o tym :mrgreen:

IS jest w pewnym sensie też wyjątkowym autem i na pewno będzie cieszyć Nowego właściciela :cool2:


Czekamy na najszybsze i chyba pierwsze na tym forum 340i :wink:


Pozdr

Opublikowano

Racja, że nie V8 ale jednak sam wygląd m3 f80 w wersji competition jest fenomenalny moim zdaniem i dźwięk extra, do tego ta podatność na modyfikacje...w e92 mało kto zakłada kompresor bo to grube koszta dziesiątki tys zł a tu robisz tylko remap i 550kucy w M3 z racji że na papierze 450 a w praktyce zwykle po 470 mają ;)




Co do galerii 340i to kupiłem jak i Wy z USA i zrobię w swoim czasie galerie, ciekaw jestem tego auta co sobą oferuje, jest jedna na forum po remapie na 430kucy też z usa tylko właściciel się nią nie pochwalił ;) .

Piotres gratuluje jeszcze raz, fajne auto i na pewno da Ci wiele frajdy z dzikiej jazdy ;) Planujesz mody jakieś typu szpera, hamulce ? Po DP auto jest sporo głośniejsze natomiast końcówki wydechu trochę się brudzą

  • Moderatorzy
Opublikowano
Choć sam nie wiem czy eMka dała by większą frajdę ? Szybsza raczej by nie była.

Z reguły ~400 KM w M3 jest szybsze niż ~400 KM w 335i, ale mniejsza z tym.

Miałem 4 lata 335i, później 5 lat M3. Pomimo, że bardzo dobrze wspominam 335i to nie ma co porównywać do M3. eMka jest bardziej zajawkowa. Prowadzenie, hamowanie, skręcanie, dźwięk, radość z jazdy, prestiż, wygląd, charakter ... jak dzień do nocy :)

Tak czy inaczej gratuluje ładnego, szybkiego i świeżego auta :cool2:

Opublikowano

Dzięki Panowie za miłe przyjęcie mojego nowego nabytku. :P


Co do modów to na początek moc - w sumie zaraz po/równolegle z naprawą auta. O szperze czy hamulcach pomyśle później jak chwile pojeżdze i sam stwierdze czy mi tego brakuje czy nie :) w z3 miałem hamulce i zawias "ponad" silnik to tu będzie odwrotnie żeby nie było nudno :mrgreen: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze miło poczytać porównania stockowego M3 do porobionego 335is. :duh:

Samochodu gratuluję, chociaż przyznaję że czytając o sprzedaż y 335ix spodziewałem się czegoś więcej. Dużo frajdy z odbudowy i jazdy życzę! :)

Opublikowano
Zawsze miło poczytać porównania stockowego M3 do porobionego 335is. :duh:

Samochodu gratuluję, chociaż przyznaję że czytając o sprzedaż y 335ix spodziewałem się czegoś więcej. Dużo frajdy z odbudowy i jazdy życzę! :)

napisał Pan z 320d ;)

W tym"porobionym" jak określiłeś 335is robisz sam program za 1500zł i masz moc jak w stockowej m3, ma to jakiś sens i swoje walory a że emka to nigdy nie bedzie to oczywiste i nikt tego nie podważa ,czytaj ze zrozumieniem :)

A w m3 v8 żeby cos podłubać to za 1500zł możesz wiesz co z tym zrobić ;) kompresor to kilkadziesiat tys pln, dlatego mało kto to robi. Piotres rozważał zakup między 335is a m3 stąd te porównania myślę są akurat na miejscu ;)

Opublikowano
Jaki jest sens podniecania sie autami kupowanymi na handel...? kolejny po vaporze kupuje i sprzedaje drożej, po 6 m-cach... żodyn nie ma odwagi potrzymać auta 2-3 lata...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
napisał Pan z 320d ;)

W tym"porobionym" jak określiłeś 335is robisz sam program za 1500zł i masz moc jak w stockowej m3, ma to jakiś sens i swoje walory a że emka to nigdy nie bedzie to oczywiste i nikt tego nie podważa ,czytaj ze zrozumieniem :)

A w m3 v8 żeby cos podłubać to za 1500zł możesz wiesz co z tym zrobić ;) kompresor to kilkadziesiat tys pln, dlatego mało kto to robi. Piotres rozważał zakup między 335is a m3 stąd te porównania myślę są akurat na miejscu ;)

Te moje 320d to taka sama przeszłość jak Twoje 320d. ;)

Kwestie finansowe powinieneś odstawić na bok bo jeśli tylko tym myślisz to nigdy nie uzasadnisz sobie zakupu Ferrari. Jak już porównywać porobiony samochód to tylko z innym porobionym samochodem. Nie ważne że coś jest droższe od innego. W Golfie pewnie jeszcze taniej modzić niż w IS.

Opublikowano
Jaki jest sens podniecania sie autami kupowanymi na handel...? kolejny po vaporze kupuje i sprzedaje drożej, po 6 m-cach... żodyn nie ma odwagi potrzymać auta 2-3 lata...

 

eee Panie kolego wypraszam sobie :D Z3 trzymałem ponad 9 lat - wytrzymałeś tyle z 1 autem ? :search: Poprzednie 335ix było bardzo ale to bardzo dobrym autem ale jakoś nie bylo między nami chemii.


Dla mnie jest to duży przeskok z ix na is ...ale każdy widzi to inaczej :mrgreen: . Po prostu IS jest dla mnie "cool" (bo mało szt, bo silnik N54 w aucie z 2012 w zasadzie ten sam jak w 1M, bo ma fajne smaczki jakie szły tylko w is itp) a ix już nie koniecznie tak bardzo. W PL isy są niewiele drożej wystawiane jak "zwykle" 335i, za to w USA różnica choćby w cenie używanych jest znacznie większa. Ale każdy widzi to inaczej :D .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Dziękuje.


Zacząłem identycznie jak w poprzednie E92 - pierwsza zmiana - nowe podstawki pod lewarek (nawet od tego samego sprzedawcy)- wszystkie 4 .



01.jpg


02.jpg


03.jpg


Pozatym taka paczka dotarła do mnie jeszcze przez autem :rotfl: .


04.jpg


Wagnery dwa :hyhy: . Evo I Competition.


05.jpg


Taki zestaw poszedł do kolegi E92 N55 .


07.jpg


08.jpg


DP dla mnie także Wagner Tuning.


09.jpg


No i nowe uszczelki.


10.jpg


11.jpg


No i chłodnica oleju Setrab seria 6, 25 rzędowa - gdzieś tutaj planuje ją upchnać .


W sumie zacząłem od pokazania tego co będę montował na końcu. :rotfl:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.